![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Vreemdeling
|
![]() Amai, zo'n duur circus, het is 100% zeker dat DeGelder de dader is, (zot of niet zot)
Laat Kimmeke gewoon vrij ergens op de marktplaats, in aanwezigheid van alle slachtoffers, zodat ze hun woede kunnen koelen. Meer moet dat niet zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door manta : 22 maart 2013 om 13:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag mij af of bij deze rechtszaak de procedurefouten zich in groten getale gaan aanmelden of niet ...
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Magistraten en het openbaar ministerie veroorzaken die. Gerechtspsychiaters hebben er een potje van gemaakt. Enkel deze opgevorderd door het openbaar ministerie kunnen aangepakt worden. Laatst gewijzigd door giserke : 22 maart 2013 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel die bende getuigt toch van bitter weinig professionaliteit hoor, als ik dat zo zie (foto De Standaard).
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet een slag in het gezicht zijn, bij die mensen die er een dierbare bij verloren zijn. Maar het is België en hier stampt men de slachtoffers van dergelijke vergrijpen liever nog wat dieper de grond in. Een hotelgast meer brave belastingbetaler ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 maart 2013 om 09:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, toen ik het las was ik bijzonder verontwaardigd. Hoe is het mogelijk dat advocaten zich tegenwoordig zo kunnen verlagen. Om eens populistisch te doen. In mijn ogen is zij een zeep-advocate, ze stelt heel weinig voor. Ik heb dan wel veel appreciatie voor Mr. Jaak Haentjes, die een bijzonder moeilijke en ondankbare taak heeft opgenomen. Hij heeft volgens mij de waarheid het dichtst benaderd. Hij heeft de zaak aangepakt zoals ze diende aangepakt te worden.
![]() |