![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Pure efficientie-logica met een snuifje darwinisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wens u overigens veel succes, met die regeling, ik neem aan dat u minstens 120 kilo weegt en spieren als staalkabels hebt, want je zal het nodig hebben. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 29 juli 2013 om 09:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het simpele feit is dat jouw vader en jij met je idiote standpunten een ernstige overtreder is van de wetgeving op het dierenwelzijn en dat je een serieuze straf verdient punt aan de lijn beste barbaar. Voor iemand die personen als Dr. Mengele liggen te verdedigen, is zijn mening trouwens niks, nul komma nul waard. Laatst gewijzigd door Stingray : 29 juli 2013 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als u wil leven naar de beestige geplogenheden van 100 jaar geleden, verhuis dan naar Roemenië of Bulgarije. Een beschaving herkent men aan zijn eerbied voor alle leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Knipp noteert.
Initiëren burgeroorlog, drie kittens, E19. Laatst gewijzigd door Knipp : 29 juli 2013 om 10:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zijn we het dan toch over eens. Elke 6 maand een rit doen om het nieuwe nestje kittens over de snelweg te strooien is niet efficient. 1 keer naar de dierenarts met de kattin is een pak efficienter, en diervriendelijker.
Citaat:
Citaat:
Maar een kat of een hond , da's te duur. Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens doet mijn vader dit terwijl de volledige familie plus naburen het weten, het wordt dus niet aanzien als misdaad door de sociale omgeving maar wordt eerder aanzien als 'law of the land'. Sorry. ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En uiteraard beschermt een 'beschaving' niet alle leven, er wordt gemoord en verdelgd en geslacht dat het een lieve lust is. Zolang de 'beschaafde' goegemeente het maar niet ziet, nietwaar? Blijkbaar is er bij de dieren een klassensysteem, waarbij vooral de snoezeligheid, knuffelbaarheid en antropomorfische eigenschappen van dieren hen in een positie plaatsen boven de eetbare, verdelgbare of negeerbare massa. Allemaal de schuld van disney, beatix potter en die smiecht van een winnie de pooh. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
laat iets weten
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Neen, die spreekt slechts over het gebruik van de minst pijnlijke methode en het vermijden van wreedheden,
Er staat nergens dat je geen kitten of andere gewervelde diersoort mag doden, zover ik weet. Vandaar de vraag om toelichting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb dus een licht vermoeden dat hij wel weet wat een dierenarts is. Maar net zoals bij een ziek konijn of kip, worden bij katten de diagnose en remedie gesteld zonder tussenkomst van derden. Een dierenarts is pas te verantwoorden als een dier meer dan 100 euro waard is. Wij hebben geen raskatten, raskonijnen of raskippen, dus de conclusie is simpel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een dier is 100 euro waard als het dier of zijn afgeleide producten 100 euro kunnen opbrengen. Kippen vallen daar ook niet echt onder naar mijn ervaring. Zieke kip is dode kip. En we hebben geen beerput, de methodes dezer dagen zijn zeer snel en vrij diervriendelijk. Ik vraag me af wat er diervriendelijk is aan langzaam en pijnlijk sterven door ziekte of als verwilderde kat in het veld. |
|
![]() |
![]() |