![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard! De waarden, normen en tradities van anderen zijn minderwaardig...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar lazarus van een paar biertjes? omg... btw : weinig skin op uw back... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
IK heb véél meer vertrouwen in "de meeste mensen" die volgens jou niet instaat zijn om over alles een doordachte keuze te maken dan in politici. Niet de "samenleving" maar ZIJ maken nochtans de wetten. En daar hebben jij en ik NAUWELIJKS iets in te koekeloeren. Je hebt zélf trouwens al bedenkingen bij de voorzitster van de VLD. "Toevallig", net als Turtelboom, een vrouw.... Jij kent geen enkele vrouw die zich stoort aan het feit dat haar kinderen niet haar naam dragen? Leef jij op Mars misschien? Jij kent dus ook geen mannen die niet meer naar hun kinderen omkijken de dag dat ze scheiden, en een nieuw leven beginnen met een andere vrouw? Jij kent er geen die elders kinderen hebben lopen ook al zijn ze getrouwd? Die niet alleen weigeren om die kinderen hun naam te geven, maar zelfs weigeren te erkennen? De Belgische koning IS nochtans zo'n man. De vader van mijn kinderen heeft na de scheiding nooit meer naar zijn kinderen omgekeken. Denk je niet dat ik de gelegenheid te baat zou hebben genomen om mijn kinderen mijn naam te geven als die mogelijkheid er was geweest? Wat voor zin heeft het om daar herrie over te maken wetend dat de wet het niet toelaat? Het belangrijkste is dat je je kinderen goed opvoedt. Moeders DOEN dat ook in de regel, ook al dragen hun kinderen de naam van een kerel die nauwelijks of niet naar hen heeft omgekeken. Sta d�*�*r liever eens bij stil. Bij al die moeders die hun leven wijden aan kinderen met andermans naam.
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Nee hoor, hoe kom je daarbij?
Citaat:
Ben jij nu echt niet in staat tot meer dan wat infantiel moddergooien? ![]() Laatst gewijzigd door mvd : 20 juli 2013 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook hun eigen situatie willen spiegelen aan de rest is een algemeen voorkomende denkfout: "Ik ben fier op mijn papa en zijn naam. Iedereen moet dat maar zijn." Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 juli 2013 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Brakelaar : 20 juli 2013 om 22:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Eerst nog kiezen of het Janssens-Peeters of Peeters-Janssens gaat worden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze liberaal wil een open debat zonder moddergooien. Kan die modder mischien ook concretiseren, want ik zie het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die kan niet meer dan dat...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs ik ,indien ik zou weten dat één van mijn twee kinderen niet het mijne zou zijn ,zou ik nog niet eens aandurven om een onderscheid te maken in hun opvoeding aangezien de kinderen er zélf alles behalve voor verantwoordelijk zijn voor het feit dat zij geboren zijn... De Jaakskes van deze wereld zijn té stom om dit te begrijpen... Laatst gewijzigd door Svennies : 20 juli 2013 om 22:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige dat k�*n worden weggenomen is de naam van de man. Maar daar komt dan de naam van de vrouw voor in de plaats. Dat heeft NIETS met waarden en normen te maken, maar met rechten en vrijheden. Die zijn in een samenleving minstens zo belangrijk als "waarden en normen". Omdat de wet voorschreef dat een kind de naam van de vader MOEST krijgen, wil dat niet zeggen dat "iedereen altijd en overal hetzelfde doet". Het zou wat moois zijn als het de samenleving verdeelt omdat iedereen iets anders doet. Bijna iedereen DOET namelijk iets anders.
![]() |
![]() |
#57 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is nochtans een zij Jacky..... Laatst gewijzigd door Svennies : 20 juli 2013 om 22:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ontopic aub.
Dit is geen kleutertuin. |
![]() |
![]() |