Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijfora > CD&V N-VA
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

CD&V N-VA Enkel sympathisanten van CD&V en N-VA, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'CD&V N-VA' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel.

Bekijk resultaten enquête: Nieuwe voorzit(s)ter N-VA :: uw keuze?
Frieda Brepoels! 7 35,00%
Bart De Wever! 11 55,00%
Ik kan niet kiezen! 2 10,00%
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 30 juli 2004, 18:02   #41
Thomas Hx
Minister-President

Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Bullshit? Geef toe dat er reden tot verwarring is he!
Zegt u als blokker. Laat ons aub rustig praten met n-va'ers en cd&v'ers onder mekaar. Dat is de bedoeling van dit forum.
Oud 2 augustus 2004, 09:46   #42
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
Zegt u als blokker. Laat ons aub rustig praten met n-va'ers en cd&v'ers onder mekaar. Dat is de bedoeling van dit forum.
zeer verdraagzaam!
jan hyoens is offline  
Oud 2 augustus 2004, 09:59   #43
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
zeer verdraagzaam!
jij hebt hier gewoon niks te zoeken!
giserke is offline  
Oud 2 augustus 2004, 10:26   #44
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
jij hebt hier gewoon niks te zoeken!
Van wat heb je schrik?

Art. 11. EVRM Vrijheid van vergadering en vereniging
  1. <LI class=v>Eenieder heeft recht op vrijheid van vreedzame vergadering en op vrijheid van vereniging, met inbegrip van het recht om vakverenigingen op te richten en zich bij vakverenigingen aan te sluiten voor de bescherming van zijn belangen.
  2. De uitoefening van deze rechten kan aan geen andere beperkingen worden onderworpen dan die welke bij de wet zijn voorzien en die in een democratische samenleving nodig zijn in het belang van 's lands veiligheid, de openbare veiligheid, de bescherming van de openbare orde en het voorkomen van strafbare feiten, voor de bescherming van de gezondheid of de goede zeden, of de bescherming van de rechten en vrijheden van anderen. Dit artikel verbiedt niet, dat wettige beperkingen worden aangebracht in de uitoefening van deze rechten door leden van de gewapende macht, van de politie of van het ambtelijk apparaat van de Staat.

Laatst gewijzigd door jan hyoens : 2 augustus 2004 om 10:27.
jan hyoens is offline  
Oud 2 augustus 2004, 10:29   #45
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Van wat heb je schrik?

1. <LI class=v>Eenieder heeft recht op vrijheid van vreedzame vergadering en op vrijheid van vereniging, met inbegrip van het recht om vakverenigingen op te richten en zich bij vakverenigingen aan te sluiten voor de bescherming van zijn belangen.
  2. De uitoefening van deze rechten kan aan geen andere beperkingen worden onderworpen dan die welke bij de wet zijn voorzien en die in een democratische samenleving nodig zijn in het belang van 's lands veiligheid, de openbare veiligheid, de bescherming van de openbare orde en het voorkomen van strafbare feiten, voor de bescherming van de gezondheid of de goede zeden, of de bescherming van de rechten en vrijheden van anderen. Dit artikel verbiedt niet, dat wettige beperkingen worden aangebracht in de uitoefening van deze rechten door leden van de gewapende macht, van de politie of van het ambtelijk apparaat van de Staat.
dit is hier geen democratie of vrije meningsuiting, dit is hier een themaforum voor n-va en cd&v symphatisanten
giserke is offline  
Oud 2 augustus 2004, 10:59   #46
jan hyoens

Standaard

Citaat:
dit is hier geen democratie of vrije meningsuiting, dit is hier een themaforum voor n-va en cd&v symphatisanten
prachtig! Dit is echt een vermelding op het quote-topic waard en als onderschrift! Bedankt giserke, een betere uitdrukking van navelstaarderij kon ik niet bedenken!
jan hyoens is offline  
Oud 2 augustus 2004, 11:00   #47
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
prachtig! Dit is echt een vermelding op het quote-topic waard en als onderschrift! Bedankt giserke, een betere uitdrukking van navelstaarderij kon ik niet bedenken!
ik snap trouwens niet dat jij hier toelating gekregen hebt om hier te schijven.
giserke is offline  
Oud 2 augustus 2004, 11:38   #48
jan hyoens

Standaard

Citaat:
ik snap trouwens niet dat jij hier toelating gekregen hebt om hier te schijven.
Blijkbaar is uw moderator ietsje ruimdenkender dan jij!
jan hyoens is offline  
Oud 2 augustus 2004, 13:05   #49
Piet Hein
Minister

Standaard

zeg jan zou ik dan ook welkom zijn op het vlaams blok forum
Piet Hein is offline  
Oud 2 augustus 2004, 14:05   #50
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
zeg jan zou ik dan ook welkom zijn op het vlaams blok forum
Hang niet van mij af maar van Rock against communism! Van mij ben je allezins als recht(s)geaarde Vlaams nationalist welkom!
jan hyoens is offline  
Oud 2 augustus 2004, 14:59   #51
Piet Hein
Minister

Standaard

Citaat:
Hang niet van mij af maar van Rock against communism! Van mij ben je allezins als recht(s)geaarde Vlaams nationalist welkom!
correctie ik ben centrum-rechts
Piet Hein is offline  
Oud 3 augustus 2004, 09:53   #52
Tiger777
Burgemeester

Tiger777's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Tiger777
Standaard

Tja kijk, Jan, Jullie hebben jullie sub-forum, wij het onze. Dit is een thuisbasis voor CD&V-N-VA sympathisanten en ben jij dat?

