![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik meen dat die niet in die vliegtuigen zitten.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat moet dan toch robottenwerk zijn alvast. Ik zie nog niet zo gauw een ploeg robots in de camionet te stappen. Of een textielfabriek te openen met peperdure robots als ze in Cambodja voor 50€ per maand zich onnozel werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je hebt nul social skills en nul gezond verstand. Als ik U was, ik zou php programmeur worden.
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien had je een eigendom, waardoor je geen toelage kon bekomen. Of ben je zo koppig dat je wel centen van de dop wilt incasseren, maar niet van het ocmw ? Maar waarom wou je dan niet geholpen worden voor je gezonheidsproblemen ? Zelfs achteraf bekeken: had je levenslang kunnen doppen, dan had je je misschien genesteld in die hangmat, en was je nooit kunnen geraken aan de eigenwaarde die je nu blijkbaar terug op kunnen bouwen hebt. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf mag mij gaan verantwoorden bij de RVA , alhoewel verantwoorden , of ik nu op dat gesprek ging of niet had achteraf bekeken weinig uitgemaakt , heb de man toen nog letterlijk gevraagd "Hoeveel MOET je er deze week nog schorsen" , dus na 6 maanden van "den dop" gegooid Jaja, Maar ik zou ook graag de andere klokken horen luiden; Namelijk de andere talrijke plezantigheden die je uitgehaald hebt zodat RVA en VDAB het op hun heupen kregen. Die RVA man beledigen is er dus 1 van. Hehehe |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vanwaar de frustratie dan?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Neen, maar programmeren is een goede carrière voor mensen zonder social skills.
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
![]() Wanneer in gesprek met een ambtenaar die beslissingen maakt met verstrekkende financiele gevolgen voor jou, kan je niet eens je emoties onder controle houden maar ga je die persoon wat antagoniseren.
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Burger
|
![]() @JurgenD: Volledig juist, spreek uit ervaring.
Als we hier uit willen geraken, dan moeten we volgens mij iets doen aan onze vrijheid, of juist aan de beperking daarvan. Bij drafkoersen moeten de beste paarden starten met een handicap. Wij mensen zijn erin geslaagd het zo te organiseren dat enkel nog universitairen en politici recht van spreken hebben. En nu moeten we op zoek naar oplossingen zoals: lagere loonkosten, mini-jobs, arbeidsmarkt voor 45+, arbeidsmarkt voor migranten. We hebben alles in onze maatschappij gebetonneerd, niets is nog spontaan. Enkel in de sport, zoals bij de voetbal, ziet men nog dat individuele talenten het verschil kunnen maken. Een flits van Hazard of Messi of een gouden voorzet van De Bruyne bepalen meestal het resultaat. Oké heeel het team, blablabla ..., maar als Thibaut Courtois niet schittert, zou het snel anders zijn. Hoeveel zouden Daniel Van Buyten en Dries Mertens verschillen in lichaamslengte? In onze selectie-procedures voor de arbeidsmarkt, zou één van de twee geen kans maken. Internationale HR-bureau's met hun eigen winstbejag bepalen wie nog wat mag doen. Velen belanden in diepe databanken zonder toekomst en moeten zoeken naar eigen uitwegen of haken volledig af. Er zijn gewoon geen jobs, leugens over knelpunt-beroepen en al de rest. Ik vind het spijtig om te zeggen, maar mijn land is een echt hypocriet land!
Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt (Einstein). Financiële Relativiteitstheorie www.chaospunt.org Laatst gewijzigd door creemej : 18 juni 2013 om 09:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |