![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Voor wat een bende naïeve idioten houden jullie de rest van de wereld toch? |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door giserke : 28 juli 2004 om 07:31. |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ja voor mij is Flor Koninckx ne sp.a'er alhoewel hij geen lidkaart zou hebben. Heeft Ludo Sannen eigenlijk een lidkaart van SP.A.?
![]() |
#49 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lid van een fractie, geen lid van een fractie... who the f*ck cares???
Zou het voor zijn stemgedrag ene moer uitmaken? Neen toch. Dus is er ook geen discussie.
#51 |
Banneling
|
![]() Rob is door de media onderuitgehaald op een smerige manier!
Hij blijft mijn respect krijgen en als zijn zot 'wijf' (een beter woord schiet me niet te binnen, ik ken ze al van toen ik nog klein was) wordt veroordeeld voor het gebruik van verboden wapens dan zult ge het wel niet horen! Rob zal niet veroordeeld worden en na de vrijspraak komt hij gewoon terug bij de partij. |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() Nu zal de media al schuld treffen, Rob heeft zijn vrouw geslagen en dit is op GEEN enkele manier goed te praten; zoiets doe je gewoon niet. Zo simpel en eenvoudig is dat!
Na de vrijspraak komt hij gewoon weer bij de partij schrijft er hier iemand boven???? Hoe je zoiets maar durft te schrijven, Rob is gewoon niet weg uit het Vlaams Blok, hij is in alle opzichten nog een Vlaams Blokker en zijn zogezegd ontslag is eigenlijk helemaal geen ontslag! Want als hij het echt zou menen hé als hij zijn ontslag zou gegeven hebben dan zou hij gewoon niet toetreden tot de Vlaams Blok fractie; daar hij dan met die partij toch niets meer te maken heeft hé daar hij er ontslag uit genomen heeft.
#53 |
Banneling
|
![]() U snapt duidelijks NIETS van politiek en van RECHTZAKEN!
Rob is NIET veroordeeld voor slagen en verwondingen! Martina gebruikte WEL een verboden wapen en Rob heeft zich dus moeten verdedigen. Begint 'em te vallen? In principe moest Rob zelfs niet als onafhankelijke zetelen want hij is NIET veroordeeld! Hij doet diet uit voorzorg om niet nog meer de partij schade te berokkenen die de media haar wil aandoen! Als ge het dossier niet kent, als ge Rob niet kent en vooral als ge Martina niet kent moet ge hierover in alle talen uw mond houden poepduwerke!!! |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[font=Times New Roman][size=3]Jullie nemen enkel het verhaal van rob als juis maar. GEEN GERECHTELIJKE UITSPRAAK.[/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Gezien het gerechtelijk verleden als straatvechter kan de vrouw van rob klop flop wel eens gelijk hebben. Zelfs al heeft ze een depressie meegemaakt. En kom weer niet af; zijn vrouw heeft een psychies verleden, rob heeft een vechters verleden!!!! [/size][/font] Laatst gewijzigd door giserke : 29 juli 2004 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Hahaha, moet ge maar eens proberen, aangevallen worden en dan tijd vinden om uw pepperspray te nemen, hahahaha...
Neenee beste vriend, zij had haar pepperspray al in de hand toen ze Rob benaderde en ze wist goed wat ze van plan was! |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het is toch wel lachwekkend om te zien hoe erg de meeste VB-ers blind willen geloven dat iedereen binnen hun partij perfecte mensen zijn zonder dat er ook maar 1 rotte appel tussen zit. |
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken Rob persoonlijk zeer goed en hij is inderdaad rap op zijn paard gezet maar spontaan een vrouw aanvallen voor het oog van zijn kinderen? Neen, geloof me vrij, dat zou hij nooit doen!!! |
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus u praat hier dan even in twee seconden de wandaad van Martina goed? Ik praat Rob zijn wandaad niet goed hé, ik zeg enkel dat het uit zelfverdediging was. |
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom hoef je nog iemands neus niet te breken (en zeker niet, als het een vrouw is).
Laatst gewijzigd door Pietje : 29 juli 2004 om 15:10. |
|
![]() |