![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu jij nog. En dat in de wetenschap dat je veel van nationalisten kan zeggen, maar niet, dat ze niet van hun land houden. Want daarom zijn ze fier nationalist. Ook de nationalisten van Hitler hielden van hun land. D�*t is juist nationalist zijn. Citaat:
Ik denk dat de stemmers die van Vlaams Belang naar NVA stapten, dat eigenlijk deden in de hoop dat er eindelijk eens iets veranderde in ons politiek systeem, en Bart Dewever het vertrouwen kreeg om dat eens te proberen. Hij zal misschien nog kansen krijgen bij volgende verkiezingen, maar de klacht van Vlaams Belang blijft onopgelost. De Walen blijven in minderheid toch de baas, er blijven te veel vreemdelingen komen en we betalen nog steeds overdreven veel geld om Wallonië te spijzigen. Citaat:
Intussen is het feit dat u niet schijnt te weten, waarom het Vlaams Belang met keiharde argumentatie, het inderdaad hoogstnodig vindt, dat er inderdaad een aantal zaken dringend moeten afgebroken worden, in ons land... ... te betreuren. U gelooft dat ze gedreven worden door haat tegen alles wat niet-Vlaams is. Maar dat doen ze niet. Ze gebruiken niet eens geweld of zo... Hun drijfveer is de liefde voor Vlaanderen. Dat is wat zij zeggen en wat door niemand wordt tegengesproken. Niet door de andere partijen en niet door de media. Ik zei het al eerder: U veroordeelt deze mensen veel te snel. Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze niet mogen meewerken, dan moet je niet verbaasd zijn dat ze niet meewerken natuurlijk.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ttz hij had het alleszins veel efficiënter kunnen aanpakken als geld zijn motivatie zou zijn geweest ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() :
Citaat:
Met andere woorden, wij mogen alleen maar zwijgen en ja knikken voor jullie. Laatst gewijzigd door Garry : 23 april 2013 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Paulus;6611034]
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het VB blijft blijkbaar toch belangrijk, aan de bash-draden te zien toch.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de komieken van Sharia(4B) doen ook hun duit in t zakje dezer dagen natuurlijk ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zei al eerder dat niet alleen het Vlaams Belang dat zegt, maar ook de andere partijen en zelfs de media. Deze keer geef ik u wikipedia er bij.: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlaams-nationalisme U kunt natuurlijk blijven de waarheid ontkennen, maar u kunt niet zo goed ontkennen dat vloeibaar water nat is vrees ik. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik citeer Jan Jambon (lees: ondervoorzitter van de n-va) even: Bron: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20130102_043'Principieel zijn wij tegen een cordon sanitaire'. Het is wel duidelijk wie van ons beiden zich hier vergist. Intussen is het feit dat u niet schijnt te weten, waarom het Vlaams Belang met keiharde argumentatie, het inderdaad hoogstnodig vindt, dat er inderdaad een aantal zaken dringend moeten afgebroken worden, in ons land... ... te betreuren. Maar laat ons eerlijk zijn. Het interesseert u ook niet. Uw vooroordeel ligt al langer vast. Een mening die je overnam van anderen en daarom niet kunt funderen. Typisch voor meelopers, neem me niet kwalijk. Paulus. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw kruistocht tegen het VB is zonder voorwerp geworden, de Vlaamse stem zit bij de N-VA, zij - de Vlaamse stem, zijn diegene die gevaarlijk zijn voor de Staat.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees wat ze er over zeggen dan: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20130102_043 Blij je iets te kunnen leren. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
-vlaams B = de anti-moslim partij, ooit gestart vanuit vlaams-nationale strekking -N-VA = wat iedereen kent als zijnde een vlaams-nationale partij Het aanschurken van VB bij n-va heeft enkel maar te maken met electorale tactische afwegingen. Philip prostitueerde zich bijna om bij BDW te mogen aanschuiven in aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen, waarvoor deze laatste overigens feestelijk bedankte. BDW is geen idioot en weet goed genoeg dat wat hij aan vlaams blok kiespubliek heeft gewonnen, hij volgende keer weer kwijt zou spelen bij de veel grotere groep van kiezers die hij heeft kunnen afpakken bij cd&v, o-vld en spa. Ik ben er overigens in alle ernst niet van overtuigd dat hij los van alle tactische overwegingen zou willen samenwerken met vlaams blok. Het lijkt mij dat ze kilometers ver van elkaar staan in zowat alle dossiers. Puur principieel mag je van mij schermen met een individuele zieleroerselen van jan jambon of desnoods BDW himself over hun hoogst persoonlijke mening over het cordon. De realiteit is echter wat telt : wat doen ze ? En dan zie je dat ze braaf het cordon toepassen, in AL zijn facetten. Voor mij is dat duidelijk genoeg. Aan pastoor-praat heb ik geen behoefte. Rik Torfs mag met zijn enerzijds/anderzijds preek zo redeneren. Daarvoor is hij ook een tsjeef. Tot nader bericht is n-va toch geen tsjeven partij dacht ik. Live with it. N-VA is wellicht de grootste fan van het cordon, het maakt hen rijk. Dat confederalisme niet aan de nationalisten is besteedt klopt gewoonweg niet. Vreemd dat ik als niet nationalist dit moet uitleggen. N-VA zweert idd haar artikel 1 niet af, maar wil nu gaan voor confederalisme. Waarom ? Omdat ze bij monde van hun eigen mandatarissen toegeven dat er voor separatisme momenteel geen draagvlak is. Jij koppelt daaraan het besluit dat het dus geen nationalisten zijn. Dat is onzin. Ten hoogste zou je kunnen zeggen dat ze hier een oude cvp truuk toepassen. Puur persoonlijk : er komt geen confederalisme ![]() En de " keiharde" argumenten van het VB ? "uw pensioen zit in de pocket van mohammed" gaat al mee van sinds Philip de macht overnam van Dillen en misschien al van vroeger, toen de VMO kliek er nog bij was. Maar sindsdien is al wat uit die partij kwam steeds maar weer een variatie op hetzelfde thema geweest. Een beelld ophangen bij de gewone man in de straat dat zijn problemen zullen opgelost zijn van zodra er boeings zullen opstijgen om duizenden marokkanen gedwongen te repatriëren.. Oh sorry, dat slaagt slechts op 90% van de partij communicatie. De andere 10% gaat inderdaad over vlaamse onafhankelijkheid. Is het dan ver gezocht om te stellen dat het VB zowat de slechtste cadeau kon zijn die het nationalisme in vlaanderen kon krijgen ? Die partij komt de twijfelachtige eer toe om eigenhandig heel die politieke strekking jarenlang als ranzig te hebben laten bekijken door iedereen behalve haar eigen struktuur plus kiezers. Aan de n-va de verdienste dat ze deze systematiek heeft kunnen doorbreken. Dat is hun verdienste, en het VB haar verlies. Leer ermee leven zou ik zeggen. Of blijf erachteraan lopen, zo je dat verkiest. |
|
![]() |
![]() |