Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 april 2013, 17:52   #41
Kameraad Mauser
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Die Spaanse katholieken van de jaren dertig steunden echter wél een (poging tot) staatsgreep die tegen de wettige regering gericht was.

Diegenen die ertegen gingen vechten deden dus eigenlijk wat de regeringen van Frankrijk, België, Nederland, Groot-Brittannië, de U.S.A., ... hadden moeten doen.

Wat ook al kanttekeningen kan doen plaatsen in de historische literatuur omtrent de 'Geallieerde Bevrijder' en zijn motieven...
Kameraad Mauser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2013, 17:54   #42
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Goed zo.
Ik kan mijn oren niet geloven dat iedereen dit toejuicht.

Als Joëlle Milquet volgende week van mening is dat ook jij staatsgevaarlijk bent, ga je dan ook juichen?

Scheiding der machten, ooit van gehoord? Das iets dat ze in andere landen gebruiken, en het is een mooie zaak.

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 16 april 2013 om 17:55.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2013, 18:09   #43
Helias
Gouverneur

Helias's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Er zijn notoire uitzonderingen, van wie heus niet altijd kan worden gezegd dat ze tot voorbeeld zouden kunnen/moeten dienen.
Dat zal wel. Maar die vindt men ook bij de schapen. Moed is nooit een ondeugd op zichzelf.
Helias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2013, 18:21   #44
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht

Als Joëlle Milquet volgende week van mening is dat ook jij staatsgevaarlijk bent, ga je dan ook juichen?

Scheiding der machten, ooit van gehoord? Das iets dat ze in andere landen gebruiken, en het is een mooie zaak.
Goed zo!!!
Dat is haar mening niet. Dat is de mening van de gehele gemeenschap met gezond verstand. Kijk wat hij predikt. Hij steekt het niet eens onder stoelen of banken. Dus nu hier afkomen en doen alsof het een normaal persoon is die ook maar 1 positief stukje van invloed heeft op onze gemeenschap is ronduit belachelijk!
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2013, 18:35   #45
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Goed zo!!!
Dat is haar mening niet. Dat is de mening van de gehele gemeenschap met gezond verstand. Kijk wat hij predikt. Hij steekt het niet eens onder stoelen of banken. Dus nu hier afkomen en doen alsof het een normaal persoon is die ook maar 1 positief stukje van invloed heeft op onze gemeenschap is ronduit belachelijk!
zucht

ik zal maar besluiten dat dit volk de leiders heeft die het verdient.

Justitie kan geen rechtzaak afronden in minder dan vijf jaar. Maar één telefoontje van het juiste kabinet en je wordt de volgende dag gearresteerd en opgesloten.

En de Vlaamse boer, hij ploegde voort.

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 16 april 2013 om 18:45.
Oud 16 april 2013, 18:45   #46
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Hij weigert te vechten zonder zijn witte outfits met perfect gestyleerd petje.
Vergeet ook de voddenbroek die 10 cm te kort is niet, plus de namaak docksides.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2013, 18:51   #47
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser Bekijk bericht
Wat ook al kanttekeningen kan doen plaatsen in de historische literatuur omtrent de 'Geallieerde Bevrijder' en zijn motieven...
Allee ja... 't is weer van dat... Twee dagen actief op het forum onder deze naam, 136 posts en de echte aard van het beestje komt al naar boven.
Oud 16 april 2013, 18:55   #48
Kameraad Mauser
Banneling

Standaard

Citaat:
Allee ja... 't is weer van dat... Twee dagen actief op het forum onder deze naam, 136 posts en de echte aard van het beestje komt al naar boven.

Verklaar u nader.
Kameraad Mauser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2013, 18:56   #49
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Het gerecht werkt aan de snelheid van een slak. Behalve voor verkeersovertredingen. Als die nu overgaan tot actie dan is dat inderdaad zee geloofwaardig dat het al maanden in de steigers staat. Dat Milquet als politiek verantwoordelijke graag deelt in de roem en probeert via de media te laten overkomen dat "zij" het is die dit bewerkstelligde is een deel van de gebruikelijke show. Dat ze het wat vervroegden wil ik nog geloven, maar het lijkt me totaal onmogelijk om een dergelijke operatie in enkele werkdagen op te zetten op vraag van een minister. Trouwens, de procureurs zouden als eerste naar de pers stappen moest ze dat toch proberen...
Oud 16 april 2013, 18:58   #50
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
zucht

ik zal maar besluiten dat dit volk de leiders heeft die het verdient.

Justitie kan geen rechtzaak afronden in minder dan vijf jaar. Maar één telefoontje van het juiste kabinet en je wordt de volgende dag gearresteerd en opgesloten.

En de Vlaamse boer, hij ploegde voort.
Idd, hij had al 5 jaar geleden al opgepakt moeten zijn en eruit gezet. En wie daarvoor een telefoontje geplaagd heeft zal mij een worst wezen. Ze zal van mij alvast geen pluimpje krijgen want ik ben simpelweg anti politiek. Anti Belgische politici alvast.

Wat brengt hij positief bij voor deze gemeenschap? Kan je dat eens zeggen?

Laatst gewijzigd door illwill : 16 april 2013 om 19:00.
Oud 16 april 2013, 19:00   #51
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Het gerecht werkt aan de snelheid van een slak. Behalve voor verkeersovertredingen. Als die nu overgaan tot actie dan is dat inderdaad zee geloofwaardig dat het al maanden in de steigers staat. Dat Milquet als politiek verantwoordelijke graag deelt in de roem en probeert via de media te laten overkomen dat "zij" het is die dit bewerkstelligde is een deel van de gebruikelijke show. Dat ze het wat vervroegden wil ik nog geloven, maar het lijkt me totaal onmogelijk om een dergelijke operatie in enkele werkdagen op te zetten op vraag van een minister. Trouwens, de procureurs zouden als eerste naar de pers stappen moest ze dat toch proberen...
Dus je gelooft 1 seconde dat deze hele acties "spontaan" is opgeborreld uit de magistratuur en niet politiek besteld is? Man, je bent nog naïever dan ik dacht
Oud 16 april 2013, 19:00   #52
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wat brengt hij positief bij voor deze gemeenschap? Kan je dat eens zeggen?
Niks, en so what. Als dit het criterium is dan kun je 50% van de bevolking in de gevangenis steken.

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 16 april 2013 om 19:01.
Oud 16 april 2013, 19:01   #53
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus je gelooft 1 seconde dat deze hele acties "spontaan" is opgeborreld uit de magistratuur en niet politiek besteld is? Man, je bent nog naïever dan ik dacht
Voor mij is dat alvast bijzaak. Probleem blijft deze haat prediker en niet degene die een telefoontje pleegt.
Oud 16 april 2013, 19:02   #54
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niks, en so what. Als dit het criterium is dan kun je 50% van de bevolking in de gevangenis steken.
Oooh, sinds wanneer predikt 50% van de bevolking haat?
Oud 16 april 2013, 19:02   #55
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Voor mij is dat alvast bijzaak. Probleem blijft deze haat prediker en niet degene die een telefoontje pleegt.
ik vind het overigens behoorlijk lachwekkend dat ze iemand hebben gearresteerd die al met een enkelband rondloopt
Oud 16 april 2013, 19:02   #56
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
HLN - Fouad Belkacem opgepakt in onderzoek Syriëstrijders

Wie is Fouad Belkacem?

Wat is Fouad Belkacem?
Al die heisa over die Syrië strijders. Laat die toch gaan maar zeker niet terug keren, dat in geen geval.
We hebben hier al fanatiekelingen genoeg.
Zo komen er terug met een paar ledematen minder en wij kunnen weer lekker betalen. Zijn wij nu echt zo achterlijk?
Indien wel, dan verdienen we niet beter.
Oud 16 april 2013, 19:04   #57
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ik vind het overigens behoorlijk lachwekkend dat ze iemand hebben gearresteerd die al met een enkelband rondloopt
Ik vind een enkelband lachwekkend
Oud 16 april 2013, 19:04   #58
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oooh, sinds wanneer predikt 50% van de bevolking haat?
Het is nogal grappig dat jij met een Amerikaanse vlag rondloopt en blijkbaar niet heilig gelooft in het recht op vrije meningsuiting. In de VS kunnen organisaties zoals de Ku Klux Klan vrij en vrank hun rassenhaat spuien zoveel ze willen.
Oud 16 april 2013, 19:05   #59
doremi
Gouverneur

Standaard

Volgens mij is dit geen goede zaak want wederom probeert men met 'grote daden' t.a.v. die simpele ziel van een belcassem (mensen die hem kennen bevestigen dit) te doen alsof het zonder Sharia4Belgium en die belcassem allemaal niet gebeurd zou zijn.

Jongens, die belcassem is een eenvoudige straatcrimineel, voormalig drugtrafikant, 'garagist' (met aanhalingstekens),... Gelooft er nu werkelijk iemand dat hij echt dit alles aanstuurt? Dit is van eenzelfde effectiviteit als de drugkoerier met 20 gram coke oppakken en de drugbaronnen met rust laten.

Verder is er ook nog steeds totaal geen aandacht voor organisaties en personen die niet zo hard naar buiten treden maar in besloten kring (in dezen onder gelovigen) dezelfde boodschappen verkondigen. Neen, zo'n mensen, zoals die Imam Taouil, nodigt men zelfs nog uit bij radio1 terwijl dit veel meer geraffineerde figuren zijn, slimmer dan Belcassem en zijn groepje nuttige idiote pubers maar in praktijk niet minder extreem!
Oud 16 april 2013, 19:05   #60
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Herlees gewoon de oude persberichten over sharia 4 belgium, toen al was er sprake van een onderzoek dat was opgestart. Dat dit na minder dan een jaar al rond is, is bijna revolutionair. Normaal duren dergelijke onderzoeken tot de onderzoeker op pensioen is.
Procureurs generaal lezen ook kranten, dat die hun mensen tot bekwame spoed hebben aangezet laat zich raden. Maar overschat de macht van een minister niet : stefaan de clerck en verwilghen hebben in hun tijd ook gedacht dat ze orders konden geven aan de magistraten. Die weten nu wel beter.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be