Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 februari 2013, 12:10   #41
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Athelas Bekijk bericht
Groen heb ik ooit op gestemd omdat ik dacht dat die effectief voor meer natuur en voor lagere voetafdrukken stonden. Niets is echter minder waar. Groen is niet groen. Ze proberen enkel die schijn hoog te houden door enkel kleine maatregelen te nemen en verder een ganse hoop compleet ondoordachte. Bovendien kan je als groene partij niet sociaal zijn in Belgie. Als je Belgie groen wilt krijgen, dan moet je op korte termijn de bevolkingsgroei een halt toe reopen.
Vind daar dan maar een partij voor
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2013, 12:14   #42
Meuh
Provinciaal Gedeputeerde

Meuh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Bwa, VB komt daar bij in de buurt he: allochtonen terug naar land van herkomst en migratiestop en je bevolking zal al met een heel aantal dalen

Laatst gewijzigd door Meuh : 19 februari 2013 om 12:14.
Meuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2013, 12:15   #43
Athelas
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik weet dat dit een moeilijk onderwerp is, maar pretendeer dan als Groen zijnde niet dat je groen bent he. Zou hetzelfde zijn als de NVA die pretendeert voor de scheiding te zijn maar verder wel alles uit de kast zou halen om het koningshuis in ere te houden bvb.

Neen, groen is een linkse partij die probeert meer stemmen te ronselen door zich als 'groen' te voor te doen. Iets wat ze door de regel niet zijn en in Antwerpen enkel zijn geworden (overkapping) om wat stemmen te halen. Van populisme gesproken.
Athelas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2013, 12:17   #44
Athelas
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meuh Bekijk bericht
Bwa, VB komt daar bij in de buurt he: allochtonen terug naar land van herkomst en migratiestop en je bevolking zal al met een heel aantal dalen
De omgekeerde kinderbijslag die ze gingen bespreken zou ook al helpen. Meer geld voor het eerste kind (naar mijn mening normal), minder voor het tweede, en geen voor een derde. Zou direct redelijk wat fraude bestrijden.
Oud 19 februari 2013, 12:29   #45
Meuh
Provinciaal Gedeputeerde

Meuh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De omgekeerde kinderbijslag die ze gingen bespreken zou ook al helpen. Meer geld voor het eerste kind (naar mijn mening normal), minder voor het tweede, en geen voor een derde. Zou direct redelijk wat fraude bestrijden.
Inderdaad goeie regel, maar denk niet bepaald dat ze daarom minder kinderen gaan maken.
Meuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2013, 12:59   #46
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bovendien kan je als groene partij niet sociaal zijn in Belgie.
Inderdaad, dit is één van de redenen waarom ik het ecologisme haat.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2013, 15:06   #47
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk Bekijk bericht
Er zijn er toch een paar bij met ferme dikke tetten
Haleluia.............en de Jos sprak " laat de tepels tot mij komen"
Teveel kippen met ormone gegeten.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2013, 15:17   #48
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Groen heb ik ooit op gestemd omdat ik dacht dat die effectief voor meer natuur en voor lagere voetafdrukken stonden. Niets is echter minder waar. Groen is niet groen. Ze proberen enkel die schijn hoog te houden door enkel kleine maatregelen te nemen en verder een ganse hoop compleet ondoordachte. Bovendien kan je als groene partij niet sociaal zijn in Belgie. Als je Belgie groen wilt krijgen, dan moet je op korte termijn de bevolkingsgroei een halt toe reopen.
En dat doe je niet door te strijden voor meer multicul. En de opwarming van de aarde ga je evenmin bestrijden met overal waar nauwelijks geleefd kan worden, alle niet levensvatbare, kost wat kost in 't leven te willen gaan houden, die dan op hun beurt weer ongeremd verder leven gaan verwekken.

Veel levenden betekenen extra belasting voor onze wereld en vragen weer grotere veestapel.

Die mensen in die door en door arme gebieden met voedselschaarste kunnen niet leven van alleen maar samengeperste lucht hé.

Maar als ge zo redeneert en spreekt ben je natuurlijk een Hitler aanhanger, voor vele.

Laatst gewijzigd door Garry : 19 februari 2013 om 15:20.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2013, 15:21   #49
Athelas
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meuh Bekijk bericht
Inderdaad goeie regel, maar denk niet bepaald dat ze daarom minder kinderen gaan maken.
Ik denk dat de mensen dan toch al eens zullen nadenken na een tweede kind.
Oud 19 februari 2013, 15:30   #50
Athelas
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
En dat doe je niet door te strijden voor meer multicul. En de opwarming van de aarde ga je evenmin bestrijden met overal waar nauwelijks geleefd kan worden, alle niet levensvatbare, kost wat kost in 't leven te willen gaan houden, die dan op hun beurt weer ongeremd verder leven gaan verwekken.

Veel levenden betekenen extra belasting voor onze wereld en vragen weer grotere veestapel.

Die mensen in die door en door arme gebieden met voedselschaarste kunnen niet leven van alleen maar samengeperste lucht hé.

Maar als ge zo redeneert en spreekt ben je natuurlijk een Hitler aanhanger, voor vele.
Feit is dat als je een arme afrikaan of een andere person uit een 3e wereldland naar Belgie laat komen wegens asieloverwegingen, je sowiezo die persoon zijn ecologische voetafdruk serieus verhoogt. Als je een persoon uit Europa naar Belgie haalt om asieloverwegingen, dan verandert die veel minder. Dat is realiteit. Ik heb geen probleem om sociaal te zijn en mensen asiel te geven, maar als groene partij die naam waardig zou je op zijn minst eens mogen nadenken hoe in godsnaam je immense immigratie in Belgie gaat compenseren. En dat is niet de Hitler uithangen maar puur realisme. Daar heb je overschot van gelijk.

Of je gaat er van uit dat je niets doet voor het milieu en je blijft sociaal. Je gaat maximal het noodlot wat uitstellen. Of je bent een extreme partij die immigratie beperkingen opleggen.

Groen valt in de eerste categorie. Is niets groens aan.
Oud 19 februari 2013, 17:02   #51
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Groen heeft niets meer te betekenen in dit landje.
Kompleet overbodig, enkel goed om een paar stemmen bij te leveren hier of daar en meteen chantage erbij te plegen ook...
De multicul is het grootste probleem in onze maatschappij(en) en zelfs daar spelen ze die gasten hun spelletje mee...
Ja, we kopen wel wat zuivere lucht van Rusland, zodat ze weer enkele honderden miljoenen kunnen frauderen en wij de rotzooi gewoon blijven inademen.
Ondertussen verbieden we iedereen het roken en promoten het autorijden.
Het aantal jongere kankergevallen stijgt, maar dat is ook zeer gunstig voor de pensioenen.
Het verminderd de vergrijzing.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2013, 18:42   #52
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Ja, we kopen wel wat zuivere lucht van Rusland, zodat ze weer enkele honderden miljoenen kunnen frauderen en wij de rotzooi gewoon blijven inademen.
Het aantal jongere kankergevallen stijgt, maar dat is ook zeer gunstig voor de pensioenen.
Het verminderd de vergrijzing.
Gelukkig dat we Groen hebben om dat allemaal in orde te brengen nietwaar?
Maar aangezien niemand zich iets van hen aantrekt, tenzij om een paar stemmen die tekort zijn aan te vullen hier en daar...

Laatst gewijzigd door andev : 19 februari 2013 om 18:44.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2013, 01:08   #53
Pin en Puk
Banneling

Standaard

Citaat:
Het aantal jongere kankergevallen stijgt, maar dat is ook zeer gunstig voor de pensioenen.Het verminderd de vergrijzing.
Ik hoop van harte dat het niet jouw kind is dat door kanker geveld wordt.
Wat zit je nu weer uit je frak te lullen?
Pin en Puk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2013, 02:07   #54
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ja, we kopen wel wat zuivere lucht van Rusland, zodat ze weer enkele honderden miljoenen kunnen frauderen en wij de rotzooi gewoon blijven inademen
.
Als we de lucht van Peking kochten, was het dan voor de PVDA in orde ?
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2013, 07:22   #55
Paultje
Lokaal Raadslid

Paultje's schermafbeelding

Standaard

Laat ons hopen dat groen nooit in een regering komt te zitten
dan zullen we ons blauw betalen aan allerlei taksen
hadden zij niet dwarsgelegen had de grote ring rond Antwerpen al een feit geweest en waarom omdat er een paar takken in de weg stonden , die ze trouwens dubbel en dik hadden kunnen terugplanten
Auto rijden zal onbetaalbaar worden als het van hen afhangt je zal zelfs in je eigen straat voor je deur in je eigen stad niet meer kunnen parkeren
Winkelen zal je ook kunnen vergeten daar geen enkele leverancier de winkels kan bevooraden Dit probleem stelt zich reeds op de Turnhoutsebaan in Deurne waar niemand nog een winkel wil openen door dit probleem
Paultje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2013, 07:22   #56
Paultje
Lokaal Raadslid

Paultje's schermafbeelding

Standaard

Laat ons hopen dat groen nooit in een regering komt te zitten
dan zullen we ons blauw betalen aan allerlei taksen
hadden zij niet dwarsgelegen had de grote ring rond Antwerpen al een feit geweest en waarom omdat er een paar takken in de weg stonden , die ze trouwens dubbel en dik hadden kunnen terugplanten
Auto rijden zal onbetaalbaar worden als het van hen afhangt je zal zelfs in je eigen straat voor je deur in je eigen stad niet meer kunnen parkeren
Winkelen zal je ook kunnen vergeten daar geen enkele leverancier de winkels kan bevooraden Dit probleem stelt zich reeds op de Turnhoutsebaan in Deurne waar niemand nog een winkel wil openen door dit probleem
Paultje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2013, 08:04   #57
subocaj

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk Bekijk bericht
Ik hoop van harte dat het niet jouw kind is dat door kanker geveld wordt.
Wat zit je nu weer uit je frak te lullen?
Om je gerust te stellen mijn vriend, ik heb zelf kanker en kan er daardoor beter over lullen dan jij, geachte grootmuilkikker.
Oud 20 februari 2013, 08:17   #58
subocaj

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
Als we de lucht van Peking kochten, was het dan voor de PVDA in orde ?
Nee, want die kopen overal om het daarna te kunnen vervuilen.
Gelukkig gaan al die westerse kapitalistische industriëlen niet naar daar, omdat er daar bijna geen regels en goedkopere sociale voorzieningen zijn.
De werkloosheid zou hier nogal stijgen.
Oud 20 februari 2013, 08:52   #59
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Om je gerust te stellen mijn vriend, ik heb zelf kanker en kan er daardoor beter over lullen dan jij, geachte grootmuilkikker.
sterkte
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2013, 12:26   #60
Pin en Puk
Banneling

Standaard

Citaat:
Pin en Puk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be