![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beweer jij dat de ouders op voorhand ingelicht worden om een eventueel bezwaar kenbaar te maken?
Dat doen ze zelfs niet als ze eens een speciale halal-maaltijd voorgeschoteld krijgen. (ze doen dat wel, mocht er eens varkensvlees op de menu staan, als ge begrijpt wat ik bedoel ...) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Correct, zo moeten ze geindoctrineerd worden. Het is maar eens ze zichzelf beginnen informeren dat de aversie voor de staat Belgie tevoorschijn komt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over fanatisme gesproken...
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
denken in termen van ... Ja, luisteren naar sprookjes over koningen en prinsessen. Zelfs grote kleine kindjes houden van sprookjes: http://www.nieuwsblad.be/article/det..._term=1C2UI6QP titel : ‘Prins Laurent en Wendy doken meteen samen in bed' Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De indoctrinatie heeft zijn werk goed gedaan bij u. Jij ziet zelfs niet wat er verkeerd is.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie weet geef je hem wat teveel krediet, het zou kunnen dat hij te kwader trouw is.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat niet alles optimaal verloopt in België, is juist. Maar dat is evengoed het geval in Frankrijk als in Nederland en in vele andere Europese landen. U moet niet overdrijven. In België loopt inderdaad niet zoveel verkeerd als men soms insinueert op dit forum. Wanneer ik de Vlaams regering soms zie klungelen, dan verloopt ook daar niet alles altijd van een leien dakje.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 april 2013 om 16:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Everytime : 4 april 2013 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat je Everytime hier toch wel een beetje overschat hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds ben ik wel voorstander van zoveel mogelijk democratie. En monarchie staat haaks op democratie, niewaar. Verder vind ik ook dat je een eigenaardige terminologie gebruikt. Kapot ? Als een bedrijf om ekonomische redenen splitst, ik zeg maar wat in een chemische poot en in een farmaceutische poot, is het oude bedrijf dan "kapot" ? .
|
![]() |
![]() |