![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik erger me aan zwangere vrouwen achter het loket. Ik als modale burger heb immers geen boodschap aan het feit dat ze zwanger zijn, dat ze zich laten bevruchten hebben en dus hoogstwaarschijnlijk heteroseksueel zijn èn dat ze bijdragen tot de overbevolking van ons land.
Ik vind dat BDW dit moet verbieden ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
iemands geaardheid is natuurlijk geen keuzevraag, maar moet ik dan als heteroambtenaar telkens duidelijk maken dat ik het voor de mannen heb?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 februari 2013 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Ook T-shirts met I (hartje) New York zouden verboden moeten worden.
Ik als modale burger heb immers geen boodschap aan het feit dat de lokbetbediende gek is op New York. Houdt hij misschien meer van de VS dan van België ? Wat deed hij daar eigenlijk ? Waarom geen T-shirt met I (hartje) Antwerpen ? Kunnen we hem nog een echte Belg noemen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Iedereen in bloot bovenlijf, zo zullen er nooit misverstanden zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De holebi's krijgen steun van Rik Torfs & Wouter Beke op twitter.
Tsjah. Ik heb absoluut niks tegen homo's, lesbo's en bi mensen, we zijn tenslotte in 2013, maar een beetje tegengas aan het ons proberen op te dringen dat het haast zo moet zijn is geen enkel probleem. Dat die neutraliteit voor iedereen geldt kunnen ze blijkaar niet tussen de regels lezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Allez weer iets bijgeleerd. Wereldkampioenen wielrennen zijn allemaal homo's. ![]() Laatst gewijzigd door pajoske : 2 februari 2013 om 11:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Surround en Kiko, jullie zijn intellectueel oneerlijk.
Jullie weten zeer goed (in de veronderstelling dat jullie over een normale intelligentie beschikken) welke kledij officieel op de markt gebracht worden om een politiek, filosofisch en religieus statement te maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat zou U er van vinden als een lokketbediende komt opdraven met een hakenkruis op zijn T-Shirt? Laatst gewijzigd door giserke : 2 februari 2013 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat gewoon alle sloddervos-kledij voor ambtenaren verboden worden. Wat die zogezegde "homo-t-shirts" betreft, of het nu een regenbooggeval, of eentje met platvulgaire pro-homo schuttingtaal betreft, dat is al even aanstootgevend als kledij met reclame voor om het eender wat. Het is al erg genoeg dat we, dag in, dag uit, op straat geconfronteerd worden met mensen die via hun kledij van zichzelf wandelende reclameborden maken voor de meest onbenullige of irrelevante zaken. Voor mijn part mogen ze desnoods aan ambtenaren het dragen van een uniform opleggen, het kan mij niet schelen, als het maar wat eleganter is dan de hedendaagse zakkerige klodden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...30202_00455013 Enfin, ik ga dus met deze T-shirt achter het loket zitten: ![]() het is maar voor het geval dat er een lesbienne om haar ID kaart komt hé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |