Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 april 2013, 10:27   #41
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een legbatterij
Oh, zo eentje zou ik wel willen voor in de laptop, die gaat precies lang mee ...
Oud 5 april 2013, 11:24   #42
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Compassie heb ik ermee.
Met de moeder, omdat ze niet weet dat er andere dingen in het leven zijn dan een dikke buik hebben.
Waarom denk je dat ze niet beter weet?
Mag een blanke vrouw eigenlijk nog beslissen dat ze veel kinderen wil zonder door het feministen- en pococlubje voor achterlijk te worden versleten?
Ik vraag dat maar om te weten waar die zogenaamde 'bevrijding van de vrouw' nu eigenlijk echt voor staat.

Citaat:
En met de kinderen, die op de wereld worden gezet door een vrouw die zo zot is van boelekes dat ze niet beseft dat ze volwassen mensen op de wereld zet die toevallig klein beginnen.
De kans is zelfs erg reëel dat die kinderen later niet zo'n egocentrische volwassenen worden als vele rotbedorven kindjes uit kleine minigezinnetjes.
Brrr, ook dat nog.
Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2013, 11:58   #43
Travis66
Europees Commissaris

Travis66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
Waarom denk je dat ze niet beter weet?
Mag een blanke vrouw eigenlijk nog beslissen dat ze veel kinderen wil zonder door het feministen- en pococlubje voor achterlijk te worden versleten?
Ik vraag dat maar om te weten waar die zogenaamde 'bevrijding van de vrouw' nu eigenlijk echt voor staat.
Omdat ik haar het voordeel van de twijfel gun. 15 kinderen, dan ben je alleen zwanger, der schiet niks anders over.
Het alternatief zou zijn dat ze te stom is om geboortebeperking te gebruiken. Zover wil ik niet gaan.
Oud 5 april 2013, 12:55   #44
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
15 kinderen, dan ben je alleen zwanger, der schiet niks anders over.
Ja en?
Ik denk dat mevr. Watson zich daar terdege van bewust is hoor.
Maar -hou je vast, dit gaat hard aankomen- misschien zijn er wel vrouwen die graag veel kinderen willen.

Citaat:
Het alternatief zou zijn dat ze te stom is om geboortebeperking te gebruiken. Zover wil ik niet gaan.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Straf, een blank legorgel
Merkwaardig toch, de beledigingen en hoon die een blanke vrouw met veel (blanke) kinderen moet ondergaan in het land van 'de bevrijde vrouw'.

Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 5 april 2013 om 13:04.
Oud 5 april 2013, 13:39   #45
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja en?
Maar -hou je vast, dit gaat hard aankomen- misschien zijn er wel vrouwen die graag veel kinderen willen.

Merkwaardig toch, de beledigingen en hoon die een blanke vrouw met veel (blanke) kinderen moet ondergaan in het land van 'de bevrijde vrouw'.
Er bestaan wel degelijk vrouwen die ahw "verslaafd" zijn aan het zwanger zijn en zo gek op klein boelekes dat ze steeds maar weer kinderen op de wereld zetten zonder na te denken over de toekomst van die kinderen.
Op de foto zien ze er uit als één supergelukkige familie. Maar daar trapt u toch niet in, hoop ik? Zo'n stuk of 6 pubers in hetzelfde huis? 4 kleuterkes die met hetzelfde speelgoed willen spelen? Wat oudere kinderen die moeten helpen de kleintjes te verschonen en erop te passen (zeker als moeder weer eens aan het bevallen is) maar eigenlijk liever ook eens een onbezorgde dag met hun vrienden zouden willen beleven?
En verder zijn wij hier in onze Westerse wereld toch verstandig genoeg om te begrijpen dat deze bevolkingsexplosie slecht moet aflopen! Zoals hierboven gezegd werd : van 2 miljard naar 7 miljard in een halve eeuw tijd - vindt u dat normaal?
Is de babyboom er niet gedeeltelijk schuld aan dat we nu in de miserie zitten met onze pensioenen en met de hulpbehoevende ouderen waarvoor haast geen hulp meer te vinden is?
Als dat zo verder gedaan, dan komt er steeds meer oorlog, steeds meer hongersnood, steeds meer verdrukking ...
Eén kind per vrouw is meer als voldoende. Het probleem is dat de derdewereldlanden overtuigd zijn dat hoe meer kinderen men heeft, hoe geruster men kan zijn om een verzorgde oude dag te hebben. En dat een idiote godsdienst vindt dat een man 4 vrouwen mag hebben die allemaal kinderen mogen baren zoveel als ze willen, en als hij maar 1 vrouw heeft moet die zeker blijven baren.
En als er dan hier in het Westen een paar zotte trienen zijn die een slecht voorbeeld geven ... ja, dan zie ik de toekomst steeds somberder in.
Oud 5 april 2013, 14:10   #46
OilOnFire
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Er bestaan wel degelijk vrouwen die ahw "verslaafd" zijn aan het zwanger zijn en zo gek op klein boelekes dat ze steeds maar weer kinderen op de wereld zetten zonder na te denken over de toekomst van die kinderen.
Op de foto zien ze er uit als één supergelukkige familie. Maar daar trapt u toch niet in, hoop ik? Zo'n stuk of 6 pubers in hetzelfde huis? 4 kleuterkes die met hetzelfde speelgoed willen spelen? Wat oudere kinderen die moeten helpen de kleintjes te verschonen en erop te passen (zeker als moeder weer eens aan het bevallen is) maar eigenlijk liever ook eens een onbezorgde dag met hun vrienden zouden willen beleven?
En verder zijn wij hier in onze Westerse wereld toch verstandig genoeg om te begrijpen dat deze bevolkingsexplosie slecht moet aflopen! Zoals hierboven gezegd werd : van 2 miljard naar 7 miljard in een halve eeuw tijd - vindt u dat normaal?
Is de babyboom er niet gedeeltelijk schuld aan dat we nu in de miserie zitten met onze pensioenen en met de hulpbehoevende ouderen waarvoor haast geen hulp meer te vinden is?
Als dat zo verder gedaan, dan komt er steeds meer oorlog, steeds meer hongersnood, steeds meer verdrukking ...
Eén kind per vrouw is meer als voldoende. Het probleem is dat de derdewereldlanden overtuigd zijn dat hoe meer kinderen men heeft, hoe geruster men kan zijn om een verzorgde oude dag te hebben. En dat een idiote godsdienst vindt dat een man 4 vrouwen mag hebben die allemaal kinderen mogen baren zoveel als ze willen, en als hij maar 1 vrouw heeft moet die zeker blijven baren.
En als er dan hier in het Westen een paar zotte trienen zijn die een slecht voorbeeld geven ... ja, dan zie ik de toekomst steeds somberder in.
Dat veel kinderen baren was goed destijds, toen Pietje de dood nog heel regelmatig zijn ronde kwam doen en er nog niet evenveel Hospitalen waren. (Nu zijn er eveneens veel meer zieken dan toen, Alsof de kwantiteit het heeft gewonnen van de kwaliteit?)

Onze Koningen en Staatslieden hebben tussentijds ook geleerd dat ze hun 'Bevoorrechte Wereld' geschillen anders geregeld kunnen krijgen dan al deze blondhoofdige schattige Baby's voor jonger dan hun twintigste leefjaar, louter voor de 'Fun' tot moes te laten schieten.

Zo te zien lijkt het gemakelijker de mensen tot vechten aan te zetten dan ze warm te stomen voor een drastische afslanking van de Wereld demografie?.
Oud 5 april 2013, 14:25   #47
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ja en?

Een bevrijde vrouw beseft dat ze meer is dan wat de natuur haar heeft gegeven. Er is weinig vrij aan iemand die de sleutel van zijn cel krijgt, en kiest om er in te blijven zitten.
Oud 5 april 2013, 14:33   #48
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Op de foto zien ze er uit als één supergelukkige familie. Maar daar trapt u toch niet in, hoop ik?
Zouden ze die stralende glimlach faken om ons om de tuin te leiden denk je?
Tsss, zo gewiekst al op die leeftijd hé, de kleine serpentjes.

Citaat:
Zo'n stuk of 6 pubers in hetzelfde huis? 4 kleuterkes die met hetzelfde speelgoed willen spelen?
O jee, gaan die kinderen moeten leren delen?
Wat erg!

Citaat:
Wat oudere kinderen die moeten helpen de kleintjes te verschonen en erop te passen (zeker als moeder weer eens aan het bevallen is) maar eigenlijk liever ook eens een onbezorgde dag met hun vrienden zouden willen beleven?
Verantwoordelijkheid leren nemen?
Nog erger!

Citaat:
Er is momenteel een bevolkingsimplosie bij blanken.
En die heeft helemaal geen daling van de wereldbevolking tot gevolg, integendeel.
Het enige gevolg daarvan is dat blanken straks nog minder dan 10% van die wereldbevolking uitmaken.
Dat is het enige waar we dan 'verstandig genoeg' voor zijn geweest.

Citaat:
Bedoel je niet gewoon dat er te weinig jongeren zijn om als actief deel van de bevolking de pensioenslast van de ouderen te dragen?

Citaat:
Eén kind per vrouw is meer als voldoende.
Ik weet niet hoe het met jouw rekenkunde gesteld is maar in dat geval verdwijnt de mensheid op vrij korte termijn hoor.

Citaat:
Het probleem is dat de derdewereldlanden overtuigd zijn dat hoe meer kinderen men heeft, hoe geruster men kan zijn om een verzorgde oude dag te hebben.
Sja, als je geen verzorgingsstaat hebt die je op je oude dag zal opvangen kun je maar best zorgen dat je kinderen hebt die dat doen hé.

