![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Tronen kunnen mij wel/niet schelen | |||
wel |
![]() ![]() ![]() |
7 | 25,93% |
niet |
![]() ![]() ![]() |
20 | 74,07% |
Aantal stemmers: 27. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Om eens te zien hoe groot de Republikeinse reflex hier is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik zal mij verplicht zien beide antwoorden in te vullen : 't kan me namelijk niet schelen dat ze er zijn, leven en laten leven, maar 't kan me wel schelen dat ze er zijn als dat leven op mijn kosten gebeurt.... Wreed dilemma.....
Toeme, 'k zal mij verplicht zien niks te antwoorden want ik moet kiezen.....Nog wreder dilemma....
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 29 januari 2013 om 19:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Is de vraag hier
1) Ben je onverschillig t.o.v. de koningskwestie 2) Ben je voor of tegen het afschaffen van de monarchie Is me niet helemaal duidelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard kunnen tronen me iets schelen: van Harald tot Obama, van Poetin tot Juan Carlos.
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() http://m.standaard.be/cnt/DMF2013012...uws_binnenland
52% van devlamingen (steekpref 500) wil het koningshuis afgeschaft. 22% van de walen ( ook steekproef 500).
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al dat gespam de laatste dagen op forum over koninghuizen ook niet Laatst gewijzigd door eno2 : 29 januari 2013 om 20:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() de vraagstelling is nogal voor niveau twaalfjarigen, we zitten niet op een forum voor scholieren.
Is men om het principe voor een koningshuis ? Is men het omwille van specifieke redenen die eigen zijn aan dat land ? Is men het omwille van emotionele of nostalgische redenen ? Is het omwille van een aangekweekte koekendozen romantiek ? Teveel naar Sissy gekeken tijdens de jeugd ? Ben je de zoon of dochter van een non die koningsgezind is ? Of lid van Prelatura Sanctae Crucis et Operis Dei ? Heb je sexuele fantasietjes bij het kijken naar de foto van Fabiola de Heilige Maagd ? Sta je gewoon graag als een idioot te zwaaien naar beaat glimlachende royalties ? Laat je je gewoon graag couilloneren in het leven ? Maak je je ook boos omwille van het nutteloze broedsel van die familie die nochtans maar één opvolger per generatie uit de broek moeten schudden ? Ook kwaad op een bepaalde pers die week na week foto's van quasi-religieus glimlachende trutten van prinsessen publiceert met wat weetjes erbij ? Om maar te zwijgen van de melige foto's van hun nutteloze kinderen. beuaaaark.... Of denk je dat het koningshuis een nuttig kwaad is, dat in ons oeverloos gecompliceerde politieke bestel haar enige reden van bestaan kan vinden : gids en wegwijzer zijn in de regeringsvormingen op federaal vlak ? Moesten deze keuzes in jouw enquete staan zou ik kunnen kiezen, nu echter niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 29 januari 2013 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is Eno, wat hadden jullie nu verwacht...
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Er is geen vraagstelling
Er is alleen een keuze Laatst gewijzigd door eno2 : 29 januari 2013 om 20:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En meteen gerelativeerd in een antwoord.
Zie je, ik ben te vriendelijk voor deze wereld.
![]() |
![]() |
#16 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
=> Maw u wilt informatie over de mening van forumleden verzamelen => Is dus een vraagstelling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je het niet eens bent met de poll, stem dan niet. Het was niet nodig een sneer te geven in mijn richting. Se te ve el plumeo: Vriendelijk was je niet Laatst gewijzigd door eno2 : 29 januari 2013 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als een troon je niet kan schelen reken ik je tot de republikeinen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Tronen kunnen mij niet schelen.
Het valt dus te verwachten: discussies over de monarchie ook niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Wel of geen troon kan me niets schelen. Dat is een symbolenkwestie en door ons met symbolenkwesties bezig te houden lossen we geen problemen op.
Wel of geen troon kan me niets schelen, dus het maakt voor mij niet uit wat de uitkomst van de discussie is; als de discussie maar snel voorbij is, is het goed, zodat er terug meer tijd aan belangrijker dingen besteed kan worden. |
![]() |
![]() |