![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een kerk die wetten meemaakt/beslist ???? Wanneer geloof & kerk & staat zich mengen , daar krijg je levensgevaarlijke problemen mee !!!!!!!! Ik ben geen voorstander van geloofsgelovige wetten !!!! In het extreemste geval stel ik me www.mars-one.com kandidaat mocht geloofsgeloof de wereld overnemen !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 25 januari 2013 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Ok, maar ik weet niet goed wat de bedoeling is: realistisch of idealistisch. In het begin spreek je over het eerste, maar op het einde staan dan een aantal zaken in die me verre van realistisch lijken en vooral eerder idealistisch vanuit jouw visie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ge kunt al 60 jaar niet samenwerken en ge hebt al 50 comunotaire zever verkocht en nu ga je Brussel besturen met Vlamingen en Walen maak het dan eenvoudig hé in plaats van hyper complex . doek de federale regering op en ook de ' deelregeringen en maak één Nationale regering en Brussel de hoofdstad van België simpel . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom scheiding tussen kerk en staat behalve voor een kerk? Waar is dat goed voor?
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als BDW,een verbod tegen Standard en Anderlecht uitvaardigd,om in de Republiek Vlaanderen te komen voetballen. En Club Brugge en den Aantwaarp verbiedt de taalgrens over te steken. D�*n zou er kans bestaan dat de Vlaamse kneuters beginnen morren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Je kunt wel degelijk een beetje gelovig zijn, de vergelijking met zwanger-zijn is regelrechte koebediekoek. Was die Kirchensteuer er niet geweest, dan was ik passief lid van de kerk gebleven, toch een beetje verbonden aan de traditie en wie weet had ik op een dag wel het licht weer aangemaakt en gezien dat het goed was. Heer van Dietschland wil graag weer terug naar de Middeleeuwen. Welnu, dan kan hij mooi alleen gaan! Laatst gewijzigd door De Rotterdammer : 21 februari 2013 om 18:23. |
|
![]() |
![]() |