![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik relativeer alleen uw uitvergrote paniekzaaierij. Eneuh, als sodomie pathologisch zo een gezondheidsramp is, waarom hebben we dan geen massale sterfte onder alle bevolkingsgroepen? Kontneuken is namelijk "het" alternatief als vaginaal niet aanvaardbaar is.
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze is identiek in de drie woestijngodsdiensten terug te vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien zo, moet ik U teleurstellen. Ik heb geen masochistische, noch sadistische neigingen.
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet niets over mij en toch zit je hier weer jouw "waarheden" te debiteren. Wat dat "Jood" betreft : Wittgenstein zei wovon man nicht reden kann, darüber muss man schweigen. Is bij uitstek op jou toepasselijk. Anders zou je reeds lang geweten hebben dat inzake sexualiteit (en lichamelijkheid in het algemeen) het Judaïsme er een veel meer bevrijde visie op nahoudt dan het Christendom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Qurcus, in India heeft men de heilige koe, hier hebben we de heilige homo.
Barebacken en dergelijke zaken meer, moedwillig aids verspreiden, het is modern tegenwoordig van dat tof te vinden.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() "The Arabs have a passionate nature. They live almost exclusively in the vital and its passions and desires, while the Israelites live mostly in the mind, with a great power of organization and realization, something quite exceptional. The Israelites are intellectuals with an exceptional will. They are not sentimental, that is to say, they don't like weakness.
"The Muslims are impulsive, the Israelites are reasonable. Steek er zelf ergens de christen ertussen... En vraag nu niet wat de arabieren ermee te maken hebben. lol Laatst gewijzigd door zeddie : 1 juli 2013 om 13:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat stoort is het verdoken religieus discours dat alles "de natuurlijke orde moet respecteren" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Het judaisme, het christendom en de islam.
Ontworpen om de mens te onderworpen aan de logica van het gemis, het hunkeren naar een beter hiernamaals. Daarom is het zeer belangrijk om het aardse leven zo ongenietbaar mogelijk in te richten. Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 juli 2013 om 14:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het gaat er trouwens toch niet over of het nu wel of niet gezond is ? Er zijn veel handelingen, gedragingen etc die risico's inhouden voor zowel de eigen gezondheid als de gezondheid van de medemens. Er zijn ook veel handelingen en gedragingen waarbij de mens een op het eerste gezicht 'oneigenlijk' gebruik maakt van zijn lichaam(sdelen), maar dat wil daarom toch niet zeggen dat het niet mag, of dat het 'ongezond' zou zijn. Laat staan dat het om 'oneingelijk' gebruik zou gaan. Immers, voor zover ik weet is er geen absoluut geldende handleiding, toch ? Juist ja, denk maar aan de hand... Ik vind dat u consequent moet zijn, en moet getuigen dat u dus nog nooit sex heeft gehad uit 'goesting', want het is toch zo dat de mannelijke en vrouwelijke voortplantingsorganen als doel voortplanting hebben, dus sex zonder kans (risico ?) op voortplanting kan niet, toch ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat dan allemaal zo slecht is, waarom blijft de OVLD dan moslims invoeren?
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar jij weet natuurlijk beter nietwaar. Je moet eens ophouden met het Judaïsme te betrekken bij elk onderwerp waar ik een mening over uit. Mijn belangstelling voor het Judaïsme zijn jouw zaken niet. Punt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maakt het eigenlijk uit dat "sommigen" zich willen inlaten met sex die tegen goddelijke geboden ingaat? Die komen toch in de hel nietwaar. Misschien al met een voorproefje in het aardse tranendal in de vorm van vieze ziektes en bloedende lichaamsopeningen (menstruatie iemand, ook zo'n goddelijke grap).
Ikzelf heb maar een beperkt aantal criteria, en ik hoop dat anderen die aanvaarden. 1) het moet met wederzijdse toestemming gebeuren. 2) toegeven aan de wensen van de partner, zelfs al stoten ze tegen borst, blijft een eigen keuze en mag niet afgedwongen zijn.