![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, in ongeveer de helft van de gevallen. De rest zijn geinterneerden en mensen in voorarrest.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik schat samenlevingen die hun criminelen slecht behandelen niet hoog in. Laatst gewijzigd door Another Jack : 6 maart 2013 om 14:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zie hem hier nu zitten de oplichter in spé Zijn jongste broer is architect en zijn andere is aannemer. Moet er geen zand zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kwestie van geen onrust te zaaien in de hoofden van al wie naief wenst te blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de sjoemel in de aanbestedingen beginnen is ook dat punt waar het nooit duidelijk is wie de gangsters dus zijn. Zij die bij de bouw enkele miljoenen in de zakken laten verdwijnen, of zij die ze opsluiten voor het stelen van een boterkoek. Wie de gang van zaken kent in dat wereldje weet heus ook wel over wat ik bezig ben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat denk je wat zulk een maquette kost bij een onpartijdige architect ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() aheum .... waandacht , waandacht , waankondiging van een nieuw wetsvoorstel:
Laat de crimineel vrij , en pak het slachtoffer aan !! Want door hen is de crimineel nu in de problemen , m.a.w. op basis door uitlokking van het slachtoffer !! Straf het slachtoffer met levenslang strontkuisen !! en leer hen aan dat ze de crimineel niet mogen uitlokken , of anders kletsen op de blote poep !!!! Het slachtoffer moet de crimineel dagelijks verzorgen , huishouden , winkelen , wassen , medisch , een luisterend oor , zelfs sexueel met die een potje jodelen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |