![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Hallo maddoz
even corrupt? Volledig akkoord! ik denk namelijk dat beide zich ver van stinkende zaakjes weg houden. Misschien moet u de teksten van ons vernieuwingscongres er maar eens op nalezen. Er is keihard aan gewerkt en de respons is dan ook superpositief!! Laatst gewijzigd door spabert : 6 augustus 2013 om 08:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
There. FTFY.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 6 augustus 2013 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar indien het U niet duidelijk was. Met even corrupt bedoel ik effectief " actief corrupt". Letterlijk actief bezig met corrupt te zijn. Ik kan ook teksten schrijven waarmee ik bepaalde dingen mee veroordeel, maar mezelf er met plezier aan bezonding. Dus dat is geen referentie. 't Is ten andere een zegswijze, "luister naar mijn woorden, kijk niet naar mijn daden". Het is een feit dat een politieke partij in se niet corrupt kan zijn. Het zijn altijd leden die corrupt wezen. Alhoewel, als een andere partij wel "veroordeeld" kan worden voor discriminatie, dan moet een andere partij toch ook veroordeeld kunnen worden voor corruptie. Ergo, de SPA is gewoon corrupt, net zoals de andere politieke partijen in België.... Evenals het koningshuis. Al gehoord van Laurents marinegefinancierde villarenovatie? Of dat het persoonlijke jacht van Koning Albert eigenlijk een marinevaartuig is?
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Nu heb ik nog van niemand uitgelegd gekregen waarom een volledige familie betalen goedkoper zou zijn dan 1 president (die desnoods wat meer krijgt als hij met pensioen gaat).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat dat moeilijk is. Onze "leiders" hebben de getallen verstopt in een rattennest van cijfers die niks met elkaar te maken hebben, overgoten met saus der incompetentie , afgewerkt met moedwillige constipatie.
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik herhaal wat ik al zei: Onze feodale nazis - sorry het Koninghuis - kost ons 30 miljoen. Evenveel als Duitsland uitgeeft aan hun president.
![]() |
#48 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Idiots en 'belgen' en wellicht Raf, Everytime en Monsieur Leclerc mogen hun meningen hebben. Want... politics.be, freedom of being a lying POS, and the worthless anime film, "Akira"
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad. En toch krijg ik telkens weer voorgeschoteld dat een koningshuis goedkoper is. Zonder enig bewijs. Het is een soort dogma van de koningsgezinden. De uitgave met ons koningshuis zou moeten vergeleken worden met deze van de president van Tsjechië bijvoorbeeld. Dat is een land met min of meer het zelfde bevolkingsaantal als België.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de verstoken kosten, zoals de hele koninklijke schenking, de snoepreisjes, de feestjes, het wegsifoneren van fondsen, het gepruts met verloning van medewerkers (Poolse dakwerkers iemand?), kortom het gekonkel achter de schermen, dat wordt prachtig weggefoefeld.
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja hij is slecht bezig... hij kan veel beter.
![]() |
#52 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De Zwitserse bondskanselier kost 60 keer minder dan de Belgische monarch. De Zwitserse bondskanselier is democratisch gelegitimeerd.
Laatst gewijzigd door The Bold Revenger : 6 augustus 2013 om 11:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sorry hoor... topic starter Garry (vlaams blok) opent met een stelling dat geen enkele partij een visie formuleert voor een post-monarchie. In mijn antwoord sprak ik eerst over de traditionele partijen waarom die dat volgens mij niet doen, en daarna over n-va. Of vielen die laatsten buiten de perimeter van de openingspost misschien ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spabert geeft me wel lekker de kans op onze rode rakkers te schieten. Da's ook een pleziertje nietwaar?
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een president duurder dan een famille royale ?
De Lorre is zelfs geen troonopvolger meer, tenzij alle kindjes van de Phluppen zouden sterven en hij er geen nieuwe maakt. Daarvoor was hij zoiets van 12° zeker ? Wel, die (grappige) nietsnut heeft een pree van 26.000 euro per maand, en woont gratis. Het pensioen van de 'onbekende' papa van Delfientje bedraagt exact hetzelfde als de pree destijds van kroonprins Philippeken. Maar die onbekende papa en zijn Italiaanse Paola-kan-geen-Nederlands-geleerd-krijgen woont eveneens gratis. Weet gij hoeveel dat per maand is ? Hoeveel flikken bewaken de paleizen? Een 150 tal geloof ik. Hoeveel 'bewakers' heeft de president van de EU ? Zes geloof ik. Laat mij dus niet lachen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Amerikaanse president verdient een derde van wat Koning Albert verdient. Bovendien heeft Obama niet het gezelschap van een president en drie presidentsvrouwen die eveneens voluit uit de belastingsruif eten.
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twee zinnen waarmee alles is gezegd.