![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
& bovendien slachten ook christenen en atheïsten al eens een kipje, konijntje of varkentje "onverdoofd" (alhoewel het strikt genomen niet mag). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In de vorige gemeentelijke legislatuur maakte de voorzitster van ECOLO nog een één tweetje met Moureaux om een voorstel tegen het slachten van de agenda te halen...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Schepen
|
![]() In Polen is dit reeds verboden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
varken en schapen mogen door ongelovige dhimmies volgens de WET niet geslacht worden. Moslims daarentegen..... (graag de zaken niet dooreenhalen Roger: diefstal is ook verboden. Het is niet omdat er dieven zijn dat diefstal niet verboden is).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou misschien wel eens interessant kunnen zijn om te zien wat er gebeuren zou als we ons tegen een lukraak ongelovig iemand burgerlijke partij stellen wegens medeplichtigheid aan ritueel slachten dat toch verboden is voor de ongelovige.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag maar eens aan boer Jan om voor jou illegaal een schaap te slachten! (of beter nog: ga eens mee aanschuiven op die islamitische slachtvloer als vrouw. We zullen wel rap zien of ik mijn 120 euro terugkrijg).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 oktober 2013 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diverse fatwas specifiëren duidelijk dat moslims vlees van bij de slachting verdoofde dieren mogen eten indien de wetgeving dat zo oplegt.
Ik begrijp dus het probleem niet van deze mensen.
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat begint zo, "wij zijn hier baas."
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lijkt me dat moslims eerder een zeldzaamheid zijn in die stad.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens, joden slachten ook ritueel, wat zeggen die over wetten die dat verbieden?
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verschil tussen joden en moslims is uiteraard het gedeelte dat de voedselwetten respecteert. Onder joden eet maar een 10% strikt kosher, terwijl de meeste moslims de islamitische wetten volgen. Bijgevolg kunnen verschillende interpretaties bestaan (tussen sji'ieten en soennieten bijvoorbeeld). Dit zorgt ervoor dat bepaalde strekkingen kunnen oordelen dat de voedselwetten moeten gevolgd worden in landen zonder islamitische meerderheid, terwijl de joodse wet strikt kan blijven vanwege het lage aandeel praktiserenden ten opzichte van de gehele groep. In Israel vind je verschillende ketens die niet-kosher zijn. Koshere McDonalds worden er specifiek aangeduid maar zijn niet talrijk (en de strikt koshere variant, een soort Burger King, is niet erg populair). In islamitische landen wordt alles echter geacht halal te zijn, en moslims hoeven zich geen vragen te stellen.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Lagarde mag van mijn part onverdoofd ritueel geslacht worden. 10 % per 10 %.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat is dus zowat de helft van de allochtone bevolking waarvan een groot deel van de andere helft uit centraal Afrika blijkt te komen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn gedacht: die uitzondering voor religieus getinte slachtingen moet uit onze wetgeving gezwierd worden.
En voor mijn part mag er een invoerverbod komen op vlees van dergelijke oorsprong. Ik zou die stelling kunnen ondersteunen door gaia te steunen, door lidmaatschap of sponsoring, maar ik vrees gaia al even "erg": ik kan ze niet uitstaan omdat ik hen verdenk om zodra ze in staat zouden zijn, het vegetarisme als de norm te stellen. En daar wil ik niet van weten. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze generatie zal slechts een klein stukje van die evolutie kunnen meemaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn de wetten van een land en diegenen die ze maken die dat moeten beslissen en toezien op het uitvoeren ervan! Wie dat schoentje niet past moet het maar elders proberen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terug naar waar men sandalen draagt.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Reken niet op de politiek voor een verbod, die zitten opgevouwen in de achterzak van de islamitische lobby.
Radicale protestacties aan rituele slachtplaatsen zouden deze barbarij alleszins onder de aandacht en op de agenda houden. Bovendien zouden de schapenkelers zich hier een stuk minder welkom voelen als ze zich eerst door een haag van luidruchtige demonstranten moeten banen om zich van hun achterlijke taak te kwijten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik in 1996 Egypte bezocht viel het offerfeest midden in mijn verlof. Ik had geen idee wat er toen gaande was, maar (het was een zondag) op die dag liep ik door Hurghada en ineens zat ik in een straat waar het bloed over de trottoir stroomde. Het was al middag, de slachtingen waren achter de rug, maar de resten moesten nog worden verwijderd. Ik herinner me dat ik toen blij was dat zulke bloederige taferelen in België niet aan de orde waren.... 1996! Een jaar of vijf later (was het al 2001?) liepen in de Vlaamse steden de trottoirs ook onder met bloed.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |