![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herhaal mijn voorstel aldus.
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Proficiat. Ik steek het bij in de doos met Vive's voorstellen omtrent een samenwerking tussen de N-VA en het VB.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 8 maart 2013 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ook zijn er de uitspraken van de huidige generatie Franstalige politici, dat als er ooit sprake is van een einde aan de "solidariteit" of er en confederatie zou komen, dat ze dan geen reden meer zien voor Belgie. We zien zo alleszins hoe diep de vaderlandsliefde gaat. Ik weet niet of het einde van de transfers het einde van Belgie zou betekenen, dat is hypothetisch. Wat ik wel weet is dat we in de hele geschiedenis van Belgie nog steeds wachten op de eerste daad van solidariteit vanwege de Franstaligen naar Vlaanderen toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Nuquist
De belastingen zijn in gans het land hetzelfde geweest. Recent is er wat eigenheid in successierechten, verkeersbelasting, provincieheffingen, milieu etc. Voor 99% wordt je hetzelfde belast in Brussel, Vlaanderen, Duitstalig gewest of Wallonië. In die overige 1% liggen de tarieven trouwens ook dicht bij elkaar.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het resultaat was dat Vlaanderen, een van de armste regios van Europa, zelfs terwijl het door een acute hongersnood ging, per capita nog altijd evenveel betaalden als Wallonie, een van de rijkste industriele regios van de hele wereld op dat moment. Uw argument, dat de staalindustrie in Vlaanderen dezelfde voorwaarden kreeg als in Wallonie, en dat er dus geen sprake was van discriminatie, vind ik om eerlijk te zijn een beetje onbetamelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik sprak wel over de doelmatige onrechtvaardigheid van het systeem, dat Vlaanderen benadeelde en Wallonie bevoordeelde. Als je dat niet eens kan erkennen, ben ik eerlijk gezegd niet geinteresseerd in de discussie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een nieuwe hobby zal zeer binnenkort ontstaan: sossen afbranden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |