![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gezien de titel van uw bloedeigen draad zou een modicum aan eerlijkheid niet misstaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Dat doen ze, voor wie niet liever vaagheid ziet. In een confederatie zijn het de deelstaten die beslissen welke bevoegdheden ze apart, en welke ze samen uitoefenen. Dat is precies wat autonomie betekent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Beste BWarrior, kan je mij eens uitleggen waarom jij als verklaarde antiseparatist zo hardnekkig de kunstmatige scheiding van de Nederlanden blijft verdedigen?
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Nyquist
Ik vraag naar de bron waar de N-VA dit zo duidelijk formuleert. Sta jij op de N-VA loonlijst als overduidelijker ? Aanzie dit niet als een misprijzen van jouw klare taal. Het zou de N-VA sieren als zij zo duidelijk zouden zijn.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 19 maart 2013 om 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nogmaals, mensen die niet liever vaagheid zien hebben daar niet zoveel problemen mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geert Bourgeois is inderdaad duidelijk. Hij vertelt er echter dat verhaal van een 'logische seconde' niet bij. Ik ben uitermate geïnteresseerd in de techniciteit van zijn plan.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 19 maart 2013 om 20:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft ooit gesolliciteerd bij de Vlaamse overheid maar ze vonden dat zij de vragen moesten stellen en niet omgekeerd. Vandaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron ?
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik meende altijd dat dit soort newspeak praktijken precies is waar nieuw Vlaams voor staat ?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 19 maart 2013 om 21:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Autonomie (altgriechisch αὐτονομία, autonom�*a, „Eigengesetzlichkeit, Selbständigkeit“, aus αύτός, autos, „selbst“ und νόμος, nomos, „Gesetz“) bezeichnet man den Zustand der Selbständigkeit, Selbstbestimmung, Unabhängigkeit, Selbstverwaltung oder Entscheidungsfreiheit.
( bron: Wikipedia).
![]() |
![]() |