![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind ook dat onze eigen overheden en onze eigen banken veel te laks zijn wanneer hier slachtoffers vallen van bankfraude.
Mocht ik baas zijn van een bank, en een van mijn klanten zou geld kwijt gespeeld zijn aan een oplichter, via bijvoorbeeld een Russische bank, dan zou ik reageren naar die bank. En als die vreemde bank niet kan zorgen dat de centen terugkomen, dan moet het zijn dat die vreemde bank al te gemakkelijk haar klanten beschermt, en dan zou het gedaan zijn met samen te werken met die bank. Daarmee zou ik flink reclame maken in Vlaanderen: "wij werken niet samen met onbetrouwbare vreemde banken". En de overheid zou daarbij ook wat inventiever mogen zijn. De slappelingen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren een mail gekregen van ING....bizar want ik ben geen klant bij ING....en....mijn accunt
![]() Geachte klant, De abusedesk behandelt klachten over misbruik veroorzaakt door klanten van ING, Iedereen kan een klacht over misbruik indienen. Eeen medewerker van de Abusedesk beoordeelt de klacht op juistheid en volledigeheid. Bij voldoende bewijslast spreekt de Abusedesk de verantwoordelijke klant aan. Waarom is mijn TAN-Functie geblokkeerd? Wij hebben een meding ontvangen waaruit blijkt dat uw accunt buiten uw schuld, onrechtmatig wordt gebruikt. Om u te beschermen tegen mogelijk misbruik hebben wij uw TAN-functie tijdelijk geblokkeerd. Wat kunt u doen om de blokkering op te heffen? Zodra uw de instructie heeft begrepen kunt u hier klikken om in te loggen. Zodra uw het heeft geinstalleerd op uw mobiel word dit automatische verwerkt door Abusedesk, wordt uw account uit de beveiligde omgegeving gehaald en kunt u weer volledig gebruik maken van uw TAN-Functie. Met vriendelijke groet, ING B.V Afdeling Internetbeveiliging ING Bank N.V Laatst gewijzigd door Skobelev : 11 juni 2015 om 05:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is trouwens een van de grote drama's wat de waarde van ouderen op de arbeidsmarkt betreft. Niet alleen is hun wedde gestegen met hun ancienniteit, doch ze kunnen ook gewoonweg niet meer mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat was al duidelijk zeker? meding, accunt ... ![]() Tot 810.000 euro boete voor wie privacy schendt Bron Detail tekst: Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 juni 2015 om 07:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na de volgende verkiezing gaat de wereld verschieten.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het begint dan ook meer dan tijd te worden dat men dat O! zo grote en stoute Internet eens wat gaat opruimen niet?
Maar dan is de hamvraag, van wie is dat Internet eigenlijk? Ik vind het alvast knap van B. Tommelein dat hij zich er met bezig wil houden. ![]() Ter info: Ius mentis ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent er hopelijk toch op ingegaan , want anders .... kunt niet bankieren bij de ING , da' zou een ramp betekenen !!!! ![]() btw: acCUNT ?? ![]() Welke vertaler gebruiken die ?? ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Tegenwoordig is het zo dat veel sites enorm opdringerig zijn met bijvoorbeeld: U moet 'cookies' u moet Adobe Flash Player, u moet dit en u moet dat. U moet ingeschreven zijn op onze site, naam, toenaam, mail, telefoon, adres ... Het spijtige van de zaak is dat de dag van vandaag veel mensen daar het lopend *censuur* aan hebben en deze dingen juist gaan blokkeren. En bij ING is de security afdeling echt niet bijzonder den ik.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze die cookies ergens op/in een leuk donker plaatsje steken
![]() ADP update ik wel , enkel via DE ECHTE ADF website ![]() En de rest .... Piet Snot Kutstraat 69 69069 Foef Kutstaat 0032696906969 [email protected] Dat is wat altijd ter info ingeef bij zulke ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 juni 2015 om 04:17. |
![]() |
![]() |