![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Tronen kunnen mij wel/niet schelen | |||
wel |
![]() ![]() ![]() |
7 | 25,93% |
niet |
![]() ![]() ![]() |
20 | 74,07% |
Aantal stemmers: 27. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Jamaar, omdat ik tegen de monarchie ben kan een troon mij dus wel iets schelen, ik wil namelijk dat er geen is.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Vreemdeling
|
![]() Bijzonder dubieuze vraagstelling en om die reden kan je er geen enkele conclusie uit trekken.
Als republikein houdt de troon mij erg bezig. Ik vind het bestaan ervan, een democratie onwaardig. Daaraan gekoppeld de talloze voorrechten die toegekend worden aan de koning en zijn gevolg, maken mij furieus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het is juist dat een minister of minister-president ook kan voorgedragen worden, zonder verkozen te zijn. Dit is de vorige legislatuur ook effectief gebeurt met Peeters. Dit betekent niet dat hij werd aangeduid op basis van zijn bloedlijn en levenslang minister blijft tegen een riante, belastingvrije wedde. Dat betekent evenmin dat hij geen verantwoording verschuldigd is en ten allen tijde door het parlement kan worden afgezet. Ik hoop dat u het verschil tussen beide inziet . Het ene gaat uit van een democratisch beginsel, het andere niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 30 januari 2013 om 09:30. |
|
![]() |
![]() |