![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Kansarmen, dat zijn mensen die 's morgens hun eigen ontbijt overslaan omdat ze anders hun kinderen 's avonds geen eten kunnen voorschotelen. Graag dus wat minder denigrerend doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Ja, er wordt 200.000 euro minder uitgegeven, wat ik alleen maar kan aanmoedigen, maar minder belasting is minder inkomsten voor de overheid en die gaan ze dan zoeken bij mij, ons, de gemeenschap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar wat jij misschien belachelijk noemt : zo moet er ook verplicht al het nodige materiaal in de school aanwezig zijn. Thuis hebben mijn kinderen alle nodige zaken in overvloed maar op school gebruiken ze het schoolmateriaal. Wederom omdat dit nu het wettelijk systeem is! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, dat verhaaltje gelooft niemand meer over de 'kansarmen'.
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Misselijkmakend
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat ga je trouwens doen als die kinderen van je naar de middelbare school gaan en daar boekengeld moeten betalen? Laatst gewijzigd door Scorpio : 3 juli 2013 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In de Antwerpse scholen (en meer dan waarschijnlijk ook elders) moet er al lang betaald worden voor middagtoezicht (op dit moment bedraagt dat ook 0,50 EUR). Ik snap dus niet waarom daar nu plots heisa over is nu het in Mechelen wordt ingevoerd. Je kan daar idd vraagtekens bij plaatsen, zeker wanneer men het dan wel fiscaal aftrekbaar maakt. Maar het is natuurlijk wel een feit dat daar doorgaans ook mensen worden voor aangeworven die ook voor- en nabewaking doen (wat ook betalend is). Kleuterjuffen hebben immers ook recht op een middagpauze.
|
![]() |
![]() |