![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wil je een Vlaamse lenteJ | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
28 | 68,29% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
10 | 24,39% |
Geen mening |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,32% |
Aantal stemmers: 41. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga je huilen, net nu het mooi weer is?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U doet toch hetzelfde? Want datgene wat u zegt dat ik gepost heb, heb ik niet gepost. U voegt daar het een en het ander bij. Maar dan onder mijn naam. M.a.w., u vervalst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Zielig van de flaminganten hier. Mijn posts werden ook al vervalst, maar ik zeg daar niets van. Klacht indienen doe je alleen maar als je persoonlijk en zwaar beledigd wordt. En dan nog. Het woord is vrij, zeker op dit forum.
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat een gespeelde verontwaardiging toch alweer... ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Hij heeft nochtans gelijk: je blijft met je fikken van andermans post.
Altijd. Laatst gewijzigd door Another Jack : 4 juni 2013 om 16:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stiekem klacht indienen, gaan janken bij de moderatie, én de negeerknop induwen zijn de voornaamste wapens van de dappere Vlaams-nationalistjes hier al te gader.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 juni 2013 om 16:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw steun is belangrijk voor mij, bedankt Jack.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is duidelijk aangegeven dat er veranderingen aan gebeurd zijn, en er is duidelijk aangegeven waar. Niet onnozel doen dus. Dit soort van zogezegde "vervalsingen" (drama, o drama!) wordt op deze site al sinds jaar en dag gebruikt.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er staat "fixed" bij, dus dan mag het.
Echte Waal doet dat ook. Kleine Calimero. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij goed, van nu af aan zal ik steevast uw posten en deze van Xenophon ook veranderen. Maar ik zal er onder schrijven: fixed.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 juni 2013 om 17:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft: er mogen statistieken komen wat betreft klachten en het gevolg van de klachten. Dus ook 'klacht zonder gevolg' enz. ... En voor wat het wijzigen van andermans post betreft: het is eenvoudig genoeg om de post niet te wijzigen (op een kleurke na om te wijzen waarop men wil reageren) en vervolgens in een quoot zonder vermelding van de originele naam te 'verbeteren'. zoals hierna, maar ik heb er nu niets aan gewijzigd: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is om een punt te maken. |
|
![]() |
![]() |