![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Salah : 23 juni 2013 om 14:11. |
||
|
|
|
|
#42 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe Al Nusra denkt
An interview with Jabhat al-Nusra Citaat:
Al Nusra is een natte droom voor degenen die sectaire conflicten binnen de moslimgemeenschap willen stimuleren. Gewoon het feit van te behoren tot een andere religie maakt mensen schuldig en verdient straf volgens deze religieuze onverdraagzamen voor wie Sunnis superieur zijn aan Sjiieten of Alawieten of Christenen of Joden of atheïsten. Wie sprak er ook alweer over Hitler? Met zo'n gedachtegoed als dat van Al Nusra is het onmogelijk een rechtvaardige samenleving op te bouwen in een land als Syrië met haar etnische en religieuze minderheden. Geen wonder dat Al Nusra steun krijgt uit de golfmonarchieën. En de VS speelt een dubbel spel mbt Al Nusra. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 juni 2013 om 14:20. |
|
|
|
|
|
#43 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
#44 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Stop dan zelf met die westerse pers te citeren. Dat is hypocriet.
Inhoudelijk houdt u zich echter op de vlakte. Werkelijk. U bent gewoon niet eerlijk in de discussie. U laat het onderste van uw tong niet zien. Een derde van de vragen die ik u stel negeert u gewoon. Geen wonder dat mensen denken dat u evengoed mossad of iets dergelijks zou kunnen zijn. Zogezegd niet spreken met de pers maar wel youtube filmpjes produceren. Yeah right. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 juni 2013 om 14:45. |
|
|
|
|
#47 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#50 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alle abrahamische religies achten zich superieur aan elkaar en aan andere levensvisies. Ze komen me primitief over alhoewel ik er respect voor opbreng zolang ze niet beginnen te moorden. Iets wat hen moeilijk valt. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 juni 2013 om 14:41. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als het u uitkomt noemt u de westerse pers ongeloofwaardig. Nu insinueert u bijvoorbeeld dat ze een interview zouden vervalst hebben. Even later haalt u hen weer aan om uw gelijk te halen.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 juni 2013 om 14:40. |
|
|
|
|
#52 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Saoudi gefinancierd dus? Net als Al Nusra zelf volgens de Intelligence Online Newsletter
Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 juni 2013 om 14:58. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Banneling
|
Ik weet alleen dat ze niet met de pers praten. Zo was er ook een zogezegd video interview met één van hen, zonder muts. Pure nonsens.
|
|
|
|
|
#55 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat of wie u ook bent, de politiek die u steunt leidt tot bloedvergieten en verdeeldheid onder moslims. U speelt daarmee in de kaart van de westerse imperialisten in hun poging de olieproductie te controleren en anderen die gebaat zijn bij een zwakke en verdeelde moslimwereld. Kallikles o.a. wees u er al op hoe dat in Libië afgelopen is. U bent dus een imperiaal soldaatje of u bent een handig instrument in hun handen. Eigenlijk maakt het niet veel verschil. Ik stel wel voor dat je zelf naar Syrië vertrekt. Luie zetel krijgers die anderen de dood in jagen zijn 'verachtenswaardig'. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 juni 2013 om 15:06. |
|
|
|
|
|
#59 | ||
|
Banneling
|
Ik ben wie ik ben en vertel mijn mening. Wat anderen daar van denken laat me koud.
Citaat:
Citaat:
Waarom ga jij Assad niet helpen om meer onschuldige mensen te vermoorden? Jij jaagt evengoed anderen de dood in en dat is 'verachtenswaardig' , luie zetel krijger. De waarheid echter, is dat we beiden een mening hebben, die op de grond zelf niks veranderd. Prentendeer het tegendeel dan ook niet. Laatst gewijzigd door Salah : 23 juni 2013 om 15:39. |
||
|
|
|
|
#60 | |
|
Banneling
|
Het Westen gaat sectarisch. Ze zeggen, dood de te radicale moslims of je krijgt geen wapens en Assad krijgt een vrijgeleide om jullie te slachten.
Citaat:
|
|
|
|