Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 augustus 2013, 17:41   #41
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door openeye Bekijk bericht
respect, wanneer kan ik ze eens komen bekijken?
Daar heb jij geen geld genoeg voor.
Oud 11 augustus 2013, 17:43   #42
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2013, 17:43   #43
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN

Eduard Khil's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ohhh, moet je de xenophone erbij halen voor je je goed voelt? Btw, ik bezit 2 auto's een slk en een golf plus. Voor mij alleen, wat heb jij? Een ford fiesta mk3 om naar je productiewerkje te gaan?

f.
zie je niet zelf in hoe zielig je overkomt Mensen die het echt gemaakt hebben kopen helemaal geen auto. Die laten een auto kopen voor hen door hun bedrijf.
En als je zit te stoeffen met uw auto's, zet je beter geen foto van uzelf in een trein in uw avater
Wat is er trouwens verkeerd met "productiewerkje"?
Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2013, 17:45   #44
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Zouden die mannen met al hunnen show vijf minuten met een mma-vechter overleven?
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2013, 17:46   #45
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

ROFL
Oud 11 augustus 2013, 17:55   #46
openeye
Gouverneur

openeye's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Voor te kijken heb je geen geld nodig!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
zie je niet zelf in hoe zielig je overkomt Mensen die het echt gemaakt hebben kopen helemaal geen auto. Die laten een auto kopen voor hen door hun bedrijf.
En als je zit te stoeffen met uw auto's, zet je beter geen foto van uzelf in een trein in uw avater
Wat is er trouwens verkeerd met "productiewerkje"?
Waar heb ik gezegd dat ik het al gemaakt heb? Ik werk vele uren om er beter van te worden en heb geen 9-5 jobke. Maar voor een 26 jarige heb ik het niet slecht gedaan, al zeg ik het zelf.
Nu, ik heb er spijt van dat ik dat neergepoot heb, het is ongelofelijk arrogant maar die falende dwaas van een demper is zalig om de neus op de feiten te drukken dat die gast zijn hele leven ideologisch is geweest, niks bereikt heeft op eigen kracht, nog altijd elke dag productie gaat draaien en diegene die slim is geweest rijker en rijker maakt. Ondertussen zit hij op een forum dag in, dag uit om zijn nationalistische bullshit die hem heel zijn leven heeft tegen gehouden, nog altijd te vertellen.

Neuh, ik moet daar niet in mijn foto staan pronken. Ik ben content met die foto en dat is het engie wat telt.
Heb ik in de vorige alinea geschreven. Op zich is er niets mis mee en gedeeltelijk heb ik respect voor mensen die hun hele leven dat kunnen, maar aan de andere kant laat het gewoon zien dat die persoon niet instaat is om na te denken. In productie zit je niet omdat je kan nadenken.

Laatst gewijzigd door openeye : 11 augustus 2013 om 17:57.
openeye is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2013, 17:58   #47
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
maar die falende dwaas van een demper is zalig om de neus op de feiten te drukken dat die gast zijn hele leven ideologisch is geweest, niks bereikt heeft op eigen kracht, nog altijd elke dag productie gaat draaien en diegene die slim is geweest rijker en rijker maakt.
Hoeveel stront gaat ge nog uit uwen duim zuigen?
Oud 11 augustus 2013, 17:59   #48
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Al vaker merkte ik een vreemd soort gedrag op bij sommige mensen. Kan iemand me een verklaring geven hiervoor? Wat zou de achtergrond zijn?

Eerst een woordje uitleg over wat ik bedoel. Stel je nodigt persoon X uit op een leuk feestje met vrienden. Hij is erg blij met de uitnodiging en gaat erop in. Het wordt een heel gezellige avond en tevreden keert persoon X na afloop terug naar huis nadat hij liet weten enorm genoten te hebben. Persoon X is opgewekt en vrolijk na deze geslaagde avond.
Een dag later: persoon X was bij thuiskomst gaan piekeren, liet de film van de voorbije avond keer voor keer in zijn gedachten voorbij gaan. Hij overliep opnieuw elk woord, elke blik, elke lach en elke reactie..... Hij kan de slaap niet vatten en het feestje dat hij eerst zo geweldig vond, verandert in zijn gedachten in een rotervaring. Die schaterlach op een bepaald moment, was dat niet eigenlijk omdat men hem aan het uitlachen was? Die ene reactie, was dat geen verborgen kritiek op hem? Het zwijgen na zijn opmerking, was dat geen teken dat iedereen hem wilde negeren? Persoon X kan de slaap niet vatten en ineens ziet dat geslaagde feest er compleet anders uit voor hem.

De volgende dag zit hij in de put en is kwaad, voelt zich onrecht aangedaan. Dus spreekt hij je aan of belt je op om je op de hoogte te brengen van het feit dat hij het wel door heeft..... Bakken kritiek en verwijten volgen. Wat je ook probeert, hij blijft zitten met dat vertekend beeld.

Het is vermoeiend en ontmoedigend maar voor persoon X nog het ergst van al. Want die gelooft dus echt dat men zo slecht met hem omgaat.

Hoe is dit mogelijk? Wat scheelt er met mensen die zo reageren? Ik kan dat niet verklaren. Weet ook niet hoe je ermee moet omgaan.
Ik heb ook al ervaring met zo'n mensen en dat zijn regelrechte emotionele vampiers. Wees voorzichtig met je vriend want vroeg of laat gaat die jou kwetsen (of zelfs diep kwetsen) als hij/zij zich door zijn/haar paranoïa tegen jou keert.
Wat de achtergrond betreft: het zou mij niet verwonderen mochten de ouders van jouw vriend er een enorm laag zelfbeeld hebben ingeslagen (met de nadruk op slaan).
Support the country you live in or live in the country you support.

Laatst gewijzigd door Libro : 11 augustus 2013 om 18:12.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2013, 18:02   #49
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Waar heb ik gezegd dat ik het al gemaakt heb? Ik werk vele uren om er beter van te worden en heb geen 9-5 jobke. Maar voor een 26 jarige heb ik het niet slecht gedaan, al zeg ik het zelf.
Nu, ik heb er spijt van dat ik dat neergepoot heb, het is ongelofelijk arrogant maar die falende dwaas van een demper is zalig om de neus op de feiten te drukken dat die gast zijn hele leven ideologisch is geweest, niks bereikt heeft op eigen kracht, nog altijd elke dag productie gaat draaien en diegene die slim is geweest rijker en rijker maakt. Ondertussen zit hij op een forum dag in, dag uit om zijn nationalistische bullshit die hem heel zijn leven heeft tegen gehouden, nog altijd te vertellen.

Neuh, ik moet daar niet in mijn foto staan pronken. Ik ben content met die foto en dat is het engie wat telt.
Heb ik in de vorige alinea geschreven. Op zich is er niets mis mee en gedeeltelijk heb ik respect voor mensen die hun hele leven dat kunnen, maar aan de andere kant laat het gewoon zien dat die persoon niet instaat is om na te denken. In productie zit je niet omdat je kan nadenken.

je hebt in een ander topic zitten stoefen dat je 50 man tewerkstelt. Wie dat doet, heeft al een middelgrote kmo in zijn bezit. Nu niet afkomen dat je er zelf niet over zit te stoefen.

Als uw ingesteldheid hier op het forum dezelfde is als met uw personeel, en je daar dezelfde dingen tegen zegt als hier, lijkt het me straf dat je uw personeel serieus kan motiveren om voor u te blijven werken op een goede manier...

Heb je hen dat ook al gezegd? "Feit dat jullie hier werken is teken dat jullie niet kunnen denken?"

Uw verhaal hangt met haken en ogen aan elkaar en zegt daarnaast serieus arrogante en domme dingen. Wat er mij dus eerder doet aan denken dat je helemaal geen 50 mensen tewerkstelt, en een volbloed zeveraar bent.
Oud 11 augustus 2013, 18:07   #50
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
je hebt in een ander topic zitten stoefen dat je 50 man tewerkstelt. Wie dat doet, heeft al een middelgrote kmo in zijn bezit. Nu niet afkomen dat je er zelf niet over zit te stoefen.

Als uw ingesteldheid hier op het forum dezelfde is als met uw personeel, en je daar dezelfde dingen tegen zegt als hier, lijkt het me straf dat je uw personeel serieus kan motiveren om voor u te blijven werken op een goede manier...

Heb je hen dat ook al gezegd? "Feit dat jullie hier werken is teken dat jullie niet kunnen denken?"

Uw verhaal hangt met haken en ogen aan elkaar en zegt daarnaast serieus arrogante en domme dingen. Wat er mij dus eerder doet aan denken dat je helemaal geen 50 mensen tewerkstelt, en een volbloed zeveraar bent.
Ik denk dat hij gewoon zat is.
Oud 11 augustus 2013, 18:10   #51
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Oud 11 augustus 2013, 18:11   #52
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Duuussss, Meneer Trololololo
Iedere KMO is in uw opinie een productieomgeving?

Hmm, ik herinner me dat ik eigenlijk tegen niemand anders soortgelijke zaken gezegd heb dan buiten onze mentaal achterstaande demper en die kinderlijke vriend van hem.
Neuh, ik apprecieer die mensen die daar werken ten zeerste, het is tenslotte door hun werk en de cooperatie tussen hen die je groot maakt. Je kan nog de beste kapitein zijn, wanneer je bemanning sucks, dan ga je naar de haaien. Het is prioriteit nummer 1 dat je mensen die voor je werken en zeker in een IT omgeving zich thuisvoelen als ze op het werk komen en niet gewoon als een nummer behandelt worden. Je werkt daar niet met van die mentale slapjanussen zoals de demper
Oud 11 augustus 2013, 18:12   #53
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wat voor een achterlijke randmongool smijten ze hier toch binnen.
Oud 11 augustus 2013, 18:14   #54
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Wat voor een achterlijke randmongool smijten ze hier toch binnen.
alright, genoeg gelachen. Demper, ik heb genoeg tijd aan je gegeven en genoeg aandacht. Terug naar de dingen die belangrijk zijn.
Oud 11 augustus 2013, 18:16   #55
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN

Standaard

ik mag het hopen dat je zo'n dingen nooit gezegd hebt tegen uw personeel. Feit dat je het al denkt, zegt zeer veel over u. Je spreekt jezelf trouwens weer constant tegen: eerst zijn mensen die voor een baas in een productieomgeving werken (want ook mensen die bvb in een IT omgeving werken produceren iets, hoewel misschien minder tastbaar) een bende stommekloten die niet kunnen denken en niets bereiken. Dan zeg je dat het maar aapjes zijn die je betaalt om werk voor u uit te voeren. En dan zit je hier weer te zeggen dat je moet zorgen dat ze zich niet als een nummer behandeld voelen.

wat een onzin allemaal
Oud 11 augustus 2013, 18:16   #56
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
alright, genoeg gelachen. Demper, ik heb genoeg tijd aan je gegeven en genoeg aandacht.
Ongevraagd he. Simpele.

Citaat:
Terug naar de dingen die belangrijk zijn.
Ja, ga een beetje met je slk rijden.
Oud 11 augustus 2013, 18:18   #57
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Zelfs niet als hij zijn golfje verkoopt (140 euro oud ijzer als hij hem mooi stript en de vloeistoffen er uit laat...)
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2013, 18:19   #58
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ja, ga een beetje met je slk rijden.
neenee, met de trein. Misschien onlangs een fyra gekocht

geproduceerd door stomme productiearbeiders in Italie
Oud 11 augustus 2013, 18:21   #59
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:
ik mag het hopen dat je zo'n dingen nooit gezegd hebt tegen uw personeel. Feit dat je het al denkt, zegt zeer veel over u. Je spreekt jezelf trouwens weer constant tegen: eerst zijn mensen die voor een baas in een productieomgeving werken (want ook mensen die bvb in een IT omgeving werken produceren iets, hoewel misschien minder tastbaar) een bende stommekloten die niet kunnen denken en niets bereiken. Dan zeg je dat het maar aapjes zijn die je betaalt om werk voor u uit te voeren. En dan zit je hier weer te zeggen dat je moet zorgen dat ze zich niet als een nummer behandeld voelen.

wat een onzin allemaal
Laatste post, want blijkbaar heb je ook totaal geen benul.

Die persoon, demper zijn manier van antwoorden is zoals de mensen waar ik op mijn 18 mee samen heb gewerkt in de decoma in Genk.
Laag intellect, voetbal gek, geld uitgeven aan gokken, nationalistische en niet onderbouwde onzin,... die door decoma als nummers behandeld werd. Waarom ook niet? Er zijn meer mensen die beschikbaar zijn voor productiewerk dan voor IT programmeer werk?

Nu dat ik zelf verantwoordelijk ben voor mensen en die mensen van een hoger intellect of beter gezegd, van meer waardevollere skills zijn voorzien, moet je hen als koningen/koninginnen behandelen.

Alright ciao!

Laatst gewijzigd door openeye : 11 augustus 2013 om 18:22.
Oud 11 augustus 2013, 18:23   #60
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Laatste post,

Alright ciao!
houden zo!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be