![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij heeft misschien een ochtendhumeur?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() ²
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt helemaal leuk als ze dan bij oudjes gaan aanbellen, in gezelschap van hun trouwe zwarte viervoeter die dan net even zijn tanden laat zien als het besje probeert de deur te sluiten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als hij meer humor zou gebruiken en minder zuur dan zou je eventueel kunnen stellen dat hij van ver op mij trekt.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overlopen kan soms een teken van verlichting zijn in een troebele geest. Laatst gewijzigd door giserke : 14 februari 2013 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 14 februari 2013 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'' Het is natuurlijk ook een politiek proces. Maar om dat politiek proces te doen slagen volgen wij de strategie om het zoveel mogelijk in een juridische sfeer te houden'' Pataer in Knack van 25 oktober 2000. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Jongens, begrijp nu toch eindelijk eens dat politiek niets meer dan een spelletje is.
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Natuurlijk, het is een goed bestuur maar moest de NVA het nu invoeren zou het kot te klein zijn. Bedelaars zijn een pest, het is meer overvallen dan bedelen. Bendes zetten een pak gehandicapten af rond een groot kruispunt en dan lopen ze met ijzeren potjes lang je auto te bedelen. Puur misdaadbendes die gebieden onder elkaar verdelen en de bedelaars zelf uitbuiten, hier is niets positiefs aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan toeval zijn natuurlijk maar denk het niet, bij het terugkeren naar de parking gaf ik toch iets (ja ik ben een sucker) en dan keken ze vreemd op alsof ze een fout hadden gemaakt. Nadien bekeken ben ik overtuigd dat het beschermgeld was, pure misdaadbendes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Aan bedelaars geef ik niets meer,dat is een gewoonte van die mensen.
Geef Roma 2000 euro de maand en ze gaan nog bedelen,is een beroep bij hen,nooit genoeg en erin gebakken.Die dat aan de Lidl en Aldi's zitten zijn bijna altijd 100% Roma.Vroeger gaf ik hen iets te eten,neen,moest euro zijn,dat kunnen ze prevelen. Jij geeft hen 5 euro langs voor,en zijn compagne pakt ondertussen je portefeuille in je achterzak broek.Moet je eens zien als er zulke binnen zitten in het magazijn,hoe argwanend de mensen zijn,en vooral de oudjes.Eén uur rondlopen met zijn twee in magazijn,om tenslotte aan de kassa te staan met een blikje cola stelt vragen.Kijk naar nummerplaat auto en je weet genoeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Verkocht mijn auto,en ze kwamen er terstond op af,oké,zoveel euro...
Was cash en in briefjes van 50 €.Eerst een redelijk voorschot,ben ermee naar de bloemenwinkel geweest naast ons,en ze waren clean.Dan kwam de rest van de euro af,ik zei hen dat de eerste goed waren,en deze ook ging controleren(kreeg apparaatje in bruikleen)de koper stak het pakje in zijn zak,en de tweede persoon kwam met een ander boven,en ja,dat was ook clean.Kwestie van de waarde en de aankoopprijs waren ze wel eerlijk,wilden pingelen,maar dat ging niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Of je woont in een flatgebouw. Er wordt aangebeld. Je doet de deur open, op een kier. Staat er een Roma-vod voor de deur die onmiddellijk probeert binnen te dringen. Heb ik de trap afgewerkt. Na een week voelde ik me veilig; er kwam geen politie met een aanhoudingsbevel.
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er bestaat een undercover BBC reportage over. Maar liever zend VRT gekleurde filmpjes over de arabische lente uit natuurlijk.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sindsdien wandel ik hen straal voorbij. Maar nu ik weet dat ze mèt hond aan de deur komen overweeg ik toch om (eindelijk) die ketting aan mijn voordeur te laten installeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In feite kunnen die mensen er wel niks aan doen: het is hun cultuur en wij moeten ons daaraan leren aanpassen :
Citaat:
------------------- commentaar op die site: Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij moet dat komen uit een Duitse tegenhanger van "De rechtzetting" of "the onion".
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 15 februari 2013 om 11:11. |
![]() |
![]() |