![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leken me Zuid-Amerikaanse toestanden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
gelijk wat die man heeft misdaan of hoe hij zich gedragen heeft , hem dood slaan is geheel onverantwoord . Maar mag men nog de vraag stellen of de videobeelden alle agressie heeft laten zien ? ik bedoel ook die van het slachtoffer . Als het echt zo'n zacht doetje was , vraag ik me af waarom de politie van Mortsel dat speciaal team heeft opgeroepen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er heeft niemand gezegd dat het een doetje was. Maar waarom ze dat met acht man moesten doen kan er bij mij dus niet in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik betwijfel of men niet zal kunnen uitmaken wie de fatale slagen toebracht . Bovendien is de agent die de onnodige vuistslagen toebracht gesitueerd aan de bovenzijde van zijn lichaam , hoofd en schouder . Ik denk dat de fatale lever en buikader blessure veel eer is veroorzaakt door een agent onderaan het beeld die met zijn knie in zijn lever en nbuik heeft gestampt. Van een blauw oog sterf je niet hoor , |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik betwijfel of men niet zal kunnen uitmaken wie de fatale slagen toebracht . Bovendien is de agent die de onnodige vuistslagen toebracht gesitueerd aan de bovenzijde van zijn lichaam , hoofd en schouder . Ik denk dat de fatale lever en buikader blessure veel eer is veroorzaakt door een agent onderaan het beeld die met zijn knie in zijn lever en nbuik heeft gestampt. Van een blauw oog sterf je niet hoor , |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als je een man richt op elke arm , elk been en twee om hem vast te binden of te boeien , heb je er zes hé |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zijn allemaal voor een sterke politiestaat, tot als we er zelf mee te maken krijgen, mijnheer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voelt geen enkele van de usual suspects nu de drang om op de VRT te kappen ? Dat is toch die regime zender ? Of zijn ze nu plots wel bezig met goede journalistiek ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al ik kan ik wel toegeven dat er nog goede presentatoren/reportages zijn op de B...euh VRT hoor. ![]() (Bart De Bie maakte dan weer de omgekeerde route, snap je...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit is verrassend, want dikwijls, meestal in feite, gaat men in zo'n geval een politiek verantwoordelijke het vuur aan de schenen leggen; b.v. de minister van binnenlandse zaken en/of justitie of beter nog de betrokken burgemeester. Is deze discretie geen toeval omdat het hier om Janssen(SP.a) of om Pira (Groen!) ging ? Mag men dezelfde terughouding veronderstellen indien dit zou gebeurd zijn onder de verantwoordelijkheid van burgemeester De Wever ? We zullen het nooit te weten komen. Maar goed ook ! Het gekrakeel zou beslist jaren geduurd hebben.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hoop dat er vragen gesteld worden over de organisatie en verantwoordelijkheid in B psychiatrische gevallen en drugsverslaafden zijn mijn inziens geen taak voor politie en gevangenis ... dat er ook een 'stevig' interventieteam moet zijn om deze mensen op een efficiente wijze te 'imobiliseren' tijdens een crisis staat ook buiten twijfel ... alleen dit moet m.i. door mensen uit de zorgsector bemand zijn, niet door mensen uit de politie. dat moet de essentie worden van het onderzoek, lijkt mij ... niet dat ik hoopvol gestemd ben in deze ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() En welke dwaas beslist er om iemand onder invloed van drugs nog eens plat te gaan spuiten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar , alweer een maar . sorry personen moeten ofwel geinterneerd worden omdat ze wilsonbekwaam zijn , of volwassen mensen moeten hun verantwoordelijkheid nemen . en dat betekend , U aan de wet houden , en op politie bevel U zonder weerstand ter beschikking stellen . Wanneer je uzelf op welke manier gaat drogeren dat je niet meer normaal kan functioneren , dat kan je inderdaad met geweld overmeesterd worden . Ik keur de aanpak niet goed . maar wie met vuur speelt ..... Ik herhaal nogmaals , ik vermoed dat er in de reportage heel wat geknipt is en het acht mij hoogst onwaarschijnlijk dat de Politie dat team er had bijgeroepen indien de man geen abnormale agressie had geuit . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat speelt allemaal geen rol. Hij is dood.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet je wat ik me eerlijk gezegt afvraag . stel dat het slachtoffer een marokaan of moslim was geweest . Ik denk dat de abjectiviteit hier heel anders was geweest . Men hed op zijn graf staan dansen en feesten . Zo objectief zijn de reacties hier . Ze moesten het filmpje tonen in de scholen en studentenhuizen , dat ze weten hoe het kan eindigen als men drugs en andere smeerlapperij tot zich neemt . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() Toch eens opmerken dat ik zwaar onder de indruk was van het geduld, inlevingsvermogen en hulpbereidheid die de Mortselse Politie hier tentoonspreid. Ik woon knal op de grens met Mortsel, en ik voel me alvast een stuk geruster nu ik gezien heb dat die flikken echt professioneel zijn.
Die patsers van het BBT da's een ander verhaal. Zij behandelden de patient als een boelzoeker. Wat de flikken zelf nooit gedaan hebben. Al bij al een spijtig voorval waar de grootste fouten gemaakt zijn door de kliniek. De verantwoordelijkheid bij het slachtoffer leggen is het bestaan van patienten ontkennen.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 22 februari 2013 om 14:13. |
![]() |
![]() |