![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
En natuurlijk is dat wél een persoonlijke keuze - of dat zou het moeten zijn. Waarom zou een gezonde 25 jarige niet het al bij al erg kleine risico mogen nemen zich niet te verzekeren omdat hij/zij op dat moment die fondsen voor iets anders meer nodig heeft? Zolang die persoon zich bewust is van de risico's zou dat toch een vrije keuze moeten zijn? Waarom zou iemand niet zelf fondsen mogen opzijzetten voor noodsituaties ipv gedwongen te worden dat via de overheid te doen? Vind u het normaal dat de jongeren van nu gedwongen worden om geld te blijven afdragen aan een failliet pensioensysteem waar zij zelf nooit iets uit zullen krijgen?
Roman soldiers were paid a silver denarius per day. About the size of a silver dime. Job description: brutal hand to hand combat against barbarian hordes. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 27 januari 2013 om 15:49. |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Later is hij door zijn blanke grootouders opgevoed in Hawaii. Hoeveel "zwart" wil je hebben?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 januari 2013 om 16:10. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
@ Tomm
Ja, je hebt gelijk, ik herinner het me nu dat hij een Samburu was en geen Masaï. Die vriend van mij transporteert dieren worldwide - ze hebben een oude 707 waar ze dat soort transporten mee plegen te doen, vnl struisvogels voor de fokkerijen in B, Nl en D, en verder sportpaarden vanuit Europa naar de VS. Hij belevert ook dierentuinen met gevangen game en in '98, toen ik hem voor het laatst zag, vertelde hij me dat hij een soort farm heeft waar zijn Keniaanse juf de scepter zwaait. Hun kantoor staat in Hoofddorp.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 27 januari 2013 om 16:18. |
|
|
|