![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om mijn handen te wassen een kruidenzeep, die is heel goed maar de kruiden zitten er echt in zoals ze in de keuken gebruikt worden (rozemarijn, thijm ...) en die stukjes vallen er af bij het wassen en dan denken bezoekers dat er beestjes in mijn lavabo liggen
![]() In de douche Magnolia van Marks & Spencer. Jammer genoeg is de fles zo goed als leeg. Daarna heb ik nog één fles Rose van M & S. Ik moet op één of andere manier nog eens in Engeland geraken om bij de M & S een flinke voorraad in te slaan. Als ik naar Engeland ga, plunder ik altijd de M & S voor kaarsen, toiletproducten enz. Dat zie ik als souvenirs en ik geef dan ook geen of weinig geld uit aan echte souvenirs.
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn badwater is heel goed houdbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() (wie de dubbele bodem niet begrijpt wegens niet de uitdrukking kennende : uitleg op simpele aanvraag.... ![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zaterdag 16/03 - Wet T-Shirt Contest! Hete vrouwen worden ondergegoten en gespoten met mijn badwater. De eerste 50 bezoekers krijgen een gratis bokaaltje en een receptenboekje.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Demper, hoeveel kost dat in cafétjes met rode lichten?
Laatst gewijzigd door giserke : 12 maart 2013 om 22:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een promotiestunt. |
|
![]() |
![]() |