![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ooit zo eens een zwangere pop meegemaakt, waarna de bevalling plaatsvond. Gewoonweg hilarisch hoe die kinderen dat beleven. Geen haar op mijn hoofd dat er aan zou denken om ze daarvoor te bestraffen; Waarom ? Ze pakken ook wel veel op van school zodat het soms moeilijk is te weten hoe ze aan hun informatie komen. Zo hoorde ik marokkaanse kinderen van 6,7 bij een uitstap luidkeels hun kennis over condooms ventileren... en mijn dochter van vier reageerde ooit op een AIDS advertentie die condoomgebruik promootten met de lakonieke boodschap dat "condooms van die ballonnekes waren hé mama? " Ik heb hier uiteraard bevestigend op geantwoord en zij zo fier als een kapotte gieter omdat ze het juiste antwoord had! meer moet dat niet zijn. In de loop der jaren kregen mijn dochters telkens weer voldoende informatie zodat zij tegen dat ze groot genoeg waren verdomd goed wisten wat AIDS was en op welke manier ze besmetting konden vermijden. Daar hebben we zelfs amper nog woorden aan vuilgemaakt, zat gewoon mee in het pakket. Ik verschoot me dan ook een bult dat ze later kwamen vertellen dat zij de enigen waren in de klas die op een duidelijke en natuurlijke manier voorlichting hadden gekregen van hun moeder en er geen enkele gêne bestond om verdere uitleg te vragen. Ik ging ervan uit dat dit ondertussen bij iedereen als normaal werd beschouwd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 juni 2013 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het merendeel leert nog steeds om pipi en kaka in een potje te doen.
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt niet. Die berichtgeving over seksuele opvoeding was er eerder dan die over die hysterische ouders.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En met orale fase bedoel ik dat ze van alles in hun mond willen steken om er de vorm van te concipiëren in hun hersentjes. Tot hondenkorrels toe, als je niet goed oplet. Met seksualiteit heeft dit niets te maken, alleen maar met het ontdekken van jezelf en de omgeving waarin je je bevindt als jonge spruit. Sommige kleuters krijgen in die fase van hun ouders niet anders te horen dan 'Afblijven' ... 'Niet aankomen' van 's morgens tot 's avonds zonder dat er een alternatief wordt aangeboden. Zo'n houding is nefast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een groot deel van de 3 tot 6 jarige experimenteert al voorzichtig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nuff said. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enz enz.. en op een begeven moment gaan jongetjes dat ook vragen (en zelfs nog meer) aan klasgenootjes van het andere geslacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
wie als volwassene aan sex denkt omdat hij 2 naakte peuters ziet samenspelen, die moet dringend naar psychiater |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook als het homo's zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tja, ze waren wat lastig en pubers en horror dat werkt altijd. Nu zou ik het niet meer durven. Ik zou voor Engels ook niet meer 'The first cut is the deepest' van Rod Steward aanbieden met lyrics en korte analyse van mogelijke betekenissen. Of voor het Frans 'Amsterdam' van Jacques Brel om een voorproefje te geven van wat het Frans ervan terecht kan brengen op poétisch vlak. Nooit te jong om te leren, dacht ik. Heel gedoseerd, na de examens als de druk eraf was. Ik besef dat als ik dat nu zou aanbieden in de klas, ik in dikke problemen zou kunnen terechtkomen, zuiver en alleen afhankelijk van wie er in die klas zit. Vooral dit dan: 'Et qui boivent et reboivent Et qui reboivent encore Ils boivent �* la santé Des putains d'Amsterdam De Hambourg ou ailleurs Enfins il boivent aux dames Qui leur donnent leur joli corps Qui leur donnent leur vertu Pour une pièce en or Et quand ils ont bien bu Se plantent le nez au ciel Se mouchent dans les étoiles Et ils pissent comme je pleure Sur les femmes infidèles. Tja, dat wordt dan een aanzetting tot alcohol, tot prostitutie, tot openbaar de neus snuiten (nog geen verbod), publiek plassen en 'mannen die huilen kan toch niet' en aanzet aan vrouwen om ontrouw te zijn. Zo gaan moslimouders dat dan uitleggen. Terwijl ik eerder een verband zie met de kunst van De Toulouse-Lautrec. Neo-impressionisme gaande tot expressionisme. Als je meer dan 50% moslimjongeren in je klas hebt, moet je die zaken dus best achterwege laten. En het onderwijsniveau gaat op zeer subtiele wijze pijlsnel naar beneden. Het is maar dat je het weet. Laatst gewijzigd door parsprototem : 19 juni 2013 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja toen ik zo'n jaar of 6 was (golden sixties) vertelden we op de speelplaats ook al "Brigitte Bardot" mopkes, en die vertelden we dan ook wel na bij ons thuis, zonder enig besef dat die lichtjes sexistisch en van bedenkelijke smaak waren. De ouders vonden dat wel grappig.
Pas een paar jaar later begon het vermoeden te rijzen dat er misschien iets niet pluis was met blote vrouwen en zo en daarna vertelden we ze alleen nog maar aan de vriendjes en niet meer thuis. Als zo'n kleine moslim met een mop over de tetten van Lesley-Ann Poppe thuiskomt zullen die halallers wel direct hysterisch worden. Stel je voor dat de lerares Lesley-Ann heet. ![]()
![]() |
#57 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laat on stellen dat we het hier tot +/- 1965 goed hebben gehad! Daarna is een nieuw tijdperk begonnen; dit van 'allah's' verrijking en zijn horden nietsnutten! ![]()
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Mijn zoontje van 5 heeft regelmatig vragen. Je beantwoordt dit gewoon op zijn niveau en de kous is af. Ik vind niet dat daar seksuele opvoeding in de kleuterklas aan te pas moet komen. Hij gaat trouwens ook nog dikwijls samen in bad met zijn zusje van 2. Ook daar zie ik (nog) geen problemen mee, maar als ik sommigen hun opmerkingen hierover hoor... Laatst gewijzigd door Meuh : 25 juni 2013 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |