![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als de ouders werken en de kinderen gaan naar school, dan zien ze met veel geluk hun kinderen een uurtje per dag tijdens de week. Neem je daarvoor kinderen ? In Nederland blijven vele ouders (toegegeven, meestal de vrouwen) - ook de hoger opgeleide - enkele jaren thuis zodra er twee of drie kinderen zijn en zeker indien ze nog klein zijn. Dit vind ik niet zo'n slecht principe. Wat hebben kinderen aan het riante inkomen van twee werkende ouders, als zij die ouders nauwelijk te zien krijgen door hun drukke werkagenda ? Ik zou liever wat extra geld en welstand inleveren om mijn kinderen wat meer te kunnen zien. Tenzij met z'n twee fulltime werken een financiële noodzaak is, dan is er weinig andere optie (maar waarom neem je dan per se kinderen ?). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind die 6 weken en 3 weken naar keus nog steeds heel veel. Er zijn nog zo van die weken dat ze thuis zitten.
Waarom nemen die zoveel vakantie altijd? Mensen die bv een avondcursus doen zijn hierdoor gans uit hun balans. Dit is puur tijdverlies en heeft enkel als resultaat dat de voorop gestelde leerstof nooit gehaald wordt in de praktijk. Op papier wel ja. Enkel maar daar. Laatst gewijzigd door Mambo : 2 mei 2013 om 19:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat er weer eens om dat de 'zwakkeren' teveel gaan verleren tijdens die twee maanden. En nog maar eens nivellering naar beneden want de zwakkere is weer de maatstaf en wie een beetje normaal of hoger begaafd is, betaalt weer eens het gelag. CD&V wil gewoon electoraal afgestraft worden.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet niemand nog kinderen nemen want er zijn altijd wel grote praktische of financiële bezwaren. Ik erger mij altijd blauw aan zinnetjes die beginnen met 'dat weet je toch als...' want die bewijzen meestal alleen maar het gebrek aan inlevingsvermogen van de spreker.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 2 mei 2013 om 20:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Leerkrachten moeten ook hun verlof hebben he !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Boyke is tevreden !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Maar wij niet met Markske, de acteur die Beke gestalte geeft...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Indien de Vlaamse decreetgever per decreet de grote vakantie tot 6 weken zou inkorten, dan zal ik -Boyke - via een tussenpersoon dat decreet aanvechten voor het Grondwettelijk Hof, o.a. wegens schending van het standstill-beginsel van artikel 23 van de Grondwet!
Daar kan u op rekenen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dus niet alleen dyslexie is een probleem. Trouwens ik ken veel mensen die foutloos schrijven, maar verder kan je ze nergens voor gebruiken, waardoor ze aan den dop staan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prima. Zes weken zomervakantie, met daarna bijvoorbeeld telkens een lestermijn gevolgd door twee weken vakantie en vier weken in het midden.
Die studiedienst bij de christendemocraten heeft blijkbaar wat consultants ingehuurd om eens met iets zinnig op de proppen te komen.
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Ik ben voorstander. Heb ook pas op latere leeftijd in gezien dat ik beter vakantieschool of zoiets had gedaan om de dingen bij te houden ipv 2 maanden op straat te leven en dus na twee stappen vooruit telkens één terug achter uit te zetten en op de lange duur niet meer mee te kunnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |