Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 maart 2013, 12:49   #41
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Met deze 'wijze' woorden kwam Nina Van Eeckhaut dochter van Piet Van Eeckhout haar verdere carrière verknallen op het proces van De Gelder.

Ze dacht ook eens de show van Vermassen te kunnen spelen voor de camera's, maar dit pakte verkeerd uit. Alleen blijkt ze niet slim genoeg te zijn om te beseffen welke domme en walgelijke uitspraak ze daar gedaan heeft als advocaat.

http://www.standaard.be/artikel/deta...30320_00512105
Als hij 't nu zou doen, is dat dan medeplichtigheid aan (zelf)moord?
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2013, 12:52   #42
Tomar
Vreemdeling

Tomar's schermafbeelding

Standaard

Amai, zo'n duur circus, het is 100% zeker dat DeGelder de dader is, (zot of niet zot)
Laat Kimmeke gewoon vrij ergens op de marktplaats, in aanwezigheid van alle slachtoffers, zodat ze hun woede kunnen koelen.
Meer moet dat niet zijn.
Tomar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2013, 13:45   #43
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tomar Bekijk bericht
Amai, zo'n duur circus, het is 100% zeker dat DeGelder de dader is, (zot of niet zot)
Laat Kimmeke gewoon vrij ergens op de marktplaats, in aanwezigheid van alle slachtoffers, zodat ze hun woede kunnen koelen.
Meer moet dat niet zijn.
't Zou nog kunnen ook :

Citaat:
Er zijn 4 hypotheses: 1e: Kim De Gelder was op het moment van de feiten in staat van controle en nu ook. Dat leidt tot een veroordeling. 2e: Hij was toen wel en nu niet in staat van controle. Dat leidt tot een internering. 3e: Hij was toen niet in staat van controle en nu ook niet. Dat leidt tot internering. 4e: Hij was toen niet maar nu wel in staat van controle. Dat leidt tot de vrijspraak.

Assisenvoorzitter Koen Defoort

Laatst gewijzigd door manta : 22 maart 2013 om 13:46.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2013, 14:38   #44
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Ik vraag mij af of bij deze rechtszaak de procedurefouten zich in groten getale gaan aanmelden of niet ...
Oud 22 maart 2013, 15:03   #45
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik vraag mij af of bij deze rechtszaak de procedurefouten zich in groten getale gaan aanmelden of niet ...
Advocaten van de verdediging kunnen moeilijk procedurefouten veroorzaken.
Magistraten en het openbaar ministerie veroorzaken die.

Gerechtspsychiaters hebben er een potje van gemaakt. Enkel deze opgevorderd door het openbaar ministerie kunnen aangepakt worden.

Laatst gewijzigd door giserke : 22 maart 2013 om 15:03.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2013, 00:58   #46
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Heel die bende getuigt toch van bitter weinig professionaliteit hoor, als ik dat zo zie (foto De Standaard).
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  DeGelderadvocaten_jpg_h380_jpg_568.jpg‎
Bekeken: 74
Grootte:  37,0 KB
ID: 89594  

Oud 23 maart 2013, 09:25   #47
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heel die bende getuigt toch van bitter weinig professionaliteit hoor, als ik dat zo zie
Daarom ook dat het meer en meer op een soap serie begon te lijken. (wel een verschrikkelijk slechte, niet dat ik ooit een goede geweten heb, maar toch)

Moet een slag in het gezicht zijn, bij die mensen die er een dierbare bij verloren zijn.

Maar het is België en hier stampt men de slachtoffers van dergelijke vergrijpen liever nog wat dieper de grond in.

Een hotelgast meer brave belastingbetaler ...

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 maart 2013 om 09:25.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2013, 23:45   #48
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Met deze 'wijze' woorden kwam Nina Van Eeckhaut dochter van Piet Van Eeckhout haar verdere carrière verknallen op het proces van De Gelder.

Ze dacht ook eens de show van Vermassen te kunnen spelen voor de camera's, maar dit pakte verkeerd uit. Alleen blijkt ze niet slim genoeg te zijn om te beseffen welke domme en walgelijke uitspraak ze daar gedaan heeft als advocaat.

http://www.standaard.be/artikel/deta...30320_00512105

Inderdaad, toen ik het las was ik bijzonder verontwaardigd. Hoe is het mogelijk dat advocaten zich tegenwoordig zo kunnen verlagen. Om eens populistisch te doen. In mijn ogen is zij een zeep-advocate, ze stelt heel weinig voor.

Ik heb dan wel veel appreciatie voor Mr. Jaak Haentjes, die een bijzonder moeilijke en ondankbare taak heeft opgenomen. Hij heeft volgens mij de waarheid het dichtst benaderd. Hij heeft de zaak aangepakt zoals ze diende aangepakt te worden.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be