![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De man slaagde erin zijn land volkomen te isoleren van de beschaving. Retoriek van uit de jaren '50 waarmee je je in elk land met een beetje ontwikkeling compleet belachelijk zou maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(nogmaals) C E L A C!!! (en de niet gealigneerde landen) Bekijk dat eens. En nee, ik sta absoluut niet voor alles wat deze man gedaan heeft. edit : jaren 50 ??????? ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 6 maart 2013 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het feit dat het BNP de laatste jaren stijgt is enkel te wijten aan de stijging van de olieprijs op de internationale markten . Ik zie niet goed in welke verdienste Chavez daar aan had, want hij bepaalt de prijs van de olie niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is gewoon grappig, klaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog meer aan de grondwet morrelen dan Belgische politici.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan natuurlijk wel begrijpen dat U zich misschien een beetje gepakt voelt omdat Chavez op eerste plaats goedkope brandstoffen aan het zuid-Amerikaanse blok wou leveren. Maar natuurlijk waren de US$'s ook zeer aantrekkelijk. edit : en niet zomaar eender welke olieproducent... de vierde grootste ofzo? Euhm euhm... Laatst gewijzigd door zonbron : 6 maart 2013 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementslid
|
![]() Had em in de verkeerde draad gepost blijkbaar:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De creatie van Celac, een nieuw Amerikaans blok dankzij Mr. Hugo...
La Nacion - Nace la Celac, un nuevo bloque americano impulsado por Hugo Chávez Google vertaling :
Net zoals de zio-freaks de Non-Aligned Movement niet respecteren, moet men ook niet verwachten dat ze de CELAC respecteren, dat is een onderdeel van hun strategie. Maar heden is het CELAC-EU en alhoewel de EU niet al teveel in de pap te brokken heeft was trol Herman & Co aanwezig. Anderen kijken naar het Oosten, aldanniet met tapijtje en/of traditionele hoofddeksels. Jammer genoeg moeten we vanuit die richting niet al teveel verwachten, buiten grootse wanorde en vuile spelletjes... Maak geen vergissing, zonder de CELAC bevindt de EU zich op korte termijn weerom een stapje dichter bij de afgrond. Laatst gewijzigd door zonbron : 6 maart 2013 om 10:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() wacht het is een complot !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 6 maart 2013 om 10:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet je meest onafhankelijke analyse, me dunkt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Overigens is Chavez wel degelijk elke verkiezing opnieuw verkozen geweest.
Dit in tegenstelling tot andere, meer bevriende staatshoofden zoals die van pakweg Saoudi Arabië. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wilde vooral aantonen dat ondanks dat voor u alle informatie tegen Chavez alleen maar propaganda is, alle artikelen, alle cijfers, alle documentatie zijn volgens u steeds weer 'gefabriceerd' voor de 'officiële' media en ten gunste van de 'kapitalisten' en de 'imperialisten' Maar wanneer een viertal linkse rakkers een paar betere cijfers op papier neerpennen ten voordele van Chavez, dan moet dat aanvaard worden als juist en mag dat niet worden beschouwd als eenzijdig wegens de pro-Chavez achtergrond van de auteurs. Eigenlijk hebt u hier met één enkele reactie uw ontelbare en ellenlange uiteenzettingen in ongeveer alle discussies zelf naar de prullebak verwezen. I rest my case. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag het nog een laatste maal... Wat is nu eigenlijk Uw probleem? Are you losing it completely? Duh!
Zoals ik reeds opmerkte, ik verwacht van iemand van Uw kaliber toch beter. Ik heb veel info (Video's, zelfs een collectie ivm CELAC) gegeven, niets maar dan ook niets bekijkt U. Zit U in een tunnel met dikke zwarte rook of zoiets? What's up bro? Of hebt U nog wat anders te doen en bent U, zonder bvb. de info ivm CELAC-EU-Chavez te bekijken, toch verplicht tot het verkopen van deze soort van onzin hier? Ok... dit is uiteindelijk pure draadvulling, dat is wat U doet. U hebt op geen enkel van mijn eerdere postings in deze draad gereageerd (vele video's, nieuwsberichten, analyses, reportages, docu's), laat staan vernoemd. Adios @toon. C ya... edit : U slaat er flink naast en Uw typisch conspiracygezever zal U vooral deze maal opnieuw niet redden. Am so sorry bud. Oja, kant noch wal dus... edit : Ga maar rusten... Laatst gewijzigd door zonbron : 6 maart 2013 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |