![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez zo'n beetje zagen over de prijs van de naft.
Er zijn nu bijna 5 miljoen automobielen ingeschreven in dit landje. Kunnen jullie tellen? Al die mensen, al die gezinnen kunnen minstens 10.000 euro's op de garagisten-rekening storten, maar voor dat autootje benzine kopen ... olala ... Kijk eens naar je eigen werk: die jonge gasten, met wat voor soort bakken rijdt dat rond? Arme gepensioneerden: ga eens buiten het seizoen naar een zonnige bestemming voor een weekje: charters vol, den ene na de andere, met ouderlingen. En over wat hebben ze het onder mekaar? Juist: over hoe goed hun vorige trip in de lente naar dat andere zonnige land wel was, en dat het nu de vierde keer is dat ze naar Turkije gaan en de volgende keer naar Bali. Maar nooit meer naar de Dominikaanse. (pas op: er zijn gepensionneerden die dat niet kunnen, ik weet het genoeg.) Maar zagen over de prijs van het brood en van de naft, hier in ons land? Kom zeg.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hoeft je "velo" ni vol te tanken hé....
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Koenraad Maesschalck : 11 augustus 2004 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik blijf erbij , koop een motor om te gaan Werken... ik rijd graag met de fiets maar dan enkel als ik in verlof ben.... BTW , BLIJF UIT DE BUURT VAN VRACHTWAGENS , WE ZIEN JULLIE ECHT WAAR NIET ALTIJD NAAST ONS STAAN.................. Eigenlijk kunnen we eens een afspraakje maken met de fietsersbond..... Maar ik denk wel dat je hier niet naar een partij moet kijken , kijk naar de modale burger
![]() |
![]() |
#49 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Een moto vervuilt overigens ook ![]()
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar ja, ik zal verzuurd zijn zeker. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Lokaal Raadslid
|
![]() zelfkennis is ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het past mogelijks niet geheel in deze topic, maar verleden week in Frankrijk getankt heb ik moeten vaststellen dat daar de metertjes een beetje sneller lopen dan de werkelijke liters. Toch op de snelwegen in ieder geval, ofwel zetten de tanks een beetje uit door de warmte? Dit laatste betwijfel ik echter.
Al eens iemand stilgestaan bij de miljoenen tankbeurten als dat zo enkele procentjes extra telt iedere keer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |