![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar mijn appel en mijn ei, eten mijn vrouw, gehandicapte dochter en ik op. Anders kunnen we niet overleven. Het is natuurlijk niet iedeen gegeven als milijonair door het leven tegaan. Ik behoor tot het plebs, zoals anny rand het zo goed kan verwoorden. Dus zoals U weet, behoor ik tot de overgrote meerderheid der Belgen. (niet aan den toog natuurlijk, daar zijn het allen milijonairs, industrieëlen, dokters en andere dieven! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Allen op 22 aug. 2004 Naar Steenstrate. Bij deze rechtgezet. Wat ik nog nooit begrepen heb, is waarom men U de titel niet geeft van analfabeet. Waarom moet ik die steeds krijgen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar allez Fernand, en er is niemand op de markt die dat gat ziet en het wil opvullen? 1 Miljoen mensen, dat is nogal een advertising revenue. Ik denk eerder dat de kranten alles afbreken waar sensatie inzit teneinde hun lezers zoveel mogelijk te bevredigen, en dat hun aandeelhouders dat zo willen.
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ge weet wel zeker, zo in de vorm van het arrest van Gent! Dus nen slimme, met centen, zal in dat gat niet springen. Hij weet zeker dat hij daar zal verzuipen! |
|
![]() |
![]() |