Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juli 2004, 15:59   #41
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

nort als gij 18 zijt schaam ik me dat ik ook in Herentals naar school ben geweest :shocked:
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2004, 16:03   #42
Piet Hein
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
nort als gij 18 zijt schaam ik me dat ik ook in Herentals naar school ben geweest :shocked:
OK wat zijn mijn fouten
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2004, 16:24   #43
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het feit dat ge niet eens Nederlands kunt! Oké, ik maak ook fouten hoor, maar gij schrijft op het niveau van een 5-jarige! Komt daar nog bij dat ge naief, onverdraagzaam en grootsprakerig zijt. WOI een volkerenmoord op de Vlamingen, kom zeg!!
Oud 26 juli 2004, 17:10   #44
Betweter
Parlementslid

Betweter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
ja via de webstek en degene die zich daar met bezig houdt bent u dat toevallig

Is hier ook iemand toevallig lid (geweest) van het VNJ en zoja wat is de maximum leeftijd om lid te zijn (leiding niet inbegrepen) is 18 jaar te oud
Neen dat ben ik niet

VNJ, als je 18 bent ga je naar de leiding. Dat kan nog hoor, maar gewoon lid das te oud.
Oud 26 juli 2004, 17:11   #45
Betweter
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Het feit dat ge niet eens Nederlands kunt! Oké, ik maak ook fouten hoor, maar gij schrijft op het niveau van een 5-jarige! Komt daar nog bij dat ge naief, onverdraagzaam en grootsprakerig zijt. WOI een volkerenmoord op de Vlamingen, kom zeg!!
Dat is toch zo? Of ga je de geschiedenis tegenspreken? Ik durf te wedden dat je nog nooit van de 4 Belgische concentratiekampen hebt gehoord.
Oud 26 juli 2004, 17:17   #46
Piet Hein
Minister

Standaard

BUB=marginaal en achterlijk

Laatst gewijzigd door Piet Hein : 26 juli 2004 om 18:14.
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2004, 21:32   #47
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
BUB=marginaal en achterlijk
hij doet het weer!
Oud 26 juli 2004, 21:33   #48
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
Dat is toch zo? Of ga je de geschiedenis tegenspreken? Ik durf te wedden dat je nog nooit van de 4 Belgische concentratiekampen hebt gehoord.
leugenaar
Oud 26 juli 2004, 22:15   #49
Tiger777
Burgemeester

Tiger777's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Tiger777
Standaard

Citaat:
Maar patriot toch... wat scheelt er met jou? Je bent tegenwoordig zo laag bij de grond in je reply's. Doe er iets aan man!
Tiger777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2004, 01:14   #50
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
leugenaar
Patriot, geschiedenis is geen vak waar je in uit schijnt te blinken. Het zou dan ook passen als je zou nalaten mensen van "leugens" te beschuldigen over onderwerpen waar je zonder enige twijfel geen moer van afweet.

Tijdens WOII waren er in Zuid-Frankrijk een aantal Belgische concentratiekampen, vol met Vlaamse gevangenen die daarheen gevoerd waren bij de aanvang van de Duitse invasie zonder vorm van proces. De meesten op grond van Vlaams-nationalistische symphathieën.
Een groot aantal van hen kwam om door het harde labeur en het zware regime dat de Franse bewakers op hen uitoefenden. De harde kern van de collaborateurs werd daar gevormd, uit de haat die de Belgische staat tegen zichzelf had opgebouwd in deze kampen. Toen Arthur Vanderpoorten, een liberale Belgische minister, deze kampen bezocht was hij ontdaan over de toestand daar.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2004, 01:21   #51
zorroaster
Europees Commissaris

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philips Inc.
Ik werk niet samen met fascistisch gespuis als voorpost om eender welk doel te bereiken ...
Als Voorpost, de drijvende kracht achter het ronduit degoutante Z11-Z11-Z11-project, officieël met de VVB samenwerkt, lever ik eveneens mijn lidkaart van de VVB terug in. Die Voorposters counteren elk jaar de 11-11-11-collecte met hun afkooksel, omdat ze elke vorm van solidariteit met de Derde Wereld verwerpen.

Dit soort fascisten is de grootste plaag die het Vlaamse independisme zich kan indenken, mijn beste Axel Nort. Dankzij hen moeten we vechten tegen het clichébeeld dat de belgicisten zo graag van ons ophangen. Denk daar maar goed aan als je ze bij onze rangen verwelkomt.
Oud 27 juli 2004, 07:35   #52
Betweter
Parlementslid

Standaard

Citaat:
leugenaar
Hoe leugenaar? Ontken je dit misschien?
Oud 27 juli 2004, 07:47   #53
Betweter
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Als Voorpost, de drijvende kracht achter het ronduit degoutante Z11-Z11-Z11-project, officieël met de VVB samenwerkt, lever ik eveneens mijn lidkaart van de VVB terug in. Die Voorposters counteren elk jaar de 11-11-11-collecte met hun afkooksel, omdat ze elke vorm van solidariteit met de Derde Wereld verwerpen.

Dit soort fascisten is de grootste plaag die het Vlaamse independisme zich kan indenken, mijn beste Axel Nort. Dankzij hen moeten we vechten tegen het clichébeeld dat de belgicisten zo graag van ons ophangen. Denk daar maar goed aan als je ze bij onze rangen verwelkomt.
Jij vind dit niet kunnen, fijn, geen probleem.
Wij als Voorpost echter vinden dat solidariteit moet kunne, geen enkel probleem, maar dat we ook de Vlamingen die het slecht hebben niet in de kou mogen laten staan. Daarom zamelen we voor hen ook geld in en geven we hen kerstpaketten met lekker eten, een flesje wijn, ... Zo kunnen ook zij eens, na een jaar van ellende en miserie, van een leuke kerst genieten.
Wij stellen vast dat vele mensen dit een goed initiatief vinden. Jij niet, jammer.
Echter, enkele vrienden van mij (lid N-VA) doen hier ook aan mee. Zo ook op vele andere plaatsen. Vind je de N-VA nu ook degoutant??
Wat de VVB betreft, wat is het probleem als alle actiegroepen samenwerken in de strijd voor een onafhankelijk Vlaanderen?
Oud 27 juli 2004, 09:53   #54
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiger777
Blijkbaar worden de BUB'ers met de dag achterbakser... Da's een ongefundeerd en haatdragende uitval dat je daar maakt. Het TAK heeft in het verleden zijn nut bewezen. Wilt Hans misschien nog naar een franstalige universiteit in Vlaanderen gaan?
De nut van de Trut Achterlijk Klootzak Kommitee? Behalve de lul te maken, zie ik niet.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2004, 10:07   #55
Betweter
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
De nut van de Trut Achterlijk Klootzak Kommitee? Behalve de lul te maken, zie ik niet.
Bedankt voor deze hoogstaande reactie.

De volgende?
Oud 27 juli 2004, 10:21   #56
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bedankt voor deze hoogstaande reactie.

De volgende?
Graag gedaan.8)
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2004, 11:10   #57
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster

Aan schreibtischtäter en toogfilosofen heeft de Vlaamse Beweging geen boodschap! Noch aan mensen die zich voor een ministerpostje verkopen aan het Belgisch etablishment! Vergeet niet dat Vlaanderen slecht een achterlijk Frans departement was geweest hadden wij in onze geschiedenis geen Klauwaarts, geuzen, Brigands,... gehad!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2004, 11:29   #58
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Aan schreibtischtäter en toogfilosofen heeft de Vlaamse Beweging geen boodschap! Noch aan mensen die zich voor een ministerpostje verkopen aan het Belgisch etablishment! Vergeet niet dat Vlaanderen slecht een achterlijk Frans departement was geweest hadden wij in onze geschiedenis geen Klauwaarts, geuzen, Brigands,... gehad!
de Vlaamse beweging heeft nog minder boodschap aan zelfverklaarde kletskop-nationalisten die het woord marrokaan telkens vertikken uit te spreken!
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2004, 11:35   #59
giserke
Banneling

Standaard

En ge mag gerust zijn, er zijn niet veel linken te vinden tussen de VVB en Voorpost (geen buiten een activiteiten vermelding op de kalender). Ik weet ook genoeg dat er veel VVB bestuursleden zijn die niks moeten weten van Voorpost
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2004, 11:43   #60
zorroaster
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Jij vind dit niet kunnen, fijn, geen probleem.
Wij als Voorpost echter vinden dat solidariteit moet kunne, geen enkel probleem, maar dat we ook de Vlamingen die het slecht hebben niet in de kou mogen laten staan. Daarom zamelen we voor hen ook geld in en geven we hen kerstpaketten met lekker eten, een flesje wijn, ... Zo kunnen ook zij eens, na een jaar van ellende en miserie, van een leuke kerst genieten.
Wij stellen vast dat vele mensen dit een goed initiatief vinden. Jij niet, jammer.
Echter, enkele vrienden van mij (lid N-VA) doen hier ook aan mee. Zo ook op vele andere plaatsen. Vind je de N-VA nu ook degoutant??
Wat de VVB betreft, wat is het probleem als alle actiegroepen samenwerken in de strijd voor een onafhankelijk Vlaanderen?
Mij om het even wat jullie met dat geld doen. De degoutante (ja, da's nog een aardige term) manier waarop jullie een actie als 11-11-11 persifliëeren, alsof het 'ontaard' is om solidariteit buiten de landsgrenzen te brengen en "Zelf, zelf, zelf" de juiste marsrichting is, is voor mij een brug te ver.

En de N-VA-leden die aan dit soort dingen meedoen, weten heel goed dat ze daar binnen de partij niet mee te koop moeten lopen. Ik raad hen trouwens aan het partijprogramma dat ze als lid onderschrijven eens grondig door te nemen, in het bijzonder het hoofdstuk "Wereld".

Wanneer de VVB zich associeërt met een groep die acties opzetten waar ik gewoon misselijk van word, associër ik me liever niet met de VVB.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be