Hou het hier proper Jan, het kan toch je bedoeling niet zijn om hier oproer te stoken?
Tiger777 is offline  
Oud 3 augustus 2004, 10:11   #53
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiger777
Tja kijk, Jan, Jullie hebben jullie sub-forum, wij het onze. Dit is een thuisbasis voor CD&V-N-VA sympathisanten en ben jij dat?

Hou het hier proper Jan, het kan toch je bedoeling niet zijn om hier oproer te stoken?
Doe ik toch niet? Mijn kritiek is toch terecht? Ik ben hier aanwezig als "mogelijk" n-va sympathisant! Aan jullie om mij te overtuigen!
(trouwens ik zorg hier toch al voor boeiende gesprekken!)
jan hyoens is offline  
Oud 3 augustus 2004, 10:30   #54
Piet Hein
Minister

Standaard

Citaat:
Doe ik toch niet? Mijn kritiek is toch terecht? Ik ben hier aanwezig als "mogelijk" n-va sympathisant! Aan jullie om mij te overtuigen!
(trouwens ik zorg hier toch al voor boeiende gesprekken!)
dat tussen haakjes staat is eigenlijk niet gelogen

Laatst gewijzigd door Piet Hein : 3 augustus 2004 om 10:30.
Piet Hein is offline  
Oud 3 augustus 2004, 17:33   #55
Koffieboon
Vreemdeling

Koffieboon's schermafbeelding

Standaard

"Mogelijk sympathisant" heb ik nog altijd liever dan " politiek kan mij geen bal schelen" ; al zou ik nu stilaan wel graag enkele constructieve voorstellen lezen Jan .
Trouwens , mooi standbeeld toon je daar (heb er vandaag nog een koffie gedronken). Zou liever een prent met Jan Yoens zien , ik daag je uit !

Laatst gewijzigd door Koffieboon : 3 augustus 2004 om 17:34.
Koffieboon is offline  
Oud 3 augustus 2004, 21:28   #56
Jasper
Provinciaal Gedeputeerde

Jasper's schermafbeelding

Standaard

Ik heb gekozen voor Frieda Brepoels; vrouwen aan de macht!!

P.S.: ik heb er niets tegen dat Jan Hyoens hier komt posten; zolang hij zich aan de regels houdt natuurlijk. Ik ben ook ingeschreven bij het Vlaams Blok en bij Groen! Ik ben natuurlijk een hele brave.
Oud 3 augustus 2004, 21:50   #57
giserke
Banneling

Standaard

ik ben ook voor vrouwen aan de macht, maar is frieda wel een vrouw?
giserke is offline  
Oud 4 augustus 2004, 11:05   #58
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koffieboon
"Mogelijk sympathisant" heb ik nog altijd liever dan " politiek kan mij geen bal schelen" ; al zou ik nu stilaan wel graag enkele constructieve voorstellen lezen Jan .
Trouwens , mooi standbeeld toon je daar (heb er vandaag nog een koffie gedronken). Zou liever een prent met Jan Yoens zien , ik daag je uit !
Uitdaging niet aangenomen.

Constructief voorstel : Een les over de geschiedenis van de Vlaamse Beweging zou voor sommige forumnv-a'ers een goed idee zijn? Niet?
(ik raad de lectuur van Roots. Het verhaal van Vlaanderen.( Karel Verleyen en Frank Leys) aan!)
jan hyoens is offline  
Oud 4 augustus 2004, 19:36   #59
Groot Bakkes
Minister

Groot Bakkes's schermafbeelding

Standaard

Beste Jan,

Als u het tekstje dat bij het CD&V-N-VA subforum hoort, eens goed had gelezen dan had deze ruzie niet zo hoog opgelaaid, er staat nl.:
Enkel sympathisanten van CD&V en N-VA, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'CD&V N-VA' kunnen in dit onderdeel reageren.

Dat heeft niets met beknotting van de vrije meningsuiting te maken want bij het VB-subforum staat:
Enkel sympathisanten van CD&V en N-VA, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'CD&V N-VA' kunnen in dit onderdeel reageren.

Er wordt geen uitzondering gemaakt voor mogelijke sympathisanten, en al zeker niet voor u (de man die al bijna honderd anti-N-VA-topics opende in "partijdiscussies") die eigenlijk de N-VA zo rap mogelijk wil vertrappelen.
Andersdenkenden zijn hier welkom als ze onze partij en de CD&V respecteren (wat niet betekent dat ze het met ons eens moeten zijn), maar iemand met uw reputatie niet.

Ik maan u bij deze dan ook aan uw onderschrift te veranderen.

Met vriendelijke Vlaamse groeten
Groot Bakkes is offline  
Oud 4 augustus 2004, 21:06   #60
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Staat er ergens in dat artikel dat anderen u moeten toelaten tot hun vereniging?!

Frieda Brepoels verricht veel te veel goed werk als parlementslid; een nieuw, relatief onbekend iemand naar voren schuiven zoals hier door enkelen al werd gesuggereerd zou naar mijn idee de beste keuze zijn.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be