Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 februari 2013, 12:55   #41
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Absoluut niet. Mijn verhaal is ook helemaal wat anders dan wat jij er van poogt te maken.

Ik vraag je gewoon om aan te tonen waar N-VA de kranten heeft gemobiliseerd om ons blazen wijs te maken.

Als verdediging haal je dan dat regenboogtruitjesverhaal aan, net een voorbeeld van hoe de media heel bewust een storm in een glas water veroorzaakt, en waar ze zich zelfs voor verontschuldigden (de standaard toch) tov de N-VA.
Mijn verhaal is dat N-VA geen enkele moeite heeft met de pers te bespelen als ze het zelf willen, door controversen uit te lokken, maar dat ze waar ze zelf bij betrokken zijn net zoals de traditionele partijen achter je rug om beslissen.
De media daar niet over inlichten is informatie achterhouden voor de belastingbetaler en ik vind dat als ze het zo goed voorhebben met de Vlaamse belastingbetaler, ze hem minstens kunnen inlichten over het feit dat ze diezelfde belastingbetaler hebben gebruikt als garantstelling aan banken, om privé bedrijven van geld te voorzien.

En je mag er zeker van zijn dat het geld, 13,5 miljard mooi evenredig verdeeld geworden is tussen Voka, Unizo en VBO bedrijven door hun slaven in de Vlaamse regering.

Laatst gewijzigd door subocaj : 27 februari 2013 om 12:57.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2013, 12:58   #42
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Absoluut niet. Mijn verhaal is ook helemaal wat anders dan wat jij er van poogt te maken.

Ik vraag je gewoon om aan te tonen waar N-VA de kranten heeft gemobiliseerd om ons blazen wijs te maken.

Als verdediging haal je dan dat regenboogtruitjesverhaal aan, net een voorbeeld van hoe de media heel bewust een storm in een glas water veroorzaakt, en waar ze zich zelfs voor verontschuldigden (de standaard toch) tov de N-VA.
Juist: de media veroorzaken gaarne een storm in een glas water.
Ze moeten ook nooit verantwoording afleggen hiervoor, uitzonderingen niet te na gesproken.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2013, 14:24   #43
Travis66
Europees Commissaris

Travis66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Mijn verhaal is dat N-VA geen enkele moeite heeft met de pers te bespelen als ze het zelf willen, door controversen uit te lokken, maar dat ze waar ze zelf bij betrokken zijn net zoals de traditionele partijen achter je rug om beslissen.
De media daar niet over inlichten is informatie achterhouden voor de belastingbetaler en ik vind dat als ze het zo goed voorhebben met de Vlaamse belastingbetaler, ze hem minstens kunnen inlichten over het feit dat ze diezelfde belastingbetaler hebben gebruikt als garantstelling aan banken, om privé bedrijven van geld te voorzien.

En je mag er zeker van zijn dat het geld, 13,5 miljard mooi evenredig verdeeld geworden is tussen Voka, Unizo en VBO bedrijven door hun slaven in de Vlaamse regering.
Zo ver is het dus al gekomen zie, uw brainwashing mag geslaagd genoemd worden.

BDW geeft een interview, na lang aandringen van de pers, na veel weigeringen vanwege tijdsgebrek. BDW doet zijn uiterste best om vooral niks controversieels te zeggen.
En dan plaatsen ze een titeltje waarin staat dat BDW een homofoob is en op de koop toe kom jij hier beweren dat N-VA de controverse uitlokt. Proficiat.

BTW, er staat hierboven niks dat niet door de gazetten bevestigd is he.
Oud 27 februari 2013, 17:24   #44
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zo ver is het dus al gekomen zie, uw brainwashing mag geslaagd genoemd worden.

BDW geeft een interview, na lang aandringen van de pers, na veel weigeringen vanwege tijdsgebrek. BDW doet zijn uiterste best om vooral niks controversieels te zeggen.
En dan plaatsen ze een titeltje waarin staat dat BDW een homofoob is en op de koop toe kom jij hier beweren dat N-VA de controverse uitlokt. Proficiat.

BTW, er staat hierboven niks dat niet door de gazetten bevestigd is he.
"Homofoob" ?
Wie geeft er een ernstige definitie hierover ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be