![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee of ons Laurette nog aan mij denkt maar ik nog wel aan haar!
![]() ![]()
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Ik zou eerder denken aan mijn joint,...maar kom... elk zijn hobby, natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Automatisch. Iedere keer wanneer ik tegenwoordig een joint opsteek denk ik aan Laurette. En dat begint, om eerlijk te zijn, toch wel een beetje door te wegen...
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan komt Joris zagen: 'zie je wel dat de stepping stone theorie...' Dan hebben we dat weer... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begin nu ook al op andere momenten aan Laurette te denken. Gelukkig heb ik op internet een Laurette gevonden waaraan het al iets aangenamer denken is dan aan de originele Laurette. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Meer info over Laurette 2.0: Citaat:
![]() ![]() Maar toch wil ik er nog altijd wel vanaf, van dat aan-Laurette-gedenk.
![]() |