![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ikzelf ga er vanuit dat een factuur correct is.Dus als men 180 euro per dag rekent voor de kamer en de hotelservice,en als men erelonen als een aparte vermelding zet.Dan ga ik er vanuit dat de verdeling zo is.Dat de Arts moet betalen voor het gebruik van de ( uiterst winstgevende )faciliteit en haar klanten.Dat kan best zijn.Dat het loon van de verpleegkundigen van de erelonen komt betwijfel ik sterk.Want voor 180 euro per dag heb ik een suite in een hotel met deftig eten en roomservice.Misschien heb je gelijk,maar dat ga je dan toch even duidelijker moeten maken.Met bewijzen bijvoorbeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door stropke1000 : 12 februari 2013 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Ik vraag mij af of de huidige jonge generatie wel beseft hoe de vorige generatie hun leven startte!!!
Als ik mijn jeugd bekijk, dan merk ik op dat wij nog geen honderste hadden van wat de jeugd nu heeft en , nochtans, wij klaagden niet . Ik besef wel dat mijn generatie het voordeel had van een groeiende economie, wat nu niet het geval is, maar , stellen dat de vorige generatie met zijn gat in de boter viel is er over. Ik moet zeggen dat ik heel tevreden ben dat mijn jeugd minder luxueus was, dat wij niet allerhande luxe in onze schoot werden gesmeten , en dat ik nu op mijn oude dag tevreden kan leven met een heel stuk minder. Het is nog altijd meer dan in mijn jeugd!! Wij zijn er inderdaad op vooruitgegaan, de jeugd heeft altijd alles in de schoot geworpen gekregen en moet het in de toekomst allicht met minder stellen: achteruitgaan is altijd moeilijker en ze zijn het zo gewoon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijft natuurlijk het probleem dat de belastingen/rsz veel te hoog zijn. En hiermede gepaard, dat de werkloosheidsval zeer verleidelijk is. En dat de staatsschuld nefast is, is dan wel een open deur instappen. Maar er zijn nog andere problemen (vergrijzing die er komt aangestormd, niet openhoudende stroom van laaggeschoolde migranten met verkeerde attitude...). Het enige positieve is, dat er nog een hoop geld zit in Belgie. Maar eens dit volledig is ingepikt, is het definitief gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Waarbij ik toch pijnlijk moet vaststellen dat de Vlaming zo prat gaat op zijn scholing van wereldklasse.
Dus zijn onze grote leiders gekozen door een volk met verstand. Inderdaad, binnenkort moet de Belg niet meer werken. Dat komt door ons groot intellect. Buitenlanders genoeg die staan aan te schuiven. Tot zij ook te weet komen dat je hier levenslang kan gaan doppen. Maar dan zijn er weer anderen. En zo komt alles toch weer op zijn pootjes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En maak U geen illusies. Ons onderwijs is nog steeds goed, maar zit wel in een neerwaartse spiraal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Aan de ene kant zeggen dat de belasting torenhoog is, en aan de andere kant zwemmen in het geld? Je bent als een duitser in de jaren dertig, geef de schuld aan een zwakke groep,misschien wordt je nog populair Laatst gewijzigd door stropke1000 : 17 februari 2013 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat de staatsschuld betreft is men nu dezelfde, zelfs nog grotere fout aan het maken. Ik hoor Elio niets anders doen dan pleiten voor een grotere staatsschuld, en dat op een moment dat de vergrijzing er komt aangedonderd met de snelheid van het licht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij lijkt ge meer ne waal in de jaren tweeduizend en tien. |
|
![]() |
![]() |