Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 juni 2013, 15:01   #41
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U gaat me toch niet vertellen dat u geen vermoeden had dat uw computer regelmatig wordt gehackt. Alle computers (kunnen) worden geïnfiltreerd. En ze worden dat ook aan de lopende band.

Het mooiste voorbeeld werd gegeven op de Vlaams of Nederlandse TV (welke zender het juist was durf ik niet te zeggen, maar het doet er niet toe. Ik dacht dat het de Nederlandse zender was). Het werd life uitgezonden, zo'n 8 maanden geleden schat ik.

Er was een journalist die beweerde dat het onmogelijk was dat zijn computer werd gehackt, want, zo beweerde hij, hij had zijn PC 'superbeveiligd'.

Een hacker nam de uitdaging aan en zou op het einde van het programma dit bewijzen. Het programma nam vervolgens zijn normaal verloop en op het einde moest de hacker voor de dag komen met zijn kunnen. Wel, die hacker wist toen precies te zeggen, welke emails waren binnengekomen bij de jounalist, welke stortingen die had gedaan en naar wie, welke sites hij zoals had bezocht, enz, enz. Iedereen stond paf, de journalist op de eerste plaats die totaal verbluft was en dit nooit voor mogelijk had gehouden. Het verwonderde me zelfs dat er zo weinig kranten 's anderendaags daar aandacht hadden besteed.

Maak u dus maar geen illusies, Big Brother is al l�*ng aanwezig op dit vlak en is nog lang niet van plan op te verdwijnen. "Ze" weten precies wat u allemaal uitspookt met uw laptop of PC.
Wow, zowaar een zinnige en steekhoudende reactie van u
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 15:10   #42
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Je gaat er vanuit dat hij/en een aantal anderen het willen begrijpen.

Ik vrees dat de gemiddelde anti-Vlaming waarvan we er hier een aantal hebben niet zoveel goede wil hebben. Er zijn er hier die walgen van zichzelf omdat ze Vlaming zijn.
Tja, het zal he verbazen maar het feit dat ik Vlaming ben laat me gewoon koud... Daarom dat ik de hysterie errond ook niet begrijp.
Oud 12 juni 2013, 15:12   #43
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
...

Maak u dus maar geen illusies, Big Brother is al l�*ng aanwezig op dit vlak en is nog lang niet van plan op te verdwijnen. "Ze" weten precies wat u allemaal uitspookt met uw laptop of PC.
Afhankelijk van wat u of ik zo allemaal met onze laptop of PC uitspoken en hoe we dat doen, weten ze eventueel alleen maar dat 'iemand' van alles met uw en mijn laptop of PC heeft uitgespookt en eventueel nog aan het uitspoken is.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 15:17   #44
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Tja, het zal he verbazen maar het feit dat ik Vlaming ben laat me gewoon koud... Daarom dat ik de hysterie errond ook niet begrijp.
Laat u koud? Als ik u zo bezig hoor, iemand die al zijn/haar twijfels gecompenseerd heeft tot fanatisme - want we kunnen gerust stellen dat iemand die vandaag de dag een Stalinist is een fanaticus is, dan laat het u allesbehalve koud.
Oud 12 juni 2013, 15:18   #45
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Afhankelijk van wat u of ik zo allemaal met onze laptop of PC uitspoken en hoe we dat doen, weten ze eventueel alleen maar dat 'iemand' van alles met uw en mijn laptop of PC heeft uitgespookt en eventueel nog aan het uitspoken is.
Niet als je laptop een geïntegreerde webcam heeft, kunnen ze precies weten wie er voor het scherm zit.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 15:19   #46
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ah, dan is het zo erg niet.

Nu, ze weten ook wel hoe die iemand heet en waar hij woont.
Oud 12 juni 2013, 15:24   #47
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Soms heb ik de indruk dat de causaliteit ook anders kan liggen:

iemand begrijpt 'het feit' dat hij/zij 'Vlaming' IS niet (hij/zij heeft het niet door, of hij/zij snapt niet wat het precies allemaal betekent en wat niet), en daarom doet hij/zij alsof het hem/haar koud laat.

Als hij/zij er om een of andere reden niet in slaagt koud te blijven, wordt hij/zij hysterisch.

Let wel: ik beweer niet dat u zo iemand bent.

Laatst gewijzigd door djimi : 12 juni 2013 om 15:25.
Oud 12 juni 2013, 15:26   #48
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Laat u koud? Als ik u zo bezig hoor, iemand die al zijn/haar twijfels gecompenseerd heeft tot fanatisme - want we kunnen gerust stellen dat iemand die vandaag de dag een Stalinist is een fanaticus is, dan laat het u allesbehalve koud.
Tomm is de stalinist...
Oud 12 juni 2013, 15:27   #49
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Niet als je laptop een geïntegreerde webcam heeft, kunnen ze precies weten wie er voor het scherm zit.
Bij mij is die webcam serieel geschakeld aan een LED, dus onzichtbaar kunnen ze mij niet filmen.
Oud 12 juni 2013, 15:28   #50
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
En als 'iemand' nu een stuk ondoorzichtige plakband op het geïntegreerde lensje heeft gekleefd?

Oud 12 juni 2013, 15:28   #51
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

iemand begrijpt 'het feit' dat hij/zij 'Vlaming' IS niet (hij/zij heeft het niet door, of hij/zij snapt niet wat het precies allemaal betekent en wat niet), en daarom doet hij/zij alsof het hem/haar koud laat.

Als hij/zij er om een of andere reden niet in slaagt koud te blijven, wordt hij/zij hysterisch.

Net dat bedoel ik.. Het is geen biologisch of neurologisch kenmerk, het(nationalisme) is geen feit maar een verzameling arbitraire eigenschappen. Daarom stelt het niets voor. Alleen louter geografisch gesproken heeft het een reële weerslag, daar houdt het bij op.

Laatst gewijzigd door Tommm : 12 juni 2013 om 15:29.
Tommm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 15:35   #52
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze weten precies wat u op uw bankrekening hebt staan indien u aan PC-banking doet. Hoeveel u officieel elke maand verdient, ook welke verzekering u hebt, welke de premies zijn die u afbetaalt, welke wagen u hebt, hoeveel DIN-PK die heeft, enz, enz. U zou er van omver vallen wat sommigen nu over u weten.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 juni 2013 om 15:36.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 15:39   #53
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hmmmm….. zelfs niet een héél klein beetje ?
De ietwat meewarige schalkse blik die uw webcam verraadt doet dat toch wel vermoeden, vind ik.
Overigens is het zo stilaan tijd dat u eens bij de kapper langsgaat, mijnheer djimi.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 15:39   #54
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Net dat bedoel ik.. Het is geen biologisch of neurologisch kenmerk, het(nationalisme) is geen feit maar een verzameling arbitraire eigenschappen. Daarom stelt het niets voor. Alleen louter geografisch gesproken heeft het een reële weerslag, daar houdt het bij op.
Ik dacht dat 'het feit' ook te maken had met uw ouders - daar die besloten hebben u ERGENS ter wereld te brengen - en dus een soortement 'genetisch' kenmerk is, en omdat u DAAR ERGENS ter wereld bent gekomen, had 'het feit' ongetwijfeld een weerslag op pakweg uw gemiddelde Human Development Index, uw gemiddelde levensverwachting, uw gemiddelde intellectuele bagage, uw gemiddeld inkomen, ...

Of 'het nationalisme' nu 'een feit' is of 'een ideologie' doet aan bovenstaande verzameling arbitrariteiten - die u overigens naar believen verder mag vullen - niks af.

En als het niets voorstelt hoeft u er geen schrik voor te hebben.

Ik heb er ook geen schrik voor.

Oud 12 juni 2013, 15:41   #55
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Hmmmm….. zelfs niet een héél klein beetje ?
De ietwat meewarige schalkse blik die uw webcam verraadt doet dat toch wel vermoeden, vind ik.
Overigens is het zo stilaan tijd dat u eens bij de kapper langsgaat, mijnheer djimi.

Oud 12 juni 2013, 15:45   #56
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Als vlaanderen al slecht beheerd wordt hoe moet het dan niet zijn op federaal vlak?

We mogen niet teveel ons best doen, hoe beter we het doen hoe meer we federaal moeten bijdragen. Geen zorgen in maken.
Dat klopt niet. Vlaanderen kan overschotten boeken om haar schulden weg te werken. Als Vlaanderen overschotten boekt dan stroomt dit niet naar federaal niveau. Wel helpt dit de federale begroting in evenwicht te brengen. De federale begroting bevat immers de Vlaamse begroting.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 15:45   #57
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien wel, ja.

En wat doen "we" ermee, met dat 'potentieel'?
Verkloten aan de walen.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 15:46   #58
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik heb het gelezen.
Maar ik heb niet gehuild.

Wel dik gelachen. Die twee van de oppositie, kom nou. Die beweren seffens nog met het meest uitgestreken gezicht dat de Franstalige Gemeenschap, Brussel èn het Waalse Gewest er financieel beter voorstaan dan Vlaanderen ...

.
Het kan niet ontkent worden dat Wallonië betere vooruitgang kent dan Vlaanderen.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 15:47   #59
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik dacht dat 'het feit' ook te maken had met uw ouders - daar die besloten hebben u ERGENS ter wereld te brengen - en dus een soortement 'genetisch' kenmerk is, en omdat u DAAR ERGENS ter wereld bent gekomen, had 'het feit' ongetwijfeld een weerslag op pakweg uw gemiddelde Human Development Index, uw gemiddelde levensverwachting, uw gemiddelde intellectuele bagage, uw gemiddeld inkomen, ...

Of 'het nationalisme' nu 'een feit' is of 'een ideologie' doet aan bovenstaande verzameling arbitrariteiten - die u overigens naar believen verder mag vullen - niks af.

En als het niets voorstelt hoeft u er geen schrik voor te hebben.

Ik heb er ook geen schrik voor.
Klopt niet helemaal... Net zoals voetbalhooligans eigenlijk geen "belangwekkende of reële" reden hebben supporter te zijn zal het ze niet tegenhouden erg agressief tegen "anderen" ,eveneens door arbitraire kenmerken aangeduide groep, te reageren. Daarom is het waanzin in het kwadraat. Het is een kunstmatig onderscheid dat wel leidt tot minachting(in het beste geval) of geweld tegen de andere groep(in het slechtste geval).

Laatst gewijzigd door Tommm : 12 juni 2013 om 15:47.
Tommm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 15:48   #60
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Verkloten aan de walen.
Bedankt om mijn punt te verduidelijken.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be