![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is-ie weer flink onze Demper.
Mooi met grotere lettertjes spelen. Hoe braaf.
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() HappeHappe. Whoppa. Whappa. WhappeWhappe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om dus pakweg 20 euro per maand uit sparen moet ik nagenoeg 70 zenders en mijn telefoon gaan ontberen? Nee, merci.
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alvast niet uit jou heldere uitleg.
Misschien is het handig dat je naast de prijs ook de aanbieder even vermeld. Citaat:
Of heb je het over Belgacom?
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Persoonlijk wil ik er liever iets minder voor betalen, als het kan, zonder daarbij al teveel van m'n comfort op te geven. http://www.voo.be/nl/ En dan heb je nu ook het nieuwe Snow: 39€/maand voor een 3-pack! http://snow.be/nl/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Die Triiing-app lijkt me wel interessant, daar heb je een landlijn voor nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. Ik word woest om dat soort debiliteiten.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snap niks van dat hele gedoe! Naar die persconferentie heb ik niet gekeken, geen tijd voor. Whoppa? Whappa? Zijn ze helemaal gaga?
Als er iets moet veranderd worden, moeten ze maar een technieker sturen. Een simpel madammeke zoals ik kent niks (en wil niks kennen) van al die ingewikkelde toestanden. 't Is al erg genoeg dat ik mijn living in 10 keren moet opnemen door die massa's kabels, waarbij er éne van Telenet maar net lang genoeg werd afgemeten zodat ik zelfs mijn TV niet naar de andere kant kan schuiven om eronder proper te maken. Als ik ook nog moet gaan leren waarvoor die brol allemaal dient en hoe die rommel moet aangepast worden, amai zenne ![]()
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Whop Hopla Weg met ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Alles straffer, rapper, dikker en doller Muchos bellos sms-os y surfos ![]() ![]() ![]() Eens je Whoppa bent, blijven we je verwennen met nieuwigheden. Whoppa, da's gewoon nog meer PLEZIER. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eentje komt binnen in de modem, vandaar eentje naar mijn router, eentje naar de telefoon en twee naar de tv. P.s. Om je tv met een net-lang-genoege kabel te kunnen verschuiven bij het poetsen kan je die kabel ook gewoon even uittrekken tijdens het poetsen! ![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je betaalt blijkbaar geen kabelabo als je enkel internet hebt via de kabel. Maar aangezien ik ook tv kijk via de kabel is dat geen optie...
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, zo lomp ben ik natuurlijk ook niet. Maar die technieker heeft die kabel in een contactdoos gestopt die achter mijn boekenkast verstopt zit en waar ik dus net niet aan kan ![]() Tja en waar al die kabels voor dienen, waarom dat er bij mij een massa zijn, ik weet het echt niet, hoor ![]()
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Héwel, ik zit niet op mijn centen, echt niet. Maar ik vertik het om geld uit te geven aan zo'n stomme kabel! Telenet moet zelf maar zorgen dat ze verschillende lengtes hebben. Da's toch niet meer dan normaal, dunkt me!
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen die technieker mijn digicorder kwam aansluiten, zag hij dat toch! Ik had er toen geen erg op omdat ik naar het toestel keek, niet naar de kabelmassa. Maar ik denk dat die gast alleen maar standaardmateriaal bij had, het moest maar passen, willen of niet!
![]() |
#58 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Met een landlijn bedoel ik het vast toestel, bij telenet noemt men dit het FreePhone Europe-abonnement. http://telenet.be/nl/triiing?gclid=C...FYGz3godglcAwA |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vorig jaar ben ik zo een self-install installatie gaan kopen voor een bedrag van een 'toen' 50€ en ik heb toen veeeeeeel draad meegekregen. ![]() Wat mij bij Telenet sites serieus begint te storen is, dat je cookies moet toelaten. Daar ik er geen boodschap aan heb blijven die afstaan(blocked). Wel vreselijk opdringerig is men daarmee tegenwoordig. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 juni 2013 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Lokaal Raadslid
|
![]() van 120 Mbps naar 150 Mpbs... sinds maandag, tof van telenet.
![]() |
![]() |
![]() |