![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar heb jij geen geld genoeg voor.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En als je zit te stoeffen met uw auto's, zet je beter geen foto van uzelf in een trein in uw avater ![]() Wat is er trouwens verkeerd met "productiewerkje"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ROFL |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Voor te kijken heb je geen geld nodig!
Citaat:
Nu, ik heb er spijt van dat ik dat neergepoot heb, het is ongelofelijk arrogant maar die falende dwaas van een demper is zalig om de neus op de feiten te drukken dat die gast zijn hele leven ideologisch is geweest, niks bereikt heeft op eigen kracht, nog altijd elke dag productie gaat draaien en diegene die slim is geweest rijker en rijker maakt. Ondertussen zit hij op een forum dag in, dag uit om zijn nationalistische bullshit die hem heel zijn leven heeft tegen gehouden, nog altijd te vertellen. Neuh, ik moet daar niet in mijn foto staan pronken. Ik ben content met die foto en dat is het engie wat telt. Heb ik in de vorige alinea geschreven. Op zich is er niets mis mee en gedeeltelijk heb ik respect voor mensen die hun hele leven dat kunnen, maar aan de andere kant laat het gewoon zien dat die persoon niet instaat is om na te denken. In productie zit je niet omdat je kan nadenken. Laatst gewijzigd door openeye : 11 augustus 2013 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de achtergrond betreft: het zou mij niet verwonderen mochten de ouders van jouw vriend er een enorm laag zelfbeeld hebben ingeslagen (met de nadruk op slaan).
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 11 augustus 2013 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je hebt in een ander topic zitten stoefen dat je 50 man tewerkstelt. Wie dat doet, heeft al een middelgrote kmo in zijn bezit. Nu niet afkomen dat je er zelf niet over zit te stoefen. Als uw ingesteldheid hier op het forum dezelfde is als met uw personeel, en je daar dezelfde dingen tegen zegt als hier, lijkt het me straf dat je uw personeel serieus kan motiveren om voor u te blijven werken op een goede manier... Heb je hen dat ook al gezegd? "Feit dat jullie hier werken is teken dat jullie niet kunnen denken?" Uw verhaal hangt met haken en ogen aan elkaar en zegt daarnaast serieus arrogante en domme dingen. Wat er mij dus eerder doet aan denken dat je helemaal geen 50 mensen tewerkstelt, en een volbloed zeveraar bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Iedere KMO is in uw opinie een productieomgeving? Hmm, ik herinner me dat ik eigenlijk tegen niemand anders soortgelijke zaken gezegd heb dan buiten onze mentaal achterstaande demper en die kinderlijke vriend van hem. Neuh, ik apprecieer die mensen die daar werken ten zeerste, het is tenslotte door hun werk en de cooperatie tussen hen die je groot maakt. Je kan nog de beste kapitein zijn, wanneer je bemanning sucks, dan ga je naar de haaien. Het is prioriteit nummer 1 dat je mensen die voor je werken en zeker in een IT omgeving zich thuisvoelen als ze op het werk komen en niet gewoon als een nummer behandelt worden. Je werkt daar niet met van die mentale slapjanussen zoals de demper |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat voor een achterlijke randmongool smijten ze hier toch binnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik mag het hopen dat je zo'n dingen nooit gezegd hebt tegen uw personeel. Feit dat je het al denkt, zegt zeer veel over u. Je spreekt jezelf trouwens weer constant tegen: eerst zijn mensen die voor een baas in een productieomgeving werken (want ook mensen die bvb in een IT omgeving werken produceren iets, hoewel misschien minder tastbaar) een bende stommekloten die niet kunnen denken en niets bereiken. Dan zeg je dat het maar aapjes zijn die je betaalt om werk voor u uit te voeren. En dan zit je hier weer te zeggen dat je moet zorgen dat ze zich niet als een nummer behandeld voelen.
![]() wat een onzin allemaal ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Die persoon, demper zijn manier van antwoorden is zoals de mensen waar ik op mijn 18 mee samen heb gewerkt in de decoma in Genk. Laag intellect, voetbal gek, geld uitgeven aan gokken, nationalistische en niet onderbouwde onzin,... die door decoma als nummers behandeld werd. Waarom ook niet? Er zijn meer mensen die beschikbaar zijn voor productiewerk dan voor IT programmeer werk? Nu dat ik zelf verantwoordelijk ben voor mensen en die mensen van een hoger intellect of beter gezegd, van meer waardevollere skills zijn voorzien, moet je hen als koningen/koninginnen behandelen. Alright ciao! Laatst gewijzigd door openeye : 11 augustus 2013 om 18:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |