![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
nu heb ik een verzameling vliegenlijkjes aan mijn hoofd hangen overigens hadden wij meer last van een wespennest
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ze hebben al 2 nesten in mijn tuin verwijderd, er zijn er nog 3 in 't bos maar daar komen ze niet aan, mits in 't bos en niet in mijn huis. Dat 't bos maar 20 meter van mijn keukenraam verwijderd is vinden zij blijkbaar een minor detail ![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() Ons ma : "Sjoe, kijk, d'r zit een nest wespen onder ons dakgoot!!!"
Onze pa : "Belange niet, dat zijn horzels. Effe in peuteren met ne stok en die zijn weg." Ons ma : "Nee! Doe dat niet, bel de brandweer!" Onze pa : "Jamaar..." Ons ma : "*zeur zeur*" Onze pa belt den brandweer. Den brandweer komt, kijkt naar dat nest, peutert er in met ne stok en rekent 50 euro aan.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ene nog gehad vorige zomer en was net op tijd in de kliniek, ondanks mijn adrenalinespuit die ik onmiddellijk zelf gezet heb. 2 zouden mij fataal zijn, ik kom nog niet in de buurt van zo'n nest. En voor de rest zijn er geen helden in mijn directe omgeving vrees ik, iedereen heeft wel een excuus en een reden om dat niet te willen doen ![]() pussies! Mijn huisbaas is wel al in de appelboom gekropen en heeft er alle appels uitgeschud en weggedaan, heeft daarbij zelf enkele steken opgelopen dus die durf ik het niet meer te vragen ![]() Afin, volgende week komt mijn petekind enkele daagjes, een 18-jarige stoere kerel, die wil dat mss wel doen ![]()
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Maw: Tenzij ge allergisch zijt, is het gewoon een fobie waar ge u gemakkelijk kunt over zetten, net zoals slangen. Hier is een link naar het productlabel:
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() en ja je hebt gelijk hoor, ik probeer ook van niet direct op te springen en te panikeren, ik heb wel een spuitbus hier bij m'n PC staan en heb er al 3 bespoten die rond m'n buro bleven vliegen <geweldig trots op mezelf>
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik las dit : [font=Helvetica-Condensed-Bold] HAZARDS TO HUMANS AND DOMESTIC ANIMALS CAUTION: [/font][font=Helvetica-Condensed-Light]Harmful if swallowed, inhaled, and if absorbed through the skin. Avoid breathing vapors or spray mist. Avoid ontact with skin, eyes or clothing. Wash thoroughly with soap and water after handling. Remove contaminated clothing and wash clothing before reuse.[/font] [font=Helvetica-Condensed-Light][/font] Als ik dit laat spuiten op die nesten, hoelang blijft dat giftig denk je? Ik hou mijn katten en honden wel binnen terwijl ik Neal er op af stuur maar daarna? Kan het kwaad als die daarna daar lopen? Die beesten zitten voortdurend in dat bos en die wespennesten zitten in de grond dus een deel van die bosgrond zal bespoten zijn. [font=Helvetica-Condensed-Light] [/font]
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Zeg TomB, kunt gij eens checken of mijn antwoord goed is?
![]()
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zo uit het leven gegrepen.
![]() |
![]() |