Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 augustus 2013, 10:18   #41
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laynee Bekijk bericht
Ook is 95% van de bevolking geen trucker, Mr. News India
Eigenlijk zit daar veel waarheid in...

http://www.diversiteit.be/diversitei...llochtonen.pdf
Oud 12 augustus 2013, 10:47   #42
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoor je mij dan klagen?
proficiat, gij wordt dan de allereerste uitzondering.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2013, 13:36   #43
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het zijn niet zomaar vrouwen die de moslimagenten geen hand wilden geven maar hun collega's politieagenten.

Zoals te verwachten was hebben we daar niets meer van gehoord.
En nu dit. Van moslimagenten die hun vrouwelijke collega's een hand weigeren te geven kan je verwachten dat ze nog veel minder op homo's gesteld zijn.

Een groot deel van Brussel was al een tijdlang een no-go zone voor meisjes en vrouwen zonder hoofddoek. Maar d�*�*r hoorde je Raf nooit over klagen. Nu zijn eigen soort echter ook geviseerd wordt....
Dus, Knuppel - als ik je goed begrijp - heb ik in deze zaak geen enkel recht van spreken, omdat ik over andere zaken, die volgens jou vergelijkbaar zijn, niet geklaagd heb?

Ik zou trouwens wel eens willen weten hoe jij aan de informatie komt dat het in dit geval om "moslimagenten" zou gaan... Ik heb daar in dat artikeltje precies niks over gelezen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2013, 13:43   #44
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Dus, Knuppel - als ik je goed begrijp - heb ik in deze zaak geen enkel recht van spreken, omdat ik over andere zaken, die volgens jou vergelijkbaar zijn, niet geklaagd heb?

Ik zou trouwens wel eens willen weten hoe jij aan de informatie komt dat het in dit geval om "moslimagenten" zou gaan... Ik heb daar in dat artikeltje precies niks over gelezen...
logisch hé Raf, niet-moslims doen nooit iets slechts, het moeten dus wel moslims zijn!

alhoewel, ik dacht dat moslims hier niet werkten, hoe dat het dan komt dat er politiemannen moslim zijn, weet ik ook niet, maar daar zal wel een goede uitleg voor zijn!
Oud 12 augustus 2013, 13:46   #45
The Bold Revenger
Provinciaal Statenlid

Standaard

Stel dat de agenten van bij het begin bekend waren als moslim, zou de mening van de linksen en rechtsen over dit onderwerp dan plots niet volledig tegenovergesteld zijn geweest...
The Bold Revenger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2013, 14:01   #46
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

natuurlijk lees je daar niks over. de religieuze overtuiging van agenten wordt toch niet geregistreerd? Dat gaat toch enkel over "afspiegeling" van de maatschappij? Hewel, me dunkt hebben ze zich heel goed afgespiegeld.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2013, 14:10   #47
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
logisch hé Raf, niet-moslims doen nooit iets slechts, het moeten dus wel moslims zijn!

alhoewel, ik dacht dat moslims hier niet werkten, hoe dat het dan komt dat er politiemannen moslim zijn, weet ik ook niet, maar daar zal wel een goede uitleg voor zijn!
Wat is het nu? Zijn het nu moslims of niet?
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 12 augustus 2013, 14:11   #48
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
natuurlijk lees je daar niks over. de religieuze overtuiging van agenten wordt toch niet geregistreerd? Dat gaat toch enkel over "afspiegeling" van de maatschappij? Hewel, me dunkt hebben ze zich heel goed afgespiegeld.
Kortom: de bewering dat het om molimagenten gaat, is louter op speculatie gebaseerd?

Citaat:
Oud 12 augustus 2013, 14:56   #49
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht

Het antwoord op je vraag is: quota.

Een bijna ex.buurman van mij die zijn leven lang buschauffeur was voor een reisfirma probeerde een tijdje geleden aan de bak te komen bij de Lijn. Hij slaagde in het theoretisch, schriftelijk examen maar buisde op de mondelinge "psychologische" test. Een allochtoon slaagde wél in alle testen.....

Niet erg blijkbaar want buurman rijdt ondertussen toch al een poosje voor de Lijn....in onderaanneming van een andere firma in busreizen....

Wat Raf betreft, die in mijn negeerbox zit, maar wiens reactie aan mij ik via jouw quote kan zien. Ik verbied niemand het recht van spreken. Wie mij stoort vliegt gewoon in de negeerbox. Klaar.

Het valt wel op dat Raf meer affectie heeft met homoseksuele mannen dan met vrouwelijke politieagenten.

Dat het in dit geval om moslimagenten GAAT heb ik niet beweerd.
Wetende echter dat moslims nog een veel grotere afkeer hebben van homo's dan van propere vrouwenhanden (zelfs hun hogepriesters zouden hen van de kerktorens gooien.... als ze het voor het zeggen hadden) heb ik wél laten verstaan dat het me niet zou verwonderen als het (in dit geval....) dezelfde Brusselse agenten betreft die weigeren om hun vrouwelijke collega's de hand te drukken.

Dus Rafke, voortaan beter lezen wat er staat, hé?
Ik had het trouwens niet over "zomaar" homofobe agenten, maar over dezelfden die hun collega's weigeren een hand te geven.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 12 augustus 2013 om 14:59.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2013, 15:50   #50
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Een bijna ex.buurman van mij die zijn leven lang buschauffeur was voor een reisfirma probeerde een tijdje geleden aan de bak te komen bij de Lijn. Hij slaagde in het theoretisch, schriftelijk examen maar buisde op de mondelinge "psychologische" test. Een allochtoon slaagde wél in alle testen.....

Niet erg blijkbaar want buurman rijdt ondertussen toch al een poosje voor de Lijn....in onderaanneming van een andere firma in busreizen....
Dit is zéér erg: personeelsleden van De Lijn hebben een veel betere verloning en voordelen dan personeelsleden van die onderaannemer. De psychologie van de vlaming zal blijkbaar niet meer voldoen om bij De Lijn aan de bak te geraken. Sprak die andere collega Nederlands? of was het voldoende dat hij zich goed in het psychologisch arabisch kon uitdrukken? altijd meegenomen op het openbaar vervoer natuurlijk!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2013, 16:42   #51
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dag slimmerd,
weet je niet wat ik bedoel? Het artikel moest een negatieve uitspraak over �*lle moslims ondersteunen. Dat heb ik weerlegd.
Je bedoelt dat jij denkt dat het artikel een negatieve uitspraak over alle moslims moest ondersteunen.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2013, 16:54   #52
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Dit is zéér erg: personeelsleden van De Lijn hebben een veel betere verloning en voordelen dan personeelsleden van die onderaannemer. De psychologie van de vlaming zal blijkbaar niet meer voldoen om bij De Lijn aan de bak te geraken. Sprak die andere collega Nederlands? of was het voldoende dat hij zich goed in het psychologisch arabisch kon uitdrukken? altijd meegenomen op het openbaar vervoer natuurlijk!
Ik kan je vraag jammer genoeg niet beantwoorden.
Ik weet wél dat mijn buurman, toch een behoorlijk intelligente man, was aangedaan van het feit dat hij gebuisd werd op een mondelinge test, en de allochtoon de baan kreeg waar hij nochtans erg zijn best voor had gedaan.

Zoals ik al eerder zei. Er gelden quota bij de Lijn. De sossen zijn daar kampioenen in, en Lieten is een sos. Niet alleen bij de Lijn worden quota opgelegd, trouwens. Van de dochter van een intussen overleden goede vriend, die voor de RVA werkt, weet ik dat ook het personeel aldaar werd opgedragen allochtonen eerst aan een job te helpen.
Oud 12 augustus 2013, 16:54   #53
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Ook is 95% van de bevolking geen trucker, Mr. News India
Het Indische nieuws haalde dit item uit het onderzoek omdat de verkrachtte helper boys Indisch zijn. De rest van het onderzoek gaat over een groteske vorm van pedo sex bij de Pakistanen, uithuwelijken van kinderen die nog niet geboren zijn, zelfmoorden bij uithuwelijken en kinderen prostitutie met meisjes en zeer veel jongens.

En dat in een land waarvan (volgens cijfers van Salah) 95% van de bevolking de Sharia wil invoeren, begrijp je nu de achterlijkheid van heel die situatie? Moslims zijn achterlijk, zeker de zware inteelters in Pakistan en omstreken.

http://resourcecentre.savethechildre...lysis-pakistan

Afghanistan, 240 vrouwen (en meisjes) vermoord door eigen familie in slechts 3 maand. Massamoordenaars zijn het, het aantal moslim moorden op vrouwen en kleine meisjes is niet meer te tellen.
http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenla...-verliet.dhtml
Man dood z'n vrouw omdat ze ging winkelen zonder toestemming

Laatst gewijzigd door BonBon : 12 augustus 2013 om 17:03.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2013, 17:03   #54
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Eigenlijk zit daar veel waarheid in, door de gescheiden opvoeding van moslims kruipen die geregeld op elkaar of op kinderen, maar dat dient enkel om hun lusten te sussen, je mag ze geen homo noemen. Zolang het verborgen blijft vinden ze het allemaal ok, je mag het alleen niet tonen op straat.

"95% Pakistaanse truckers misbruiken hun boy helpers"
http://news.oneindia.in/2010/02/19/9...boyhelper.html

"Afganistan: Older, powerful men boosted their social status by keeping boys as sexual playthings"
http://www.telegraph.co.uk/news/worl...ghanistan.html
Volgens deze kerels is trouwens enkel degene die de passieve rol speelt de janet. De actieve is een " man ". Nen échte !
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2013, 17:05   #55
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat Raf betreft, die in mijn negeerbox zit, maar wiens reactie aan mij ik via jouw quote kan zien. Ik verbied niemand het recht van spreken. Wie mij stoort vliegt gewoon in de negeerbox. Klaar.
Diegenen waar je het niet van kan halen, zal je bedoelen...

Citaat:
Het valt wel op dat Raf meer affectie heeft met homoseksuele mannen dan met vrouwelijke politieagenten.
Als homoseksuele man is het vrij logisch dat ik meer affectie heb met homoseksuele mannen dan met vrouwen, politieagentes of anderszins. Ik neem aan dat je eigenlijk affiniteit bedoelde. En ook in dat geval is het logisch. Waarom zou ik in vredesnaam een zekere affiniteit moeten voelen met vrouwelijke politieagentes?

Citaat:
Dat het in dit geval om moslimagenten GAAT heb ik niet beweerd.
Dat heb je inderdaad niet beweerd, maar je gaat er niettemin vlotjes van uit dat het effectief om moslimagenten gaat in dit geval. Je huilt vrolijke mee met de andere wolv(inn)en in het bos, die elke gelegenheid aangrijpen om op "de moslims" te spuwen.

En nu maar hopen dat iemand dit bericht kwoot, want anders krijg je het natuurlijk niet te zien...

Citaat:

Laatst gewijzigd door Raf : 12 augustus 2013 om 17:07.
Oud 12 augustus 2013, 17:05   #56
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Volgens deze kerels is trouwens enkel degene die de passieve rol speelt de janet. De actieve is een " man ". Nen échte !
Daarom nemen ze ook jongens, dat zijn nog geen mannen dus nog geen jenetten hè. Die hebben gedachtenkronkels die wij echt niet kunnen begrijpen, in de psychiatrie daarentegen ...
Oud 12 augustus 2013, 17:09   #57
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
je gaat er niettemin vlotjes van uit dat het effectief om moslimagenten gaat in dit geval. Je huilt vrolijke mee met de andere wolv(inn)en in het bos, die elke gelegenheid aangrijpen om op "de moslims" te spuwen.
Dat het moslim agenten zijn weten we inderdaad niet, je moet al een redelijk diploma hebben om bij de politie te kunnen dus evengoed dikke kans dat het geen moslims zijn hoor.

Dat het allemaal 2-talige blanke Brusselaars zouden zijn lijkt me ook moeilijk, ik ben zeker dat De Morgen ons duidelijk gaat informeren hierover, echt zeker. /sarc
Oud 12 augustus 2013, 17:12   #58
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat het moslim agenten zijn weten we inderdaad niet, je moet al een redelijk diploma hebben om bij de politie te kunnen dus evengoed dikke kans dat het geen moslims zijn hoor.

Dat het allemaal 2-talige blanke Brusselaars zouden zijn lijkt me ook moeilijk, ik ben zeker dat De Morgen ons duidelijk gaat informeren hierover, echt zeker. /sarc
Het interesseert me geen reet wat hun etnische, culturele, religieuze, familiale, of om het even welke andere achtergrond is. Homofoob geweld hoort van geen enkele flik getolereerd te worden.

Citaat:
Oud 12 augustus 2013, 17:39   #59
Charlie don't Surf
Banneling

Standaard

Citaat:

Charlie don't Surf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2013, 17:44   #60
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Er werd bij het parket van Brussel geen klacht "geregistreerd", en de politie wil geen commentaar geven op "de feiten".

Tot zover (voorlopig?) de herrie rond de aantijgingen van een koppel homo's en de bij voorbaat veroordeelde Brusselse flikken.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be