Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 maart 2013, 14:32   #41
Spinoza
Minister-President

Spinoza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik ben een nationalist. Speciale hulpfondsen naar de zwakke regio's vind ik OK, zeker binnen de EU
Van mij mogen armere gebieden best steun krijgen uit EU-fondsen. Griekenland en Spanje hebben in het verleden dan ook miljarden aan subsidie ontvangen om hun economie op te bouwen. Maar ze hebben het verkloot. Als meer geld de oplossing zou zijn, dan was Griekenland nu de meest succesvolle economie van Europa. Want geen land heeft door de jaren heen zoveel EU-subsidies gekregen.
Spinoza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2013, 15:54   #42
Spinoza
Minister-President

Spinoza's schermafbeelding

Standaard

Ondertussen heeft de Financial Times delen van het oorspronkelijke interview met Dijsselbloem online gezet.

http://blogs.ft.com/brusselsblog/201...ew-transcript/

Hij blijkt dus niets onoorbaars te hebben gezegd. Met vrijwel alles in dat interview ben ik het eens. Naar mijn mening is er sprake van een hetze vanuit de Angelsaksische pers.
Spinoza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2013, 15:57   #43
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Dijsselbloem spreekt tenminste de waarheid wat de echte reden was van de actie in Cyprus.

Iedereen weet dat dit een testcase is
Heb je je geld reeds van de bank gehaald?
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2013, 16:37   #44
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Heb je je geld reeds van de bank gehaald?
Wat baat het ?
De volgende Dijsselbloem is Kallikles en dan is het zelfs in mijn matras niet meer veilig.

Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2013, 17:00   #45
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Dijsselbloem spreekt tenminste de waarheid wat de echte reden was van de actie in Cyprus.

Iedereen weet dat dit een testcase is
Spot on!

Dat kan men niet ontkennen, de verpakking 'speciaal geval' mag er dus af.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2013, 17:08   #46
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
Is dat misschien een reden om onverantwoorde uitspraken te doen die op één dag meerdere banken hadden kunnen laten omvallen?
Hij wil gewoon diets maken dat de EU heden dit soort van zaken zonder al teveel problemen kan implementeren.

De constructie der confiscatie van prive-bezit werkt 'perfect', het plan is 'rock solid', ze zijn er klaar voor.

Op naar Italie nu.

D. kan dan wel een oen zijn, maar op eerste plaats is hij, net zoals zijn soortgenoten, een gladde jongen, opgelet!
HIER
Oud 26 maart 2013, 17:22   #47
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Het is een Nederlander, die zijn recht voor de raap. Gisteren lag ik strike door het lezen van zijn uitspraak, niet lang voor sluiting van de Europese beurzen.
Doch vandaag begon ik bijna te huilen, toen ik nog een straffere uitspraak uit zijn mond kon noteren:

!!!!

Dat is wat ik reeds dacht: eerst nemen we het geld van de rijksten. Dat kan nog verantwoord worden. Maar gezien Slovenië en Malta reeds in één adem met Cyprus worden genoemd, alsook aangezien men in Frankrijk moeilijker en moeilijker de ware aard van de boekhouding kan toedekken en Griekenland, Spanje, Italië, ... vroeg of laat aan vers geld toe zullen zijn, is het niet uit te sluiten dat dit vanaf nu overal wordt toegepast. Zo geeft hij zelf overigens aan.
Als in heel Europa de zogenaamde rijken hun bedrag boven de 100k "afgeroomd" zien, worden degenen met 100k de rijken. Degenen met een pak minder, de dan "kleine spaarders", bv degene met <50k zullen het ook nog verantwoord vinden dat alles boven de 60k wordt "afgeroomd" om de crisis mee te betalen. Enzovoort ...
Zie daarover de tweede uitspraak van Dijsselbloem ...
Een solidair Europa: armoede, voor iedereen. De asielzoekers of immigranten die hier nu en in de komende vijf jaar nog bij zullen komen, zullen niet meer weten hoe rap ze terug moeten ...

Bovendien worden binnenkort de grenzen met Bulgarije en Roemenië opengegooid. Dit zal nieuwe migratiestromen stimuleren. De druk op de westerse zorgstaat-modellen zal nog vergroot worden waardoor er weer hogere belastingen nodig zijn om alles nog betaalbaar te houden...
We staan aan de vooravond van een grote clash, lijkt me.
U hebt het spel begrepen.

De middenklasse moet eruit, volledig.

Wie steunde de occupy beweging alweer in de states?

Juist, Warren Buffet en Soroske.

occupywallst.org - Don't trust Warren Buffet, George Soros, or moveon.org

As far as I'm concerned Warren Buffet and George Soros are financial criminals and have played a large roll in bringing the economy to the state it is in now, while making BILLIONS of dollars off of it. Buffet is a professional marketer tied up in the interests of goldman sachs and american express. He was a major force behind putting arnold schwarzenegger into office in California. I don't trust him one bit and would expect he has other agendas from his stated, tax the rich article http://www.nytimes.com/2011/08/15/op...rich.html?_r=1 . He is scared of the implications of what is taking place in the streets of America and the world. There movements from the finical elite to counter what is taking place and it would only make sense that he would be part of that. A movement like moveon.org that supports and is run by these people I do not trust.

http://www.youtube.com/watch?v=yIPO35-7DdQ Note I do not know the person or philosophies of the man in this video but agree with him here.

George soros is a major part of the problem and a billionaire that made money through speculation and in particular speculating on international currency. He has aided in crushing the currencies of other nations. His organization moveon.org is attempting to infiltrate the occupy movement. Beware!
Pak het geld van de rijkjes en de rest will follow...
HIER
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be