![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Normaal - dierenmishandeling, ben je serieus zo beperkt en bekrompen? Laatst gewijzigd door Nietzsche : 6 juli 2013 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En is is geen enkel bewijs dat die pony daar gegarandeerd gekneusde ribben aan over heeft gehouden.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die dergelijk soort dierenmishandeling normaal vindt en minimaliseert, is inderdaad niet goed snik.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De politie heeft hen zo maar opgepakt, voor de lol...
![]() Tuurlijk wel. Je bent daar nu al een paar bladzijden mee bezig in dit topic...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dus een keuze: Of de dame is gewoon lomp, of ze misbruikt dat beestje. En wat U daarvan vind veranderd niks aan de realiteit.
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of iets dierenmishandeling is is een subjectieve mening. Sommige mensen vinden ook dat er in de bio-industrie dieren worden mishandeld. Toch vind ik dat allemaal wel meevallen. 2: Nope... ik post hier wat ik in dat filmpje zie. Ik zie een dikke vrouw die ervan geniet om een paard te pesten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die vrouw is inderdaad te dik voor dat beest. Maar daarom zie ik het nog niet als dierenmishandeling. En wat ik er van vind doet wel degelijk ter zake. Dit is geen wetenschappelijke/technische discussie met vaststaande feiten ofzo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 6 juli 2013 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen wanneer je een dier schade aandoet en wanneer niet dat is weer zo arbitrair als maar kan. In mijn ogen valt het gewoon allemaal erg mee in dat filmpje. Die vrouw geniet ervan om dat paardje zoveel mogelijk te frustreren. Ik vind dat alleen niet direct mishandeling. Het is in ieder geval niet meer "mishandeling" dan wat er in de bio-industrie gebeurd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mensen die zou iets doen uit onwetendheid zouden uit de genenpoel geweerd moeten worden. Mensen die zo iets doen willens en wetens, die zouden uit de genenpoel geweerd moeten worden, en een leuke tijd doorbrengen in een nieuw geopende steenkoolmijn.
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar dat ik de bio-industrie dus ook niet als dierenmishandeling zie. 2: Het zijn maar paarden hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Totdat het paardje van u is , wat dan ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Ik hou niet van het stemgeluid dat die Carlo voortbrengt. Rugbrekende handelingen met de man in kwestie moeten kunnen vind ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |