Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 augustus 2004, 12:44   #41
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slimmy Slam Slimbo
Seg mensen, ik weet dat het paranoïa-gehalte op deze fora serieuze proporties begint aan te nemen, maar als iedereen op die manier rond de pot blijft draaien ipv eens terecht aan te klagen dat die ambtenaar verkeerd was, denk ik niet dat dit online politieke forum nog zin heeft. En als je dan toch ergens vindt dat deze ambtenaar gelijk heeft, verdedig hem dan in elk geval op een inhoudelijke manier, ipv respectloos over oude mensen te tateren.
Heel dat verhaal is uitgevonden: er is gewoon niets van waar om de eenvoudige reden dat alle faciliteitengemeenten rond Brussel beheerst worden door Fransgezinde besturen die dan ook personeel hebben aangeworven dat aan hun criteria voldoet.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 12:48   #42
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Nello
Standaard

mijn respect (ik heb altijd respect voor andere meningen, vraag maar aan Philips Inc.) voor Vlaams Blok een aanverwanten is bij deze totaal vernietigd.

Het ergste is dan nog dat die bediende in plaats van te kankeren op een niet-officieel gesprek (tijdens hetwelke geen verplichte taal is) die man niet eens helpt.

Als dit de maatschappij is die jullie willen creëren, doe dat dan op een ander. De Belgen zijn niet vies om iemand - ongeacht kleur, taal of religie - te helpen, de Vlaams Nationalisten op dit forum blijkbaar wel.

U moest zich allemaal schamen!
Oud 4 augustus 2004, 12:51   #43
Cyperken
Provinciaal Gedeputeerde

Cyperken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nello
mijn respect (ik heb altijd respect voor andere meningen, vraag maar aan Philips Inc.) voor Vlaams Blok een aanverwanten is bij deze totaal vernietigd.

Het ergste is dan nog dat die bediende in plaats van te kankeren op een niet-officieel gesprek (tijdens hetwelke geen verplichte taal is) die man niet eens helpt.

Als dit de maatschappij is die jullie willen creëren, doe dat dan op een ander. De Belgen zijn niet vies om iemand - ongeacht kleur, taal of religie - te helpen, de Vlaams Nationalisten op dit forum blijkbaar wel.

U moest zich allemaal schamen!
oh jaa een waal zou dit nooit doen zeker? dat zijn schaapjes!
hoeveel BUB'ers gaan er nog toestromen, dan kunnen we het eindelijk een complot noemen om vlamingen belachelijk te maken.
Cyperken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 12:54   #44
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
BEWIJZEN, geen veronderstellingen en halve waarheden!
Geef zelf eens bewijzen. Noem de gemeente. Geef ons een datum.
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 12:55   #45
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyperken
oh jaa een waal zou dit nooit doen zeker? dat zijn schaapjes!
hoeveel BUB'ers gaan er nog toestromen, dan kunnen we het eindelijk een complot noemen om vlamingen belachelijk te maken.
Ik zie hier nu geen walen die dat doen, ik reageer op wat ik hier lees.
mocht het een omgekeerd geval zijn, zou je van mij exact dezelfde reactie lezen, maar dan niet tov vlaams nationalisten op dit forum.

Uw reactie bevestigt enkel weer de kleinzerigheid van uzelf "een waal zou het nooit doen zeker"...

Dat is totaal naast de kwestie, en dat weet je heel goed!
Oud 4 augustus 2004, 12:56   #46
Cyperken
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Ik zie hier nu geen walen die dat doen, ik reageer op wat ik hier lees.
mocht het een omgekeerd geval zijn, zou je van mij exact dezelfde reactie lezen, maar dan niet tov vlaams nationalisten op dit forum.

Uw reactie bevestigt enkel weer de kleinzerigheid van uzelf "een waal zou het nooit doen zeker"...

Dat is totaal naast de kwestie, en dat weet je heel goed!
hup, kzal mijn kleinzerigheid van daarstraks nog eens herhalen...

Ok, het gaat em om het principe...ik kan best geloven dat zulke dingen gebeuren maar wel twijfel ik eraan dat een gemeente ambtenaar van een faciliteitengemeente zulke fratsen uithaalt want dat zou em zijn job kunnen kosten en een feit dat nog dat hij geen respect heeft voor de oude man.
Wel is het zoals eerder gezegd een lezersbrief die van beide kanten kan komen waarbij de ambtenaar ook wel zijn verhaal zal hebben. Trouwens een vlaming kan dergelijke brief ook schrijven uitgaande van een faciliteitengemeente waar dergelijke wanzaken VAN BEIDE taalkanten voorkomen, vergeet dat niet.

is dat ook kleinzerig?
Oud 4 augustus 2004, 12:56   #47
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal
Geef zelf eens bewijzen. Noem de gemeente. Geef ons een datum.
Doe niet belachelijk. Het is een oude man die dat schrijft, wij hebben dat hier enkel gepost.
Mocht het omgekeerd zijn, dat er een vlaming werd verboden NL te spreken, dan zou je wel alles slikken als zoete koek.

Jullie zijn gewoon een schande!
Oud 4 augustus 2004, 12:59   #48
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Hebben we dan nog niet alle Bub leden verzameld gezien op dit forum ? Ze hebben duidelijk de wind in de zeilen...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 12:59   #49
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hup, kzal mijn kleinzerigheid van daarstraks nog eens herhalen...

Ok, het gaat em om het principe...ik kan best geloven dat zulke dingen gebeuren maar wel twijfel ik eraan dat een gemeente ambtenaar van een faciliteitengemeente zulke fratsen uithaalt want dat zou em zijn job kunnen kosten en een feit dat nog dat hij geen respect heeft voor de oude man.
Wel is het zoals eerder gezegd een lezersbrief die van beide kanten kan komen waarbij de ambtenaar ook wel zijn verhaal zal hebben. Trouwens een vlaming kan dergelijke brief ook schrijven uitgaande van een faciliteitengemeente waar dergelijke wanzaken VAN BEIDE taalkanten voorkomen, vergeet dat niet.

is dat ook kleinzerig?
Het is een nederlandstalige Belg die de brief heeft geschreven, iemand uit Hasselt. Zijn zus is ook nederlandstalig, het is zijn schoonbroer die uit Frankrijk komt.
Het erge is dat men mensen zo behandelt, en daarom is deze topic, of liever: verscheidene antwoorden in deze topic, schandalig te noemen!

Uiteraard heeft de ambtenaar zijn verhaal, maar wij hebben zijn verhaal niet.
Niemand houdt hem tegen z�*jn verhaal te brengen.
Oud 4 augustus 2004, 13:01   #50
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Hebben we dan nog niet alle Bub leden verzameld gezien op dit forum ? Ze hebben duidelijk de wind in de zeilen...
en wat heeft dit nu weer met de topic te maken? Geloof je nu echt zelf dat die brief van BUB afkomstig is?
Oud 4 augustus 2004, 13:01   #51
Tegendradigaard

Standaard

een oude man... toch niet dement of zo ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 4 augustus 2004, 13:01   #52
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Misschien wat dit allemaal een misverstand. De ambtenaar kon geen frans en had gewoon niet door dat de oorlogsheld invalide was. Was er geen lift in dat stadshuis? Toch wel raar, dat een stadshuis geen alternatieven heeft om naar het eerste verdiep te gaan. Vreemd.....
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 13:02   #53
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
en wat heeft dit nu weer met de topic te maken? Geloof je nu echt zelf dat die brief van BUB afkomstig is?
Misschien van het plaatselijke Hasseltjes Bub lid ?

Oud 4 augustus 2004, 13:06   #54
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat heeft dit met het Vlaams Blok te maken? Of was die gemeenteambtenaar bij u bekend als een VB'er misschien?

In ieder geval, zolang ik de naam niet heb van die gemeente hecht ik geen enkele waarde aan het opgediste verhaaltje.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 13:09   #55
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Wat heeft dit met het Vlaams Blok te maken? Of was die gemeenteambtenaar bij u bekend als een VB'er misschien?
Dat uw soort (Vlaams Blokkers) een 88-jarige, kreupele man liever uitlacht dan kritiek te geven op die idioot van een gemeenteambtenaar!
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 13:11   #56
Cyperken
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Dat uw soort (Vlaams Blokkers) een 88-jarige, kreupele man liever uitlacht dan kritiek te geven op die idioot van een gemeenteambtenaar!
Wat heb ik gezegd? dat zulke wandaden een ambtenaar in een faciliteitengemeente zijn job kan kosten...ik heb in geen enkele reply de oude man uitgelachen dus niet veralgemenen aub.
Oud 4 augustus 2004, 13:11   #57
Tegendradigaard

Standaard

zouden der nog verhalen in het grote sprookjesbub staan ?

Oud 4 augustus 2004, 13:12   #58
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Wat heb ik gezegd? dat zulke wandaden een ambtenaar in een faciliteitengemeente zijn job kan kosten...ik heb in geen enkele reply de oude man uitgelachen dus niet veralgemenen aub.
Oké, excuses voor de veralgemening, maar bv Jan VDB en Tegendraadigaard maken het hier echt wel te bont!
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 13:12   #59
Tegendradigaard

Standaard

In een faciliteitengemeente dus hoogstwaarschijnlijk onder een franstalig gemeentebestuur... tja da hedde der mee als ge die van het FDF aan de macht laat komen he... de gemeente is verantwoordelijk voor de daden van zijn personeel he.

Oud 4 augustus 2004, 13:13   #60
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe

In ieder geval, zolang ik de naam niet heb van die gemeente hecht ik geen enkele waarde aan het opgediste verhaaltje.
Wel, de commentaren op dit forum, beste Jan, daar spreek ik over. Of zitten hier plots geen Blokkers meer tussen?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be