Citaat:
Belediging nr. zoveel aan het adres van de blanke vrouw die zelfbewust voor kinderrijkdom kiest.
Welkom in het vrije Westen, waar de emancipatie en vrouwenrechten topprioriteiten zijn.
Zo lang ze maar niet teveel kinderen wil.
Oud 5 april 2013, 14:49   #49
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Een bevrijde vrouw beseft dat ze meer is dan wat de natuur haar heeft gegeven.
Kennelijk wordt een vrouw zot/achterlijk/dom verklaard wanneer ze voor kinderrijkdom kiest.
Dat is de bittere realiteit achter dat geleuter over de 'bevrijde vrouw'.

Citaat:
Er is weinig vrij aan iemand die de sleutel van zijn cel krijgt, en kiest om er in te blijven zitten.
We weten dat het traditionele blanke gezin nog altijd als vijand nummer 1 wordt beschouwd door het feminisme en de linkse pocobende.
Bedankt om dat even aan te tonen door het gezin met een gevangeniscel te vergelijken.
Oud 5 april 2013, 14:50   #50
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Kennelijk wordt een vrouw zot/achterlijk/dom verklaard wanneer ze voor kinderrijkdom kiest.

We weten dat het traditionele blanke gezin nog altijd als vijand nummer 1 wordt beschouwd door het feminisme en de linkse pocobende.
Bedankt om dat even aan te tonen door het gezin met een gevangeniscel te vergelijken.
Er bestaan dus geen blanke poco-gezinnen??
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2013, 14:53   #51
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

37 jaar en 15 kinderen. Dat mens heeft dus gedurende 15 �* 16 jaar bijna ononderbroken met een zwangere buik rondgelopen. Het zal een hobby zijn, zeker.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2013, 14:56   #52
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Er bestaan dus geen blanke poco-gezinnen??
Wellicht hebben die vrouwen de sleutel van hun 'cel' nog niet gekregen.
Oud 5 april 2013, 15:26   #53
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Beetje aanpassen aan het onderwerp. Wie 15 kinderen op de wereld zet kan je eveneens bezwaarlijk van enige vorm van intelligentie verdenken.
Iemand die vijftien kinderen weet groot te brengen heeft in ieder geval meer karakter dan de losers die er vanachter hun computer op zitten te kakken.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2013, 15:34   #54
Vlaanderen Boven

Standaard

Citaat:
Er is momenteel een bevolkingsimplosie bij blanken.
En die heeft helemaal geen daling van de wereldbevolking tot gevolg, integendeel.
Het enige gevolg daarvan is dat blanken straks nog minder dan 10% van die wereldbevolking uitmaken.
Dat is het enige waar we dan 'verstandig genoeg' voor zijn geweest.
²

Het slaat toch totaal nergens op om te wijzen op de 'bevolkingsexplosie'. Die doet zich voor op mondiale schaal en wordt helemaal niet veroorzaakt door Europa, integendeel. Als ik sommigen hier lees zouden we als Europeanen collectief zelfmoord moeten plegen en onze sociale zekerheid opblazen gewoon 'omdat er al teveel mensen zijn'. Toch te gek voor woorden in het licht van de steeds verder voortschrijdende vergrijzing en aftakeling van onze bevolking.
Oud 5 april 2013, 15:35   #55
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Mooie, blonde, blanke kinderkes...maar da's foei hoor!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2013, 15:36   #56
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven Bekijk bericht
Iemand die vijftien kinderen weet groot te brengen heeft in ieder geval meer karakter dan de losers die er vanachter hun computer op zitten te kakken.
2
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2013, 15:37   #57
Vlaanderen Boven

Standaard

Citaat:
Bedoel je niet gewoon dat er te weinig jongeren zijn om als actief deel van de bevolking de pensioenslast van de ouderen te dragen?
Ja, natuurlijk. Marie zit de zaken gewoon om te draaien. Als die baby-boomers zelf netjes 2,1 kinderen hadden gehad zaten we nu niet in de problemen.
Oud 5 april 2013, 15:46   #58
Klojo eerste klas

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

En wat is er 4 jaar later te melden ?
http://www.dailymail.co.uk/femail/ar...#ixzz23kbSDsMb
Oud 5 april 2013, 15:53   #59
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
En wat is er 4 jaar later te melden ?
http://www.dailymail.co.uk/femail/ar...#ixzz23kbSDsMb
toekomst van die kindjes lijkt al veel minder rooskleurig te worden.

Citaat:
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2013, 15:57   #60
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Ge moet het niet in het belachelijke trekken. 15 koters eruitpersen heeft niks met rijkdom te maken.
En ik heb het gezin niet met een gevangeniscel vergeleken. Ik heb het over een vrouw die denkt dat ze alleen biologische functies heeft en er dan duchtig in overdrijft.

En FYI, ik ben alles behalve links, en nog minder poco. Ik kan u misschien niet overtuigen, maar geloof me dat je tegenwind gaat krijgen met dat standpunt vanuit ALLE strekkingen.

Laatst gewijzigd door Travis66 : 5 april 2013 om 15:58.
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be