Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 28 juli 2004, 01:17   #41
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyperken
2. Marie-Rose steunt het Vlaams Blok in zijn vlaams-nationalistische standpunten, over andere thema's werdt ze volkomen vrijheid gewaarborgd.
Ze is ondervoorzitster van de fractie, godbetert! Een hele prestatie voor iemand die los heet te staan van die fractie als 'onafhankelijke'.
Voor wat een bende naïeve idioten houden jullie de rest van de wereld toch?
zorroaster is offline  
Oud 28 juli 2004, 01:21   #42
Cyperken
Provinciaal Gedeputeerde

Cyperken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Voor wat een bende naïeve idioten houden jullie de rest van de wereld toch?
Voor de N-VA...als ik mag specificiëren, aangaande de afkomst van mevrouw Morel had ze het juist op tijd door dat de overstap noodzakelijk was.
Cyperken is offline  
Oud 28 juli 2004, 01:24   #43
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Voor de N-VA...als ik mag specificiëren, aangaande de afkomst van mevrouw Morel had ze het juist op tijd door dat de overstap noodzakelijk was.
Jep, het begon op te vallen dat de N-VA-leden net iets te slim waren om zulke grenzeloze flauwekul te slikken over "onafhankelijken" die ondervoorzitters van de fractie worden. Bij het Vlaams Blok vond ze kennelijk volgzamere en vooral naïevere schapen.
zorroaster is offline  
Oud 28 juli 2004, 01:54   #44
Cyperken
Provinciaal Gedeputeerde

Cyperken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Jep, het begon op te vallen dat de N-VA-leden net iets te slim waren om zulke grenzeloze flauwekul te slikken over "onafhankelijken" die ondervoorzitters van de fractie worden. Bij het Vlaams Blok vond ze kennelijk volgzamere en vooral naïevere schapen.
De bewondering gaat hier echter uit naar 'onafhankelijke fractie-ondervoorzitters' integendeel tot - om mevrouw Morel te parafraseren - zinkende schepen die op sleeptouw worden genomen en de verkeerde koers varen. Aangezien mevrouw Morel het Vlaams Blok-programma niet heeft ondertekend, maar wel volledig achter de standpunten van haar ex-partij staat, gaat het hier enkel om de communautaire voorwaarden, dus 'volgzame schapen'? ik denk het niet. Uit dergelijke gebeurtenissen kan ik enkel afleiden dat het 'het schip' wel degelijk de verkeerde koers aan het uitgaan is...uit de geschiedenis leert men.
Cyperken is offline  
Oud 28 juli 2004, 07:30   #45
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
De bewondering gaat hier echter uit naar 'onafhankelijke fractie-ondervoorzitters' integendeel tot - om mevrouw Morel te parafraseren - zinkende schepen die op sleeptouw worden genomen en de verkeerde koers varen. Aangezien mevrouw Morel het Vlaams Blok-programma niet heeft ondertekend, maar wel volledig achter de standpunten van haar ex-partij staat, gaat het hier enkel om de communautaire voorwaarden, dus 'volgzame schapen'? ik denk het niet. Uit dergelijke gebeurtenissen kan ik enkel afleiden dat het 'het schip' wel degelijk de verkeerde koers aan het uitgaan is...uit de geschiedenis leert men.
[font=Times New Roman][size=3]Toen het kartel met CD&V gekend was, stond ze te springen voor een plaatsje op de lijst. Na maanden afwezigheid op N-VA aangelegenheden, was ze opeens terug op het toneel. Enkel toen ze een te weinig verkiesbare plaats kreeg heeft ze het afgebold. En daar zijn verdomme veel N-VAers getuige van! Dus uw verkeerde koers die we zouden varen waren als reden vergeet dat maar! Politieke hoererij van de ergste soort is dat[/size][/font]

Laatst gewijzigd door giserke : 28 juli 2004 om 07:31.
giserke is offline  
Oud 28 juli 2004, 08:40   #46
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam
En zo gaan we weer van start, goedzo jongens!

Al aan het oefeningen voor de 12de overwinning op rij van het Blok?

Eewige scheldpartijen aan het adres van het Blok. Wat ben ik blij dat ik trots lid ben. En jij aan de overkant staat te brullen, zonder dat je gefundeerd spreekt over zaken, laat staan , kunt spreken.
Ja, in het zothuis zitten er ook die trots zijn in zo'n schoon huis te wonen...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  
Oud 28 juli 2004, 08:49   #47
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Ik daarentegen zou er mijn linker teelbal voor geven
Vraag zoiets niet: zonder is echt geen zicht.
Citaat:
opdat 90% van de mannen homofiel zouden worden.
Hoe denk je van die 10% hetero's maken?
Oud 28 juli 2004, 21:03   #48
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Bij het samenstellen van de fracties werden 32 zetels verdeeld onder het Vlaams Blok, onlangs raakte bekend dat Rob uit de partij wil stappen en als onafhankelijk Vlaamsnationalist zetelen. Leden die uit een fractie willen stappen, maar niet bij een andere fractie willen aansluiten, kunnen als onafhankelijke zetelen. Wat wilt u zeggen? dat hij van zeteltje moet veranderen omdat het anders niet klopt?
Hij moet helemaal niet van zetel veranderen, maar waarom is hij lid van de Vlaams Blok fractie terwijl hij zogezegd uit het Vlaams Blok zou gestapt zijn...; daar heb ik nog niet zoveel van gemerkt hoor. Als je onafhankelijk bent dan behoor je tot geen enkele fractie van een politieke partij; eens je lid bent van die fractie behoor je automatisch tot die kleur of je nu al dan niet een lidkaart hebt.
Ja voor mij is Flor Koninckx ne sp.a'er alhoewel hij geen lidkaart zou hebben. Heeft Ludo Sannen eigenlijk een lidkaart van SP.A.?

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline  
Oud 28 juli 2004, 23:40   #49
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Ja, in het zothuis zitten er ook die trots zijn in zo'n schoon huis te wonen...
ze zoude beter enkele mensen opsluiten in da kot waaronder jij , guyke , de steve , de louwie , den elio , en de rest van die zotten 't zou de mensheid een grote dienst doen
pibo® is offline  
Oud 29 juli 2004, 13:01   #50
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Lid van een fractie, geen lid van een fractie... who the f*ck cares???

Zou het voor zijn stemgedrag ene moer uitmaken? Neen toch. Dus is er ook geen discussie.
Oud 29 juli 2004, 13:07   #51
Zwarte Spion
Banneling

Zwarte Spion's schermafbeelding

Standaard

Rob is door de media onderuitgehaald op een smerige manier!
Hij blijft mijn respect krijgen en als zijn zot 'wijf' (een beter woord schiet me niet te binnen, ik ken ze al van toen ik nog klein was) wordt veroordeeld voor het gebruik van verboden wapens dan zult ge het wel niet horen!
Rob zal niet veroordeeld worden en na de vrijspraak komt hij gewoon terug bij de partij.
Zwarte Spion is offline  
Oud 29 juli 2004, 13:36   #52
bartje
Minister-President

Standaard

Nu zal de media al schuld treffen, Rob heeft zijn vrouw geslagen en dit is op GEEN enkele manier goed te praten; zoiets doe je gewoon niet. Zo simpel en eenvoudig is dat!

Na de vrijspraak komt hij gewoon weer bij de partij schrijft er hier iemand boven???? Hoe je zoiets maar durft te schrijven, Rob is gewoon niet weg uit het Vlaams Blok, hij is in alle opzichten nog een Vlaams Blokker en zijn zogezegd ontslag is eigenlijk helemaal geen ontslag! Want als hij het echt zou menen hé als hij zijn ontslag zou gegeven hebben dan zou hij gewoon niet toetreden tot de Vlaams Blok fractie; daar hij dan met die partij toch niets meer te maken heeft hé daar hij er ontslag uit genomen heeft.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline  
Oud 29 juli 2004, 13:43   #53
Zwarte Spion
Banneling

Standaard

U snapt duidelijks NIETS van politiek en van RECHTZAKEN!

Rob is NIET veroordeeld voor slagen en verwondingen!

Martina gebruikte WEL een verboden wapen en Rob heeft zich dus moeten verdedigen.
Begint 'em te vallen?

In principe moest Rob zelfs niet als onafhankelijke zetelen want hij is NIET veroordeeld!
Hij doet diet uit voorzorg om niet nog meer de partij schade te berokkenen die de media haar wil aandoen!

Als ge het dossier niet kent, als ge Rob niet kent en vooral als ge Martina niet kent moet ge hierover in alle talen uw mond houden poepduwerke!!!
Zwarte Spion is offline  
Oud 29 juli 2004, 14:27   #54
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion
U snapt duidelijks NIETS van politiek en van RECHTZAKEN!

Rob is NIET veroordeeld voor slagen en verwondingen!

Martina gebruikte WEL een verboden wapen en Rob heeft zich dus moeten verdedigen.
Begint 'em te vallen?

In principe moest Rob zelfs niet als onafhankelijke zetelen want hij is NIET veroordeeld!
Hij doet diet uit voorzorg om niet nog meer de partij schade te berokkenen die de media haar wil aandoen!

Als ge het dossier niet kent, als ge Rob niet kent en vooral als ge Martina niet kent moet ge hierover in alle talen uw mond houden poepduwerke!!!
[font=Times New Roman][size=3]hij valt bij u blijkbaar nog niet, heeft ze die peperspray niet gebruikt om zich te verdedigen tegen rob klop flop?[/size][/font]

[font=Times New Roman][size=3]Jullie nemen enkel het verhaal van rob als juis maar. GEEN GERECHTELIJKE UITSPRAAK.[/size][/font]

[font=Times New Roman][size=3]Gezien het gerechtelijk verleden als straatvechter kan de vrouw van rob klop flop wel eens gelijk hebben. Zelfs al heeft ze een depressie meegemaakt. En kom weer niet af; zijn vrouw heeft een psychies verleden, rob heeft een vechters verleden!!!! [/size][/font]

Laatst gewijzigd door giserke : 29 juli 2004 om 14:28.
giserke is offline  
Oud 29 juli 2004, 14:40   #55
Zwarte Spion
Banneling

Standaard

Hahaha, moet ge maar eens proberen, aangevallen worden en dan tijd vinden om uw pepperspray te nemen, hahahaha...

Neenee beste vriend, zij had haar pepperspray al in de hand toen ze Rob benaderde en ze wist goed wat ze van plan was!
Zwarte Spion is offline  
Oud 29 juli 2004, 14:54   #56
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hahaha, moet ge maar eens proberen, aangevallen worden en dan tijd vinden om uw pepperspray te nemen, hahahaha...

Neenee beste vriend, zij had haar pepperspray al in de hand toen ze Rob benaderde en ze wist goed wat ze van plan was!
Ge waart der zeker persoonlijk bij?

Het is toch wel lachwekkend om te zien hoe erg de meeste VB-ers blind willen geloven dat iedereen binnen hun partij perfecte mensen zijn zonder dat er ook maar 1 rotte appel tussen zit.
headinajar is offline  
Oud 29 juli 2004, 14:59   #57
Zwarte Spion
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Ge waart der zeker persoonlijk bij?

Het is toch wel lachwekkend om te zien hoe erg de meeste VB-ers blind willen geloven dat iedereen binnen hun partij perfecte mensen zijn zonder dat er ook maar 1 rotte appel tussen zit.
Ik denk dat niemand in de partij dat ooit heeft beweerd!

Ik ken Rob persoonlijk zeer goed en hij is inderdaad rap op zijn paard gezet maar spontaan een vrouw aanvallen voor het oog van zijn kinderen? Neen, geloof me vrij, dat zou hij nooit doen!!!
Zwarte Spion is offline  
Oud 29 juli 2004, 15:04   #58
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Het feit, dat hij nog zo'n "rake, en goedgeplaatste klappen" heeft kunnen toedienen, bewijst , dat die "pepperspray" maar een zeer slap mengsel moet zijn geweest. Als het echte pepperspray zou geweest zijn, zag hij gene steek meer, voor de volgende vier uren 8)
Pietje is offline  
Oud 29 juli 2004, 15:06   #59
Zwarte Spion
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Het feit, dat hij nog zo'n "rake, en goedgeplaatste klappen" heeft kunnen toedienen, bewijst , dat die "pepperspray" maar een zeer slap mengsel moet zijn geweest. Als het echte pepperspray zou geweest zijn, zag hij gene steek meer, voor de volgende vier uren 8)
Ja, en?

Dus u praat hier dan even in twee seconden de wandaad van Martina goed?
Ik praat Rob zijn wandaad niet goed hé, ik zeg enkel dat het uit zelfverdediging was.
Zwarte Spion is offline  
Oud 29 juli 2004, 15:09   #60
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, en?

Dus u praat hier dan even in twee seconden de wandaad van Martina goed?
Ik praat Rob zijn wandaad niet goed hé, ik zeg enkel dat het uit zelfverdediging was.
Zelfverdediging, kan eventueel "afweren" zijn.
Daarom hoef je nog iemands neus niet te breken (en zeker niet, als het een vrouw is).

Laatst gewijzigd door Pietje : 29 juli 2004 om 15:10.
Pietje is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be