![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
u wordt direct doorverwezen naar het quote-archief. u mag niet langs "start" en ontvangt geen 4000 Fr.
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() En om je hand toch nog wat extra te dwingen dit besluit te ondertekenen, de droeve waarheid is dat de Europese landen de toestroom niet meer de baas kunnen. Onze grootste landen, Frankrijk, Duitsland, GB, Italie, Spanje, Polen, zitten allemaal met hun handen in het haar. De eerste 2 zijn dan nog eens blut er bovenop. Het laatste wat we nodig hebben is nog wat laaggeschoolde immigranten erbovenop om ons hoofd helemaal onder water te drukken. Wat stelt u dan voor als alternatief? Laissez-faire? En dan gaan protesteren als, net als Frankrijk en Duitsland, we moeten gaan knippen in sociale zekerheid om het toch nog betaalbaar te houden?
![]() |
#43 |
Parlementslid
|
![]() Misschien hier een bom laten ontploffen, dan weten we misschien hoe het is om de economische kloof met de rijke landen te moeten dichten.
#44 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Dat mag ook natuurlijk Vlaamse Belg hier een bom laten ontploffen. Da kan mij niet bommen.
Duizend bommen en granaten zeg ik, de beuk erin ...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() waar ligt de sleutel van mijn atoomschuilkelder nu weer ?
roep je even voor de bom valt ?
![]() |
![]() |
#47 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
dit is een zeer complexe problematiek, die op internationaal vlak moet onderzocht worden, niet iets dat je in 1-2-3 oplost.
![]() |
#48 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() dat weet ik zo nog niet. We kunen misschien wel mensen op de maan krijgen maar een deftig iets uitvinden om tetra brikken altijd proper te laten schenken vinden ze ook maar niet echt...
of zou dat aan mijn hand liggen ?
![]() |
![]() |
#50 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat gaan jullie dan doen met de steeds groter worden stroom economische vluchtelingen die in de illigaliteit verdwijnen. Is het niet beter een beetje denken over oplossingen dan ze gewoon er in te steken want de opdracht nog steeds moeilijker maakt probeert ze maar is te vinden. Als je een techniek vind om ze op te sporen, hebben mensensmokkelaars binnen de kortste keren toch terug een middel om dit te omzeilen. Dit zijn maar tijdelijke oplossingen en zullen de economische stroom vluchtelingen niet kleiner maken ik zou zeggen zie naar de muur tussen de VS en MEXICO daar is de vluchtelingenstroom ook steeds groter. |
||
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() wat we moeten doen met illegalen ? simpel doen zoals Marokko ons deze week heeft voorgedaan : RETURN TO SENDER.
aangezien marokkanen de facto geen racisten kunnen zijn, dan kunnen we toch gerust hun manier van doen navolgen he. Wetsovertreders moet men straffen zoals de wet voorziet. Gevangenis of terugzenden naar hun land. de vergelijking muur VSA/mexico is niet juist trouwens. Wij hebben geen gemeenschappelijke grens met Noord Afrika. Der ligt een plaske water tussen.
![]() |
![]() |
#52 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
oftewel ga je investeren in de problematiek= de motivatie waarom ze naar hier komen of wel ga je investeren in iets dat alleen maar groter wordt. wat lijkt je de beste oplossing |
|
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Jantje bedoelt natuurlijk dat de asielzoekers moeten opgevangen worden in de gevangenissen van hun land van oorsprong, of wat dacht je. Zo moet hij er zelf geen afschieten.
#54 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Nee die autoriteit kan toch even goed racistisch zijn, zie maar naar Berbers. Maar begin nu niet de simpele stelling van ah dan zijn Islamieten racisten wat dat klopt helemaalniet. tja terugzenden naar land, dan proberen die gewoon terug opnieuw en opnieuw ,.... |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik weet het de lonen en onze koopkracht zal zowiezo dalen of moet je daar eerst tien miljoen vreemdelingen naar hier komen om ons loon te gaan dalen en protectionisme haalt toch niks uit zonder dat je de motivatie van die mensen weghaalt, want ze vinden steeds meer technieken om die te omzeilen |
|
![]() |
![]() |
#56 |
Gouverneur
|
![]() We huren voor een zacht prijsje een stuk woestijn in marokko,zetten er wat gebouwen neer en sturen alle politieke vluchtelingen daar heen.Ook iedereen die hier na 1972 is gekomen(remember migratiestop).Wie zich denkt niet veilig te voelen in eigen land kan daar blijven tot het er terug veilig is!Want vreemdelingen die hier werken nemen ons werk af en zij die niet werken zijn parasieten!
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik geef mijn mening over de problematiek van vluchtelingen en migratie-
Het is in de eerste plaats een mondiaal probleem, dat zich waarschijnlijk buiten Europa nog scherper stelt dan binnen Europa (denk maar aan de recente vluchtelingenstroom uit Darfur). Migratie wordt niet in de laatste plaats veroorzaakt door honger - zelfs de laatste arbeiders en boerenparadijzen Noord Korea en cuba zijn niet in staat op eigen kracht hun respectievelijke bevolkingen te voeden. Wie is de terechte vluchteling ? Hij die zichzelf en zijn gezin in zijn "land van Oorsprong" geen voedsel kan bezorgen of diegene die er niet mag stellen dat Mohammmed geen profgeet maar een gevaarlijke gek was (om maar iets te zeggen - ik heb hier een andere mening over). Wil ik hiermee zeggen dat alle hongerigen in de wereld op Antwerpen Linkeroever in de Chicagoblok mogen komen wonen en dat zij door Mevr. De Coninck gevoed zullen worden ? Op kosten van de echte vlamingen die te herkennen zullen zijn aan hun zwart leeuwke op geel veld dat ze verplicht moeten opspelden ? Nee : ik pleit er enkel voor dat men dit probleem zou erkennen als het belangrijkste & als er wat idioten zijn die eender waar in de Wereld menen deel uit te maken van een "Eigen volk" dat voorrang wegens eender welke reden moet krijgen op het naburige we hier zo weinig mogelijk aandacht aan moeten besteden. Er zijn eenvoudige ingrepen nodig (die weliswaar voor sommigen pijnlijk zijn) Globalisatie ja - oneerlijke concurrentie neen (om maar 1 ding te noemen) Er is nog ruimte - het schijnt dat de russische federatie aan ontvolking lijdt Braindrain stoppen - oa. de Britten zoeken in Zuid Afrika paramedisch personeel, zodat zich daar tekorten doen gevoelen. Een praktisch voorstel ? Dat alle landen progressief een gedeelte van hun militaire uitgaven aan de wereldvluchtelingenorganisatie geven en deze organisatie de opdracht krijgt de kandidaat economische migranten op een zinvolle manier te reloceren. Vluchtelingen worden in wezen tijdelijk in een naburig land opgevangen om daarna op de "normale" manier als "migranten" gereloceerd te worden. "Braindrainmigranten" zouden op die manier uit het systeem moeten gehaald worden (desnoods worden ze geruild : een Zuid afrikaanse verpleegster kan naar Engeland gaan als er een Engelse naar zuidafrika gaat). De landen die vluchtelingenstromen veroorzaken moeten hard aangepakt worden.
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest Laatst gewijzigd door 1handclapping : 19 augustus 2004 om 15:03. |
![]() |
![]() |
#59 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Je spreekt in een twee stellingen tja als alle allochtone werken zijn het autochtone die parasieten zijn en als geen enkele allochtoon werkt zijn, zijn ze ook parasieten. Met andere woorden ze zijn steeds niet goed ?????? Wat hun prestatie ook is. Als een kind niets goed kan doen, krijgt het gedragsproblemen gebeurt. Dit gebeurt automatisch, zonder dat er iets tussen zit van cultuur of organisme. Als je eenmaal niet geaccepteerd wordt in een maatschappij, heb je een fuck of mentaliteit. Ten tweede wat ga jij dan doen met de autochtone want in een rechtszaak wordt je alle geluk niet berecht op huidskleur maar op je daden en (je vrijheden). Dus dan moeten die ook maar naar een asielcentrum met ander worden. |
|
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Den eerste keer krijgde als kandidaat politiek vluchteling een barcode op uwen kop getatoeteerd of ne chip ingeplant (zoals bij honden). Den tweede keer als hij terugkomt verwijderen we de eerste barcode met een rasp en .. dan zullen we wel zien of hij nog eens terugkomt .. en dien chip halen we er terug uit zonder verdoving ... dit wordt allemaal klaar en duidelijk uitgelegd bij hun eerste asielaanvraag. Het hoort gewoon bij de procedure. As ge aanvaardt wordt van den eerste keer dan krijgde natuurlijk geen barcode he. Dan krijgde aan papierke dat ge hier moogt blijven tot het veilig is in uw eigen land. Maar bij afwijzing wordt dat vonnis op uwen rug getatoeerd. Never take life to serious he, en my life zeker nie ...
|
![]() |