![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Mag een blanke vrouw eigenlijk nog beslissen dat ze veel kinderen wil zonder door het feministen- en pococlubje voor achterlijk te worden versleten? Ik vraag dat maar om te weten waar die zogenaamde 'bevrijding van de vrouw' nu eigenlijk echt voor staat. Citaat:
Brrr, ook dat nog. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het alternatief zou zijn dat ze te stom is om geboortebeperking te gebruiken. Zover wil ik niet gaan.
![]() |
![]() |
#44 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik denk dat mevr. Watson zich daar terdege van bewust is hoor. Maar -hou je vast, dit gaat hard aankomen- misschien zijn er wel vrouwen die graag veel kinderen willen. Citaat:
Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 5 april 2013 om 13:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op de foto zien ze er uit als één supergelukkige familie. Maar daar trapt u toch niet in, hoop ik? Zo'n stuk of 6 pubers in hetzelfde huis? 4 kleuterkes die met hetzelfde speelgoed willen spelen? Wat oudere kinderen die moeten helpen de kleintjes te verschonen en erop te passen (zeker als moeder weer eens aan het bevallen is) maar eigenlijk liever ook eens een onbezorgde dag met hun vrienden zouden willen beleven? En verder zijn wij hier in onze Westerse wereld toch verstandig genoeg om te begrijpen dat deze bevolkingsexplosie slecht moet aflopen! Zoals hierboven gezegd werd : van 2 miljard naar 7 miljard in een halve eeuw tijd - vindt u dat normaal? Is de babyboom er niet gedeeltelijk schuld aan dat we nu in de miserie zitten met onze pensioenen en met de hulpbehoevende ouderen waarvoor haast geen hulp meer te vinden is? Als dat zo verder gedaan, dan komt er steeds meer oorlog, steeds meer hongersnood, steeds meer verdrukking ... Eén kind per vrouw is meer als voldoende. Het probleem is dat de derdewereldlanden overtuigd zijn dat hoe meer kinderen men heeft, hoe geruster men kan zijn om een verzorgde oude dag te hebben. En dat een idiote godsdienst vindt dat een man 4 vrouwen mag hebben die allemaal kinderen mogen baren zoveel als ze willen, en als hij maar 1 vrouw heeft moet die zeker blijven baren. En als er dan hier in het Westen een paar zotte trienen zijn die een slecht voorbeeld geven ... ja, dan zie ik de toekomst steeds somberder in.
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Onze Koningen en Staatslieden hebben tussentijds ook geleerd dat ze hun 'Bevoorrechte Wereld' geschillen anders geregeld kunnen krijgen dan al deze blondhoofdige schattige Baby's voor jonger dan hun twintigste leefjaar, louter voor de 'Fun' tot moes te laten schieten. Zo te zien lijkt het gemakelijker de mensen tot vechten aan te zetten dan ze warm te stomen voor een drastische afslanking van de Wereld demografie?. ![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | ||||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Tsss, zo gewiekst al op die leeftijd hé, de kleine serpentjes. Citaat:
Wat erg! Citaat:
Nog erger! Citaat:
En die heeft helemaal geen daling van de wereldbevolking tot gevolg, integendeel. Het enige gevolg daarvan is dat blanken straks nog minder dan 10% van die wereldbevolking uitmaken. Dat is het enige waar we dan 'verstandig genoeg' voor zijn geweest. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Welkom in het vrije Westen, waar de emancipatie en vrouwenrechten topprioriteiten zijn. Zo lang ze maar niet teveel kinderen wil. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat is de bittere realiteit achter dat geleuter over de 'bevrijde vrouw'. Citaat:
Bedankt om dat even aan te tonen door het gezin met een gevangeniscel te vergelijken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 37 jaar en 15 kinderen. Dat mens heeft dus gedurende 15 �* 16 jaar bijna ononderbroken met een zwangere buik rondgelopen. Het zal een hobby zijn, zeker.
![]() |
#52 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Iemand die vijftien kinderen weet groot te brengen heeft in ieder geval meer karakter dan de losers die er vanachter hun computer op zitten te kakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Het slaat toch totaal nergens op om te wijzen op de 'bevolkingsexplosie'. Die doet zich voor op mondiale schaal en wordt helemaal niet veroorzaakt door Europa, integendeel. Als ik sommigen hier lees zouden we als Europeanen collectief zelfmoord moeten plegen en onze sociale zekerheid opblazen gewoon 'omdat er al teveel mensen zijn'. Toch te gek voor woorden in het licht van de steeds verder voortschrijdende vergrijzing en aftakeling van onze bevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooie, blonde, blanke kinderkes...maar da's foei hoor!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Ja, natuurlijk. Marie zit de zaken gewoon om te draaien. Als die baby-boomers zelf netjes 2,1 kinderen hadden gehad zaten we nu niet in de problemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() En wat is er 4 jaar later te melden ?
http://www.dailymail.co.uk/femail/ar...#ixzz23kbSDsMb
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ik heb het gezin niet met een gevangeniscel vergeleken. Ik heb het over een vrouw die denkt dat ze alleen biologische functies heeft en er dan duchtig in overdrijft. En FYI, ik ben alles behalve links, en nog minder poco. Ik kan u misschien niet overtuigen, maar geloof me dat je tegenwind gaat krijgen met dat standpunt vanuit ALLE strekkingen.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 5 april 2013 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |