![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die uitzonderingen zijn alleen zodanig klein dat ze niets kunnen veranderen aan de grote hoeveelheid wrede beesten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik geef het nog maar eens op om met jou een normale discussie te voeren. Ik neem aan dat je er ook van uitgaat dat heel wat vrouwen liever maar de helft van het erfdeel van hun broer krijgen? of dat heel wat vrouwen liever hun getuigenis maar de helft van waarde tegenover die van een man heeft? mag ik ervan uitgaan dat heel wat vrouwen liever met z'n viertjes met één man gehuwd zijn, of dat ze geen afstand van meer dan drie dagreizen per kameel mag afleggen zonder mahram? En uiteraard hebben ze niet liever dan dat ze verplicht zijn om hun benen te spreiden als manlief daarom vraagt, zodat hij haar kan ploegen zoals hij zijn akker ploegt! raar volkje, die vrouwen hé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan de rest van het islamofobisch gepreek is er geen boodschap. Kamelen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Burgemeester
|
![]() Het idee alleen al om aan islamofobie een apart statuut toe te kennen is dwaas,racistisch, discriminerend en wraakroepend, als men de samenleving compleet uit elkaar wil rukken dan moet men zo maar verder gaan.
Zijn wij in hoedanigheid van christen, atheïst, boeddhist minderwaardig of wat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en als je de erfeniswetten en sharia rechtspraak nu ook al islamofobisch begint te vinden, wat dan met de koran? ook islamofobisch zeker? op welk forum schreef je nog? HVV?? En begrijp je daar wat de mensen zeggen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 maart 2013 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die vrouwen toch hé Rudy. Willen zelf zo'n kastijdig systeem hebben. Altijd hetzelfde met die trezen!
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen (in die landen met dat kastijdig systeem) gedogen 't, net omdát 't 'kastijdig' is. Citaat:
Wat als je de bronteksten uit die haatgeschriften er duidelijk bij vermeld? Daarom vraag ik me af in welke ivoren toren die wereldvreemde wereldverbeteraars vertoeven om zulke maatregelen in te willen voeren. Voor simpele geesten; de waarheid vertellen (over wat geschreven staat in 't enige en laatste woord van die godfiguur, onveranderlijk, voor alle tijden en alle mensen) = strafbaar? Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 21 maart 2013 om 17:55. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 maart 2013 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Het is mijn recht een gloeiende hekel te hebben aan de Islam zonder daarom als een racist te moeten bestempeld worden, daar gaat het hier over. Hetzelfde geldt voor het katholicisme. Laat het ons bij religies houden.
Laatst gewijzigd door eno2 : 21 maart 2013 om 18:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Islam:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Dus jij denkt dat anderhalf miljard mensen verdorven, wreed, bloedig, achterlijk, terroristisch en middeleeuws zijn? 2) En het Amerikaans leger begaat daarentegen nooit wreedheden?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
op vraag 1 : neen dat denk ik niet. Ik vrees dat 95% van die verplichte geboren moslims gewoon hele grote sukkelaars zijn en zelfs niet durven de realiteit van hun insane religie onder ogen te zien, vermits op afvalligheid de doodstraf staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
op vraag 1 : neen dat denk ik niet. Ik vrees dat 95% van die verplichte geboren moslims gewoon hele grote sukkelaars zijn en zelfs niet durven de realiteit van hun insane religie onder ogen te zien, vermits op afvalligheid de doodstraf staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En op 1): ja zoveel mensen zijn waarschijnlijk onderworpen aan zo'n bloedige achterlijke godsdienst Laatst gewijzigd door eno2 : 22 maart 2013 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zijn het evenwel eens dat de CIA en het Amerikaanse leger inderdaad God noch gebod kennen, hoe luid ze ook "In God we trust" en "One nation under God" mogen roepen. Tenzij ze het natuurlijk over Satan hebben: http://www.youtube.com/watch?v=OO18F4aKGzQ
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 22 maart 2013 om 14:11. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet moeilijk, gewoon twee keer een ja/neen-vraag:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb trouwens niet veel discussie-basis met westerse Moslim-bekeerlingen. Ik laat me door jou geen ja-neen vragen opdringen die tendentieus geformuleerd zijn. Laatst gewijzigd door eno2 : 22 maart 2013 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is heel eenvoudig: Ja-Ja, Neen-Ja, Ja-Neen, of Neen-Neen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |