![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
CD&V N-VA Enkel sympathisanten van CD&V en N-VA, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'CD&V N-VA' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
Bekijk resultaten enquête: Nieuwe voorzit(s)ter N-VA :: uw keuze? | |||
Frieda Brepoels! |
![]() ![]() ![]() |
7 | 35,00% |
Bart De Wever! |
![]() ![]() ![]() |
11 | 55,00% |
Ik kan niet kiezen! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 10,00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
Art. 11. EVRM Vrijheid van vergadering en vereniging
Laatst gewijzigd door jan hyoens : 2 augustus 2004 om 10:27. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() zeg jan zou ik dan ook welkom zijn op het vlaams blok forum
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#52 |
Burgemeester
|
![]() Tja kijk, Jan, Jullie hebben jullie sub-forum, wij het onze. Dit is een thuisbasis voor CD&V-N-VA sympathisanten en ben jij dat?
Hou het hier proper Jan, het kan toch je bedoeling niet zijn om hier oproer te stoken? |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
(trouwens ik zorg hier toch al voor boeiende gesprekken!) |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Piet Hein : 3 augustus 2004 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
#55 |
Vreemdeling
|
![]() "Mogelijk sympathisant" heb ik nog altijd liever dan " politiek kan mij geen bal schelen" ; al zou ik nu stilaan wel graag enkele constructieve voorstellen lezen Jan .
Trouwens , mooi standbeeld toon je daar (heb er vandaag nog een koffie gedronken). Zou liever een prent met Jan Yoens zien , ik daag je uit !
"Beter gelukkig alleen , dan ongelukkig met twee" Laatst gewijzigd door Koffieboon : 3 augustus 2004 om 17:34. |
![]() |
![]() |
#56 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik heb gekozen voor Frieda Brepoels; vrouwen aan de macht!!
P.S.: ik heb er niets tegen dat Jan Hyoens hier komt posten; zolang hij zich aan de regels houdt natuurlijk. Ik ben ook ingeschreven bij het Vlaams Blok en bij Groen! Ik ben natuurlijk een hele brave.
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() ik ben ook voor vrouwen aan de macht, maar is frieda wel een vrouw?
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Constructief voorstel : Een les over de geschiedenis van de Vlaamse Beweging zou voor sommige forumnv-a'ers een goed idee zijn? Niet? (ik raad de lectuur van Roots. Het verhaal van Vlaanderen.( Karel Verleyen en Frank Leys) aan!) |
|
![]() |
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() Beste Jan,
Als u het tekstje dat bij het CD&V-N-VA subforum hoort, eens goed had gelezen dan had deze ruzie niet zo hoog opgelaaid, er staat nl.: Enkel sympathisanten van CD&V en N-VA, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'CD&V N-VA' kunnen in dit onderdeel reageren. Dat heeft niets met beknotting van de vrije meningsuiting te maken want bij het VB-subforum staat: Enkel sympathisanten van CD&V en N-VA, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'CD&V N-VA' kunnen in dit onderdeel reageren. Er wordt geen uitzondering gemaakt voor mogelijke sympathisanten, en al zeker niet voor u (de man die al bijna honderd anti-N-VA-topics opende in "partijdiscussies") die eigenlijk de N-VA zo rap mogelijk wil vertrappelen. Andersdenkenden zijn hier welkom als ze onze partij en de CD&V respecteren (wat niet betekent dat ze het met ons eens moeten zijn), maar iemand met uw reputatie niet. Ik maan u bij deze dan ook aan uw onderschrift te veranderen. Met vriendelijke Vlaamse groeten |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Frieda Brepoels verricht veel te veel goed werk als parlementslid; een nieuw, relatief onbekend iemand naar voren schuiven zoals hier door enkelen al werd gesuggereerd zou naar mijn idee de beste keuze zijn.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |