![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
groot gelijk, en zeg nu eens, waarom moslims respect zouden moeten tonen voor jullie totaal respectloze westerlingen?
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bijten in de hand die voed is redelijk dom nietwaar.
![]() |
#47 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
In de wereld van de moslims is er amper vrijheid voor andere overtuigingen, is aangaan van een relatie met een moslim en zeker een moslima een zeer delicate zaak, kan kritiek uiten op de islam levensbedreigende vormen aannemen en is het verlaten van de islam opnieuw een zeer delicate zaak. Uiteraard kunnen individuen en groepen van bovenstaande afwijken maar aan de grotere verhaallijnen daar valt niets van af te dingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat ik van dezelfde diensten kan genieten in een moslimland. Laatst gewijzigd door kwantum : 2 september 2013 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze breken de westerse cultuur af tot op het bot. Steden worden gewoon vuilbakken waar alle autochtonen weglopen, op enkele linkse rakkers na. En ik moet daarvoor respect tonen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hou toch op met je geleuter zeg! Wie valt homo's lastig, wie vrouwen op straat, hoeveel criminelen van allochtone oorsprong in gevangenissen, hoeveel bekend bij jongeren criminaliteit, hoeveel allochtone vrouwen in vluchthuizen..en waarom? Respect? Laat me niet lachen zeg! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dit vergelijkbaar met Alice/Marie? Zou men ook een algoritme kunnen ontwikkelen waarmee men met bepaalde niveaus van waarschijnlijkheid collusies / dubbelnicks kan opsporen?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb niet het minste respect voor de islam, wel voor mensen die zo dom zijn dat geloof te volgen. Zeker als ze hun mening proberen verdedigingen. Jammer genoeg slagen de meeste gelovigen daar niet in. Of ze haken snel af, of ze vinden u een racist.. Verloren moeite dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Want bijna al de jonge allochtonen mogen dan wel de Belgische nationaliteit hebben, enige identificatie met dit land hebben zij niet. Integendeel: 'België' is een scheldwoord... Hieronder de ganse tekst, zoals gepubliceerd in de pers: LUCKAS VANDER TAELEN (Groen!) is het beu naast een getto te leven waar allochtone jongeren hem behandelen alsof hij op hun privéterrein loopt. 'Waarom durven wij niet opkomen voor wat eigenlijk essentieel is: respect voor de wetten en de waarden van het land waarin wij leven?' Ik woon vlakbij een buurt in Vorst, van de Merodestraat tot het Zuidstation, die je zelfs met de meest multiculturele vooringenomenheid niet anders dan als een getto kunt omschrijven. Mijn dochter heeft het al lang opgegeven om in die wijk te gaan. Daarvoor is ze net iets te vaak uitgescholden voor veel onfraais. Ik fiets er elke dag door en beleef steeds een ander avontuur. Dubbel geparkeerde auto's, bestuurders die een kruispunt blokkeren om met elkaar te praten, rondhangende jongeren die je bekijken alsof je op hun privédomein komt. Probeer vooral niets te zeggen als je weer eens bijna omvergereden wordt: de laatste keer dat ik dit toch deed, werd ik de huid vol gescholden door een omstaander van nog geen zestien jaar, die zijn tirade afsloot met een boodschap die ik niet vertaal: 'Nique ta mére.' Dat was minder erg dan de vorige keer, toen een andere jonge Maghrebijnse chauffeur zich door mijn gedrag beledigd voelde: ik had het aangedurfd mijn voorrang te nemen. Zijn eer was dusdanig gekrenkt dat hij dit blijkbaar enkel kon rechtzetten door me in het gezicht te spuwen... Dus vooral: zwijgen. Want als je probeert duidelijk te maken dat 70 km per uur veel te snel is in een zone 30, dan heb je meteen recht op een confrontatie met het eergevoel van een jonge nieuwe Belg die het niet kan hebben dat iemand hem ook maar iets verbiedt en die bereid is je daarom in elkaar te rammen. Twintig jaar geleden was ik ervan overtuigd dat de jonge nieuwe Belgen snel geassimileerd zouden worden. Maar nu is in Brussel een generatie van 'rebels without a cause' opgegroeid die zich altijd verongelijkt en tekortgedaan voelt. Nooit voor iets verantwoordelijk, het is altijd de fout van iemand anders: van de overheid, van de racistische Belgen. En ook binnen hun eigen families blijven de jonge Maghrebijnse mannen onaantastbaar. Toen de politie in Molenbeek een jongen oppakte, organiseerde de vader meteen een betoging omdat zijn zoon 'nog geen appel zou stelen.' De inspanningen van de overheid in de probleemwijken hebben ervoor gezorgd dat de jongeren de noodzaak niet voelen die te verlaten, toonde een ULB-studie vorig jaar aan. Zo creëer je de bekrompenheid van een dorp in de grote stad. Een dochter van Marokkaanse vrienden heeft een Belgisch vriendje. Met hem gaat ze nooit uit in de wijk, omdat ze meteen wordt nageroepen. Want bijna al de jonge allochtonen mogen dan wel de Belgische nationaliteit hebben, enige identificatie met dit land hebben zij niet. Integendeel: 'België' is een scheldwoord... Jonge vrouwen alleen zie je overigens bijna nooit in de wijk.En zeker niet in het café , daar worden ze zelfs niet gedoogd. Toen een medewerkster van de gemeente er een koffie vroeg, werd haar snel duidelijk gemaakt dat ze er niet op moest rekenen om bediend te worden. Als ik de Merode-wijk binnenfiets,dan weet ik dat ik tot ver voorbij het Zuidstation niet één vrouw op een caférras zal zien. En dan heb ik het nog niet over de dubbele seksuele moraal die van jonge allochtone vrouwen nog steeds verwacht dat ze tijdens de huwelijksnacht hun maagdelijkheid bewijzen, ook al weet iedereen dat Brusselse ziekenhuizen met een eenvoudige ingreep maagdenvliezen herstellen... Een gerenommeerd Frans-Marokkaanse kunstenaar stelde tot vorige week een merkwaardige installatie tentoon in Brussel: een reeks bidtapijtjes met schoenen. De kunstgalerij kreeg onmiddellijk dreigtelefoons, het glas voor het kunstwerk werd bespuugd en beschadigd. De commotie kwam er omdat er bij het bidtapijtje rode vrouwenhakken te zien waren. De kunstenaar wou op die manier 'de plaats van de vrouw in de Islam' aankaarten maar dat kan al niet meer in Brussel: na een paar dagen werd het kunstwerk verwijderd. Misschien moeten we ons eens afvragen hoe het komt dat we aanvaard hebben dat principes als de vrijheid van de kunstenaar en gelijke rechten voor man en vrouw niet voor iedereen gelden in dit land. Waarom durven wij niet opkomen voor wat eigenlijk essentieel is: respect voor de wetten en de waarden van het land waarin wij leven? Een hoofddoekenverbod is geen oplossing maar misschien moeten we toch eens nadenken over hoe we op een assertieve manier kunnen duidelijk maken dat wij durven verdedigen wat wij belangrijk vinden. Het is de verdienste van links geweest om meer aandacht te vragen voor discriminatie en sociale achterstand. Het probleem ligt jammer genoeg dieper: we zijn bang geweest om onze waarden op te dringen aan allochtonen. Die waarden zijn mij echter te dierbaar om ze verloren te laten gaan.
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Stylometry En er is open source software voor. ![]() http://www.philocomp.net/humanities/signature Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als westerling ben ik totaal respectloos voor mensen die van elders komen en hier hun wetten komen stellen. Eveneens ben ik totaal respectloos voor mensen die hun vrouwen als minderwaardig beschouwen, en niet als mens, maar als hun bezit. Ik ben totaal respectloos vaar mensen die mijn dochters naroepen dat ze hoeren zijn en lastigvallen omdat ze 'westers' gekleed zijn. Eveneens heb ik geen respect voor de bende Marokkaanse jongetjes die mijn zoon in het metrostation Zwarte Vijvers met messen bedreigden om zijn geld af te geven. Ook geen respect voor jongeren die de hele dag met voor ons, (normaal werkende mensen), onbetaalbare auto's de hele dag rondrijden alsof de verkeersregels alleen voor de autochtonen zijn (op uren waarop autochtonen werken en niet de tijd hebben om rond te rijden) . Moet ik verder gaan... Respect heb ik wel voor de Italiaan iets verder op straat, die mijn taal spreekt, wiens kinderen met mijn kinderen speelde toen ze nog jong waren. Mee in de oudervereniging zat van de school, zonder te eisen dat het varkensvlees van de menu moest gehaald worden. enzovoort. Respect heeft voor een moslim een heel andere betekenis, dan waarvoor het woord staat (op een paar uitzonderingen na, waarvan ik er ook ken trouwens), áls het al een betekenis heeft voor hen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Gouverneur
|
![]() ![]() Ghazala Khan (18) honor-killed by brother in broad daylight in Denmark for marrying without her family's approval. Husband survives gunshot wounds. ![]() Husband (aged 40) cuts off his wife’s (16-year-old Nazia's) ears, nose, hair and damaged her teeth on Eid day 2007, due to his unfounded suspicion of adultery. ![]() 15 girls burn to death when religious police refuse to let them exit the building, due to not being veiled. Mecca March 2002 15 ![]() Mutilated for being raped. This women was 6 months pregnant when her husband cut off her nose, ears & tongue, & dug-out her eyes. ![]() Rojda, a 13-year-old from Turkey, was raped, then forced to marry her rapist an unofficial Islamic-style ceremony. Her face was mutilated by her husband's family when she refused to prostitute herself after he was imprisoned for raping another child.[1] De rest is te schokkend om te tonen, 'bekijk het zelf' http://wikiislam.net/wiki/Images:Violence_Against_Women