Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 augustus 2004, 16:14   #41
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Juist.

Overigens valt weer duidelijk op hoe de linksen alhier weer partij kiezen voor het "vreemd volk eerst" terwijl ze zelf -net als die vreemdelingen- de grootste profiteurs van ons eigen volk zijn: profiteren van sociale uitkeringen door de sociale zekerheid als hangmat te misbruiken, ethische perversiteit promoten, het eigen volk met schuldgevoelens, gedachtenpolitie en zelfs "Berufsverbot" bedreigen,...
Iedereen heeft recht op een betaalbare woning ongeacht afkomst. Blanke ariërs hebben dus evenveel recht op een betaalbare woning als alle andere mensen maar tja het is nu eenmaal makkelijker om mensen op een vliegtuig te zetten dan voldoende sociale woningen te bouwen.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 16:15   #42
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Juist.

Overigens valt weer duidelijk op hoe de linksen alhier weer partij kiezen voor het "vreemd volk eerst" terwijl ze zelf -net als die vreemdelingen- de grootste profiteurs van ons eigen volk zijn: profiteren van sociale uitkeringen door de sociale zekerheid als hangmat te misbruiken, ethische perversiteit promoten, het eigen volk met schuldgevoelens, gedachtenpolitie en zelfs "Berufsverbot" bedreigen,...
8) Wij kiezen juist GEEN partij. Voor ons is IEDEREEN gelijk. Niemand wordt �* priori uitgesloten 8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 16:24   #43
groen!tje
Burger

Standaard

Citaat:
Juist.

niemand eerst allen gelijk. een voor allen, allen voor een.

Omdat een toekomst voor iedereen belangrijk is.
groen!tje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 16:32   #44
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juist.

Niet zeuren hé...u profiteert toch ook van deze forum die door vrijwilligers wordt rechtgehouden om uw gespuis tegen vreemdelingen te publiceren zonder één € aan te besteden , niet ? Wie is nu de profiteur ?

Laatst gewijzigd door neruda : 5 augustus 2004 om 17:10.
neruda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 17:01   #45
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Iedereen heeft recht op een betaalbare woning ongeacht afkomst. Blanke ariërs hebben dus evenveel recht op een betaalbare woning als alle andere mensen maar tja het is nu eenmaal makkelijker om mensen op een vliegtuig te zetten dan voldoende sociale woningen te bouwen.
Zijt gij een bouwvakker ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 18:59   #46
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bloxbuster
Die solidaire Filip Dewinter heeft wel een plaatske in zijn villaatje of bij Morelleke
in dezelfde straat... tenslotte is het VB toch zo een solidaire partij , eigen volk eerst , enkel solidair met de Vlaamsche blanken

Da's gesproken se! van de Vlaams Blokkers moet het komen!
De groen en de rooi doen alleen iets als je moslim bent, of hier nog nooit een poot hebt uitgestoken.

"20jaar gewerkt en belastingen betaald? Uw ouders en grootouders ook?
Sorry maar we spenderen dat geld liever aan iemand anders, die hier 't crapuul komt uithangen en de jihad preekt!"

Rot toch allemaal op. Ik vind het een schande wat hier alle dagen gebeurt!
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.

Laatst gewijzigd door TypO : 5 augustus 2004 om 19:01.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2004, 01:00   #47
Phrea|K
Parlementslid

Phrea|K's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Zolang wij allemaal gedwongen worden om mee te betalen voor een door de overheid georganiseerde sociale zekerheid, zullen dergelijke jaloerse 'zij krijgen meer dan wij' reacties schering en inslag blijven. Het probleem ligt niet bij de allochtonen of het 'eigen volk', noch bij het patronaat, maar zit in de veronderstelling dat sociale zekerheid een taak is voor de overheid.

8)
Phrea|K is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2004, 09:33   #48
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phrea|K
Zolang wij allemaal gedwongen worden om mee te betalen voor een door de overheid georganiseerde sociale zekerheid, zullen dergelijke jaloerse 'zij krijgen meer dan wij' reacties schering en inslag blijven. Het probleem ligt niet bij de allochtonen of het 'eigen volk', noch bij het patronaat, maar zit in de veronderstelling dat sociale zekerheid een taak is voor de overheid.

8)
kijk es aan, nu gaan we de SZ al moeten afschaffen want dat maakt de mensen jaloers.
wat bent u eigenlijk?
een neoliberale, antiblanke racist?
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2004, 18:26   #49
Phrea|K
Parlementslid

Phrea|K's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
kijk es aan, nu gaan we de SZ al moeten afschaffen want dat maakt de mensen jaloers.
wat bent u eigenlijk?
Sinds wanneer is een tegenstander vd verzorgingsstaat een anti-blanke racist?
Phrea|K is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2004, 19:26   #50
Koenraad Maesschalck
Banneling

Koenraad Maesschalck's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Wie niet tot ons volk behoort, moet hier ook niet van de sociale zekerheid komen profiteren. We hebben al genoeg aan het steunen van Vlaamse sukkelaars en het bestrijden van Vlaamse profiteurs, dat we die vreemdelingen er niet bij hoeven. Als Vlamingen of als Europeanen kunnen wij niet het leed van de ganse wereld dragen. Onze voorouders hebben gewerkt voor onze welvaart, dus moeten wij dat respecteren in plaats van zoals linksen doen het eigen nest te bevuilen.
Koenraad Maesschalck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2004, 19:27   #51
Koenraad Maesschalck
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
wat bent u eigenlijk?
Rechtse liberalen en linkse multicul-adepten: 1 strijd!
Oud 6 augustus 2004, 19:29   #52
Koenraad Maesschalck
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Niet zeuren hé...u profiteert toch ook van deze forum die door vrijwilligers wordt rechtgehouden om uw gespuis tegen vreemdelingen te publiceren zonder één € aan te besteden , niet ? Wie is nu de profiteur ?
Niemand me dunkt, hier mag iedereen die zich houdt aan de forumregels die werden opgesteld door die vrijwilligers, ook iets op posten. Uw belachelijk commentaar legt op pijnlijke wijze uw opdroging van argumenten vast.
Oud 6 augustus 2004, 19:31   #53
Koenraad Maesschalck
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
8) Wij kiezen juist GEEN partij. Voor ons is IEDEREEN gelijk. Niemand wordt �* priori uitgesloten 8)
Dat uw ideeën gebaseerd zijn op fantasie en compleet de voeling met de realiteit missen is uw probleem, niet het onze.
Oud 6 augustus 2004, 19:40   #54
MT
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Girlke
Veel kinderen hebben meer ruimte nodig, is normaal dat ze groot huis krijgen.
Allochtonen worden zoal genoeg gediscrimineerd en het is normaal dat de Staat
voor hen opkomt, er ziiten er al genoeg op straat te bedelen en dakloos.
Er kan ook altijd een pand gekraakt worden en aan voeding gaan ze niet te kort hebben,
Hallo, hallo…. word eens wakker en trek je ogen in het vervolg eens open. Ze staan inderdaad te bedelen nadat ze zijn afgezet in een monovolumewagen waar er nog een aantal in zit om elders hun bedrog te gaan plegen.Nemen kinderen enkel mee om medelijden op te wekken, als u dat niet doorheeft bent u oftewel nog vrij jong en bijgevolg beïnvloedbaar voor zulk toneel, of een naïeveling. Een pand kraken? Ja waarom niet…niet iedereen is zo marginaal en het is trouwens strafbaar.

Citaat:
het is hier een voor die enorm wordt opgeblazen en voor bepaalde doeleinden
wordt misbruikt.
Waar deze zin op slaat….. God mag het weten maar ik snap deze wartaal niet.
MT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2004, 19:42   #55
Cynicus
Banneling

Cynicus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bloxbuster

Asielzoekers met baby's zitten op straat in de winter , aan de GB , aan de Aldi,... zijn blokkers een volk speciaal misschien.
Dit is gewoon dagelijkse kost en stem nog wat meer blok en dan krijg je zo een egoistische maatschappij, dat zal jullie leren...
Niet-Westerse Asielzoekers zijn hier niets verloren. Waarom bakent de UNO in het verloren continent Afrika geen gebied af waar asielzoekers onder UNO-mandaat kunnen worden opgevangen, en waar het altijd warm is ?? Europa zou dan zijn niet-Westerse asielzoekers en illegalen naar dat UNO-gebied kunnen sturen, zodat wij er van af zijn.

Laatst gewijzigd door Cynicus : 6 augustus 2004 om 19:43.
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2004, 20:02   #56
MT
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Girlke
Het VB zou één van de rijkste partijen zijn...
Opvallend hoe weinig het sociale aanbod komt in hun programma en in realiteit vinden
ze meer en meer gehoor bij de patroons.
Zo zijn ze voor afschaffing van de vakbond voor de werkmenschen.
Helpt het Vlaamse Blok de Antwerpse blanke Vlaamse daklozen, want mensen zoals Dewinter, Van Hecke , Annemans , rijkeluiskinderen als Morel ... zijn niet bepaald arme
mensen. ( BMW , Mercedessen, kasten van villa's , levend in het groen en grote weelde,... )
Eerst kunnen de Walen en de vreemdelingen de pot op , dan het eigen volk zeker...

Ik eerst zou een goede slogan zijn voor de blokkers !
Lol .... in welke achterbuurt woont u? Als u Dewinter zijn woning al een kast van een villa noemt.Ga eerst eens een wandelingetje maken in Ekeren, u zal snel tot de conclusie komen dat het een gewone middenklas wijk is. Afschaffing van de vakbonden? U hebt blijkbaar een ander programma dan ik.
Dat de vakbonden meer slecht doen dan goed, met om het minste direct te staken is een feit. Trouwens zo sociaal kan je hen zelf niet noemen zie maar waar hun geld staat.
Ze leven in het groen, dit is nog maar eens het bewijs dat GROEN! niet nodig is, daar het VB dit ook in het hart draagt.
Oud 7 augustus 2004, 00:03   #57
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MT
Lol .... in welke achterbuurt woont u? Als u Dewinter zijn woning al een kast van een villa noemt.Ga eerst eens een wandelingetje maken in Ekeren, u zal snel tot de conclusie komen dat het een gewone middenklas wijk is. Afschaffing van de vakbonden? U hebt blijkbaar een ander programma dan ik.
Dat de vakbonden meer slecht doen dan goed, met om het minste direct te staken is een feit. Trouwens zo sociaal kan je hen zelf niet noemen zie maar waar hun geld staat.
Ze leven in het groen, dit is nog maar eens het bewijs dat GROEN! niet nodig is, daar het VB dit ook in het hart draagt.
ik maak al eens een wandelingetje in ekeren. tis op zijn minst hogere middeklasse hoor. ik weet niet of u ooit door andere wijken in ekeren loopt, er zijn echt wel een pak kleinere huizen, om nog maar te zwijgen van de sociale woonblokken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2004, 00:45   #58
MT
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
ik maak al eens een wandelingetje in ekeren. tis op zijn minst hogere middeklasse hoor. ik weet niet of u ooit door andere wijken in ekeren loopt, er zijn echt wel een pak kleinere huizen, om nog maar te zwijgen van de sociale woonblokken.
Dat zal ik niet ontkennen dat er kleinere woningen zijn, maar om het nu kasten van villa's te noemen. Ocharme, dan ben ik wel eens benieuwd waar zij woont.
Niets of niemand houd Black Girlke tegen om ook zo een woning aan te kopen.
Maar ja, daar moet je natuurlijk eerst voor werken hé. Ik vind het in ieder geval minder schandalig dan wat Pauwels doet, zij heeft een goed loon. Dus mag ze uit respect voor minder bedeelde mensen, op zijn minst de goedkope woning vrijgeven aan hen die al jaren wachten op een sociale woning.
Oud 7 augustus 2004, 00:53   #59
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MT
Dat zal ik niet ontkennen dat er kleinere woningen zijn, maar om het nu kasten van villa's te noemen. Ocharme, dan ben ik wel eens benieuwd waar zij woont.
Niets of niemand houd Black Girlke tegen om ook zo een woning aan te kopen.
Maar ja, daar moet je natuurlijk eerst voor werken hé. Ik vind het in ieder geval minder schandalig dan wat Pauwels doet, zij heeft een goed loon. Dus mag ze uit respect voor minder bedeelde mensen, op zijn minst de goedkope woning vrijgeven aan hen die al jaren wachten op een sociale woning.
ik mensen genoeg die al heel hun leven hard werken en zich geen huis alla dewinter kunnen permiteren. voor heel wat mensen is het al moeilijk een bescheiden rijhuisje af te betalen. de wijk waar dewinter woont is niet voor sukkelaars en dat zal u ook wel weten.

en als ik me niet vergist woont pauwels al lang in dat huis, al van voor ze gemeenteraadslid was. ze heeft veel kosten in het huis moeten doen eer ze het kon betrekken. ik zie dan ook niet in waarom ze plots zou moeten verhuizen. de huur die ze betaalt kan het ocmw aanwenden als fondsen om anderen te helpen.

voor alle duidelijheid, dewinter mag van mij ook in zijn 'kast van een villa' blijven hoor.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2004, 01:32   #60
MT
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
ik mensen genoeg die al heel hun leven hard werken en zich geen huis alla dewinter kunnen permiteren. voor heel wat mensen is het al moeilijk een bescheiden rijhuisje af te betalen. de wijk waar dewinter woont is niet voor sukkelaars en dat zal u ook wel weten.

en als ik me niet vergist woont pauwels al lang in dat huis, al van voor ze gemeenteraadslid was. ze heeft veel kosten in het huis moeten doen eer ze het kon betrekken. ik zie dan ook niet in waarom ze plots zou moeten verhuizen. de huur die ze betaalt kan het ocmw aanwenden als fondsen om anderen te helpen.

voor alle duidelijheid, dewinter mag van mij ook in zijn 'kast van een villa' blijven hoor.
Juist,juist, zij woonde er al voor ze de functie van schepen beklede. Wat niet wegneemt dat ze met haar inkomen dat zij nu heeft en het nodige respect voor anderen, haar goedkope woning kan vrijgeven. Het pietlullige bedrag dat zij nu betaald, daar zal het OCMW niet ver mee springen vrees ik. Het OCMW is er voor mensen die een klein inkomen hebben.Zij die iets meer dan het minimuminkomen hebben botsen meestal op een njet.Waar staat ze nu met haar idealen? In een tijd dat er massa's wachtlijsten zijn voor sociale woningen blijft zij probleemloos een huis huren voor ongeveer 140 euro geloof ik.Maar ja daar heeft ze geen problemen mee.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be