![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nort als gij 18 zijt schaam ik me dat ik ook in Herentals naar school ben geweest :shocked:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het feit dat ge niet eens Nederlands kunt! Oké, ik maak ook fouten hoor, maar gij schrijft op het niveau van een 5-jarige! Komt daar nog bij dat ge naief, onverdraagzaam en grootsprakerig zijt. WOI een volkerenmoord op de Vlamingen, kom zeg!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() VNJ, als je 18 bent ga je naar de leiding. Dat kan nog hoor, maar gewoon lid das te oud.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() BUB=marginaal en achterlijk
Laatst gewijzigd door Piet Hein : 26 juli 2004 om 18:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Tijdens WOII waren er in Zuid-Frankrijk een aantal Belgische concentratiekampen, vol met Vlaamse gevangenen die daarheen gevoerd waren bij de aanvang van de Duitse invasie zonder vorm van proces. De meesten op grond van Vlaams-nationalistische symphathieën. Een groot aantal van hen kwam om door het harde labeur en het zware regime dat de Franse bewakers op hen uitoefenden. De harde kern van de collaborateurs werd daar gevormd, uit de haat die de Belgische staat tegen zichzelf had opgebouwd in deze kampen. Toen Arthur Vanderpoorten, een liberale Belgische minister, deze kampen bezocht was hij ontdaan over de toestand daar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Dit soort fascisten is de grootste plaag die het Vlaamse independisme zich kan indenken, mijn beste Axel Nort. Dankzij hen moeten we vechten tegen het clichébeeld dat de belgicisten zo graag van ons ophangen. Denk daar maar goed aan als je ze bij onze rangen verwelkomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wij als Voorpost echter vinden dat solidariteit moet kunne, geen enkel probleem, maar dat we ook de Vlamingen die het slecht hebben niet in de kou mogen laten staan. Daarom zamelen we voor hen ook geld in en geven we hen kerstpaketten met lekker eten, een flesje wijn, ... Zo kunnen ook zij eens, na een jaar van ellende en miserie, van een leuke kerst genieten. Wij stellen vast dat vele mensen dit een goed initiatief vinden. Jij niet, jammer. Echter, enkele vrienden van mij (lid N-VA) doen hier ook aan mee. Zo ook op vele andere plaatsen. Vind je de N-VA nu ook degoutant?? Wat de VVB betreft, wat is het probleem als alle actiegroepen samenwerken in de strijd voor een onafhankelijk Vlaanderen?
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De volgende?
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() En ge mag gerust zijn, er zijn niet veel linken te vinden tussen de VVB en Voorpost (geen buiten een activiteiten vermelding op de kalender). Ik weet ook genoeg dat er veel VVB bestuursleden zijn die niks moeten weten van Voorpost
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En de N-VA-leden die aan dit soort dingen meedoen, weten heel goed dat ze daar binnen de partij niet mee te koop moeten lopen. Ik raad hen trouwens aan het partijprogramma dat ze als lid onderschrijven eens grondig door te nemen, in het bijzonder het hoofdstuk "Wereld". Wanneer de VVB zich associeërt met een groep die acties opzetten waar ik gewoon misselijk van word, associër ik me liever niet met de VVB. |
|
![]() |
![]() |